Nee jij kwam toch langs dit weekendquote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, je hebt ontmaagdingsplannen? Je cactus heeft eindelijk ingestemd?
Ik weet niet wat voor tieten jij al hebt gezien in je leven, maar die van mij lopen niet hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:58 schreef Viper_74 het volgende:
Nouja zojuist ontmaagd dus, me eerst topic
en het loopt als een tiet ...
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor tieten jij al hebt gezien in je leven, maar die van mij lopen niet hoor.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:04 schreef GF het volgende:
Neuk elkaar gewoon en klaar.
Jij weet niet veel van vrouwen of welquote:Op woensdag 9 november 2005 23:06 schreef GF het volgende:
Niet overtuigen, neuken.
quote:
Jawel. Maar ik ben chagrijnig.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:07 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jij weet niet veel van vrouwen of wel
Net wel, nu (nog) niet. Die echtgenoten ook van tegenwoordig,quote:Op woensdag 9 november 2005 23:08 schreef _Arual_ het volgende:
Is Pheno hier ook niet?
Dus verpest je me enige kans op sex met twist maar weerquote:
Of ze zusje luisterde gewoon naar uhmquote:Op woensdag 9 november 2005 23:11 schreef Twisted_fok het volgende:
Misschien was GF's vriendin wat makkelijker.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Net wel, nu (nog) niet. Die echtgenoten ook van tegenwoordig,.
Jij weet wijsheid te herkennen.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:14 schreef GF het volgende:
Recht door zee noem ik dat. Wijven draaien om dingen heen. Nee = ja, ja = nee, misschien = nee maar soms nee = misschien, ja = ja, nee = nee. Helemaal gek word je van dat tuig.
Je hebt hem vlug nodig?quote:
Is dat zo? geloof ik niets van... of wel?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:14 schreef GF het volgende:
Recht door zee noem ik dat. Wijven draaien om dingen heen. Nee = ja, ja = nee, misschien = nee maar soms nee = misschien, ja = ja, nee = nee. Helemaal gek word je van dat tuig.
Je antwoord is in elk geval niet recht door zee,quote:Op woensdag 9 november 2005 23:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Is dat zo? geloof ik niets van... of wel?![]()
haha leuk he?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Frezer het volgende:
Je antwoord is in elk geval niet recht door zee,. Is het nu juist of niet?
Ik wilde hem nog even welterusten zeggen, maar ben te laat online gegaan.quote:
Dat was een verstandskies, ik ben nu dus een kwart dommer geworden.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
haha leuk he?![]()
Wat was er met je kies? ik heb te vlug gelezen vrees ik..
Gelukkig weet ik je telefoonnr uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:16 schreef Viper_74 het volgende:
Ik ben morgen in Nieuwegein dus als Twist even belt
Ocherm... je hebt toch geen pijn meer nu?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:39 schreef Frezer het volgende:
Trusten Arual!
[..]
Dat was een verstandskies, ik ben nu dus een kwart dommer geworden.![]()
Vrouwen != logischquote:Op woensdag 9 november 2005 23:15 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jesus ik heb in mijn programma code nog niet eens zoveel vergelijkingen
Ej, ga je nu Brabants praten?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ocherm... je hebt toch geen pijn meer nu?
En ik twijfel er niet aan dat je nog méér dan genoeg verstand over hebt...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |