november/december is niet goed... je moet denken in getallen en voor die getallen staat nog een woord.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Moielijke vraag
gokje op November/December
Te vroeg met opzoeken geweest......Jammer, volgende keer beter.quote:
Sorry... het is toch echt zo....quote:Op donderdag 10 november 2005 11:13 schreef cafca het volgende:
[..]
die zijn al geweest
dus gewoon een heruitgave van 2 bestaande albums als dubbelaar?
quote:Iedereen die nog geen cd van de geweldige Rufus Wainwright in huis heeft, heeft binnenkort geen excuus meer. Wainwrights Want One en Want Two verschijnen op 28 november als dubbel-cd. De dubbelaar telt twee nog nooit uitgegeven nummers: een cover van Leonard Cohens Chelsea Hotel No. 2, live opgenomen in Brighton en In With The Ladies, dat Wainwright samen met Alex Gifford van Propellerheads schreef. Op 24 november concerteert Rufus Wainwright in de AB in Brussel. (NME)(07/11/05)
-te laat-quote:Op donderdag 10 november 2005 11:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Als je nu kijkt wat de top 100 van 2005 tot nog toe zou zijn, dan staat er een artiest op nummer 1. 10 jaar geleden stond deze zelfde artiest ook op nummer 1 in de top 100 (van 1995).
Wie is deze artiest?
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:23 schreef ranja het volgende:
Guus Meeuwis
Ik vroeg ook niet om een "nieuwe CD" maar om een "nieuwe dubbelCD"quote:Op donderdag 10 november 2005 11:18 schreef cafca het volgende:
Dus niet echt een "nieuwe CD" die twee CD had ik al, vandaar mijn gok op 3 en 4
smartassquote:Op donderdag 10 november 2005 12:41 schreef Mark het volgende:
de hoogste nieuwe binnenkomer
de laagste nieuwe binnenkomer
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pharrell waarschijnlijk. Verder even geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |