quote:Op woensdag 9 november 2005 22:33 schreef Schmurf het volgende:
zittend plassen?
moeilijk he, begrijpend lezen...quote:Ik heb het zelfs zittend geprobeerd en dat was ook geen succes. Resultaat: een ondergepieste broek. Bah.
Joh, maar dan moet ik hem steeds meenemen, en zoals het eruit ziet is het niet echt portable. Maar wel goede oplossing voor thuis. Keep up the good workquote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef Ballicious het volgende:
Benodigdheden:
Ducktape
Stanleymes
Tuinslang.
Nu gaan we lekker knutselen, snij de tuinslang open aan een uiteinde. Zorg dat hij een soort van trechter vorm krijgt. Stop hier je piel in. En dan goed strak dicht tapen. Ziezo, nu kun je de slang in het water hangen en als ie lang genoeg is dan duw je de slang gewoon tot in de zwanenhals. Grote vent als je nu nog alles onder kan sproeien. Veel succes.
Hier maak je wel even een interessant punt jaquote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef Soul79 het volgende:
Maarre,
- sproei je gewoon als een tuinslang die op de wijdste stand staat (lichamelijke afwijking)
- of krijg je al piesend gewoon de niet te onderdrukken behoefte om alles - gericht - onder te piesen (psychische afwijking)
of in bad..quote:Op donderdag 10 november 2005 00:31 schreef Maisnon het volgende:
je hebt toch ook van die mensen die alles dwangmatig onder schijten als ze op de wc zitten?
als je een grote leuter heb misschienquote:Op donderdag 10 november 2005 01:13 schreef ikbenerook het volgende:
Ik moet ook niet staand pissen, maar zitten gaat altijd goed?
Want hoe presteer je het dan dat je je broek onderpist, dat snap ik echt niet?
Ervaring?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef Ballicious het volgende:
Benodigdheden:
Ducktape
Stanleymes
Tuinslang.
Nu gaan we lekker knutselen, snij de tuinslang open aan een uiteinde. Zorg dat hij een soort van trechter vorm krijgt. Stop hier je piel in. En dan goed strak dicht tapen. Ziezo, nu kun je de slang in het water hangen en als ie lang genoeg is dan duw je de slang gewoon tot in de zwanenhals. Grote vent als je nu nog alles onder kan sproeien. Veel succes.
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:
serieus reageren graag.
al was het voor mij ook even lastig
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:11 schreef Inspiron het volgende:
mischien je plasgaatje ff dicht plamuren en een nieuw gaatje maken???
hoezo niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:45 schreef illusions het volgende:
Je ken nooit je broek onderpissen als je op de WC zit, bestaat gewoon niet. Ik zou gewoon zo'n papieren trechtertje halen bij de benzinepomp, vraag je er gelijk 10.
die tapequote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef Ballicious het volgende:
Benodigdheden:
Ducktape
Stanleymes
Tuinslang.
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:24 schreef t0y het volgende:
Soms als ik moet urineren dan pis ik de hele boel onder. Niet met opzet, maar het gebeurd gewoon.
is wel origineel als je op de camping bent.. ipv met je pleerol naar de wc lopen, met een flesquote:Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef kissa het volgende:
Piemel in een fles hangen, plassen, fles leeggieten?
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:00 schreef Ballicious het volgende:
Benodigdheden:
Ducktape
Stanleymes
Tuinslang.
Ik raad aan om iets anders te kiezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Je moet hem langer maken, dat zeg ik je!!!!!
Je zou eventueel een plastuutje kunnen maken dmv een breedsoortig tuinslang?
Muhaha, tuinslang.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:47 schreef TuinSlang het volgende:
[..]
[..]
Ik raad aan om iets anders te kiezen.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:59 schreef Modwire het volgende:
Anders zijn luiers misschien wel een oplossing?
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:11 schreef t0y het volgende:
Ik maak het wel oppervlakkig schoon, maar je blijft het ruiken dus geef ik na 3 min maar op. Je blijft spetters vinden.
Of een hele kleine die je niet ondersteund met je hand.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:55 schreef mic_forever het volgende:
[..]
als je een grote leuter heb misschien![]()
Ga eens met je huisarts praten, hij/zij is er niet voor niks.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:50 schreef t0y het volgende:
Iemand nog tips. Deze afwijking begint nu echt zijn tol te eisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |