Lieske: 'Menno je bent toch altijd wel een open deur voor me geweest!'quote:Op woensdag 9 november 2005 22:08 schreef frizti het volgende:
Lieske aan het spreken: MUTE.
Vermoeiend dat geslijmquote:Op woensdag 9 november 2005 22:11 schreef Wickedangel het volgende:
Kan iemand zeg maar even turven hoe vaak Lieske 'zeg maar' zegt, zeg maar.
Dat is niet lievquote:Op woensdag 9 november 2005 22:11 schreef newsman het volgende:
Lieske is eigenlijk een zeug.
Ja, en dat werd Chantal net ook enigszins verweten.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:10 schreef essie05 het volgende:
Wat is Lieske verschrikkelijk aan het slijmen zeg.Ik kan me wat gesprekken voor de geest halen...
Het is toch woensdag?? AA huiswerkavond??quote:
jammie hipsquote:Op woensdag 9 november 2005 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is niet liev![]()
Neem jij nog effe een slokje![]()
Dat is Roel, leuke gozer toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef cuall het volgende:
Het praatje van Roel over Joost verschilde wel ernstig van zijn verhaal wat er vanavond in de live was te horen![]()
"Joost ik heb momenten gehad dat ik je kon waarderen , leuke discussies al staan we tegen over elkaar. Ik waardeer dat je achter je standpunten blijft staan. Ik heb ook krom om je gelegen. Ik kan niet zo goed tegen herrie en druk . Maar vind je een leuke gast…"
Joost was toch een kluiperige kameleon die eigenlijk geen eigen mening had.
....en de rest van de bagger die hij nog meer gezegd heeft.![]()
Echt een typische Newsmanpost wel dit.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:11 schreef newsman het volgende:
Lieske is eigenlijk een zeug.
Ho!, ho! Frizti, ik wil het nu toch echt wel opnemen voor alle bejaarde travestieten!!quote:Op woensdag 9 november 2005 22:03 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
bron:talpa
Zo ziet ze er net uit als een bejaarde travestiet.
Oh dat heb ik dan compleet verkeerd begrepenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is toch woensdag?? AA huiswerkavond??![]()
Dit washelemaal niet langdradig. Zeer goed gesproken, helemaal niet wat we van Lieske gewend zijn. Ik snap de reacties hier in dit topic dan ook helemaal niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef regenworm het volgende:
Lieske lult langdradig maar spreekt wel maar haar hart.
Ze is vreselijk eerlijk vergeleken met de rest.
En gewoon een grappige meid
vind ik ookquote:Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Lieske.. geweldigIk ben helemaal sprakeloos
Ik vind het heel mooi, helder en oprecht gesproken.
Newsman is wel liev.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Echt een typische Newsmanpost wel dit.
Een korte zin, die nergens op slaat
zekers, en bovendien opmerkelijk kortquote:Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Ja daar konden de anderen nog het nodige van lerenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Misschien heb je geluk... ik zag haar net out op de bank liggenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef essie05 het volgende:
Ik bedenk me nu dat we zo ook nog naar Ingrid moeten luisteren...Ik denk niet dat ik dat ga trekken na dit geouwehoer..![]()
Vond ik ook Peter. Iedereen kan hier roepen wat ie wil, aan zo'n tafel, in die situatie is het heel andere koek. Op die poging om Dido van een nominatie af te houden na, was het zo recht mogelijk als op zo'n moment zou kunnen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en dat werd Chantal net ook enigszins verweten.
Maar in het spel (en trouwens ook irl) zal mijn nooit volledig open zijn over wat men echt vindt.
En hier zal men altijd mogelijke nominaties in het achterhoofd houden.
Dat doet iedereen, en ik vond Chantal echt genuanceerd kritisch.
Ingrid is sowieso niet te volgen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef essie05 het volgende:
Ik bedenk me nu dat we zo ook nog naar Ingrid moeten luisteren...Ik denk niet dat ik dat ga trekken na dit geouwehoer..![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
Newsman is wel liev.
Maar het was het woord zeug, ik kon er ook nooit tegen als Tanja zo werd genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |