Hoop t duim voor jequote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef versabommie het volgende:
ze moeten voor het plasmascherm zitten ...komt mijn droom uit????
We zitten wel met zijn allen in dezelfde droom he!!quote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef versabommie het volgende:
ze moeten voor het plasmascherm zitten ...komt mijn droom uit????
* duimen draaien en hopen op wat scherpe roddelsquote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Zou BB er nog wat beelden ingooien om sommige speeches wat als huichelachtig te bestempelen
*hoop mode aan*
Is dat een liedje?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:17 schreef jessie het volgende:
In het hiernamaals hahahahahahahahahahaha
Misschien moet je dan maar even Roel de psycholoog opzoekenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ieder zijn mening toch, en ik vind het een onderkruipsel... en als ik dat niet van me aftype krijg ik hartkloppingen... dus het is voor mijn eigen bestwil![]()
zal errug leuk zijn, net dikke slijm en glij party en nu ff de werkelijkheid laten zienquote:Op woensdag 9 november 2005 22:28 schreef Inca het volgende:
Ja ze krijgen nu na alle mooie woorden de smerige detials en roddels te horen wat de medebewoners over de genomeerden hebben gezegd
Dat was Natte lie toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:29 schreef regenworm het volgende:
Ze krijgen nu alle roddelverhalen te zien.
Ingrid met zwarte poten in het bed van menno
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:29 schreef Snaptnix het volgende:
Gooi het er maar lekker uit hoor als je het nodig hebt![]()
Wil je erover pratenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ieder zijn mening toch, en ik vind het een onderkruipsel... en als ik dat niet van me aftype krijg ik hartkloppingen... dus het is voor mijn eigen bestwil![]()
dat zou leuk zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 22:29 schreef regenworm het volgende:
Ze krijgen nu alle roddelverhalen te zien.
Ingrid met zwarte poten in het bed van menno
Idd, het was één grote retenlikkerij.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Dit moeten wel roddels zijn, het is de hele avond al positief, er moet een twist zijn
graag, ik lig al op de sofa....quote:
nee geen last van.. wel van traaghedenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar ik krijg heel soms bij het F5en van de pagina alleen het snel reageren venster te zien en geen posts, meer hier last van misschien?
fok is fucking traagquote:Op woensdag 9 november 2005 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar ik krijg heel soms bij het F5en van de pagina alleen het snel reageren venster te zien en geen posts, meer hier last van misschien?
Allemaalquote:Op woensdag 9 november 2005 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop dat ze in hun toetje stikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |