Hoop t duim voor jequote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef versabommie het volgende:
ze moeten voor het plasmascherm zitten ...komt mijn droom uit????
We zitten wel met zijn allen in dezelfde droom he!!quote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef versabommie het volgende:
ze moeten voor het plasmascherm zitten ...komt mijn droom uit????
* duimen draaien en hopen op wat scherpe roddelsquote:Op woensdag 9 november 2005 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Zou BB er nog wat beelden ingooien om sommige speeches wat als huichelachtig te bestempelen
*hoop mode aan*
Is dat een liedje?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:17 schreef jessie het volgende:
In het hiernamaals hahahahahahahahahahaha
Misschien moet je dan maar even Roel de psycholoog opzoekenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ieder zijn mening toch, en ik vind het een onderkruipsel... en als ik dat niet van me aftype krijg ik hartkloppingen... dus het is voor mijn eigen bestwil![]()
zal errug leuk zijn, net dikke slijm en glij party en nu ff de werkelijkheid laten zienquote:Op woensdag 9 november 2005 22:28 schreef Inca het volgende:
Ja ze krijgen nu na alle mooie woorden de smerige detials en roddels te horen wat de medebewoners over de genomeerden hebben gezegd
Dat was Natte lie toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:29 schreef regenworm het volgende:
Ze krijgen nu alle roddelverhalen te zien.
Ingrid met zwarte poten in het bed van menno
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:29 schreef Snaptnix het volgende:
Gooi het er maar lekker uit hoor als je het nodig hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |