Zuipen, neuken en af en toe vechten, de rest is eigenlijk vervelende bijkomstigheidquote:Op woensdag 9 november 2005 23:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O, maar hij is best wel de god van het manzijn hoor![]()
Zuipen en neuken, de rest is eigenlijk vervelende bijkomstigheid
Af en toe vechten kost je zuivere zuiptijd heh..quote:Op woensdag 9 november 2005 23:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zuipen, neuken en af en toe vechten, de rest is eigenlijk vervelende bijkomstigheid
Heb je de film Bar-Fly niet gezien ?
Zeker leuk om te bekijken. Mickey Rourke zijn beste rol (overtuigend neergezet).quote:Op woensdag 9 november 2005 23:21 schreef Tafkahs het volgende:
Af en toe vechten kost je zuivere zuiptijd heh..
Die film ken ik niet, is het de moeite waard?
O, dan ga ik 'm zeker kijken. Ik vind Mickey Rourke een van de beste akteurs! Al was het maar om z'n persoonlijkheid an sichquote:Op woensdag 9 november 2005 23:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeker leuk om te bekijken. Mickey Rourke zijn beste rol (overtuigend neergezet).
Vooral de scene met het auto-ongeluk is gedenkwaardig.
[afbeelding]
Deze film mag je rustig beschouwen als de voorloper van de Big Lebowski. Het heeft namelijk geen begin-midden-einde.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O, dan ga ik 'm zeker kijken. Ik vind Mickey Rourke een van de beste akteurs! Al was het maar om z'n persoonlijkheid an sich![]()
Great, dat is ook al zo'n topfilmquote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deze film mag je rustig beschouwen als de voorloper van de Big Lebowski. Het heeft namelijk geen begin-midden-einde.
- Je weet gewoon dat de persoon niet te veranderen is -
Op www.isohunt.com (torrent) staan nog 2 andere versies.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:43 schreef Tafkahs het volgende:
Great, dat is ook al zo'n topfilm![]()
(helaas kan ik 'm alleen in het Italiaans vinden)
cheers, die gaat nog best rap ook...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op www.isohunt.com (torrent) staan nog 2 andere versies.
hier ook ouzoquote:Op donderdag 10 november 2005 00:08 schreef Drugshond het volgende:
Ouzo met cola..... net alsof je na het tanden poetsen een glas cola aan het drinken bent.
's zomers gist het vanzelfquote:Op donderdag 10 november 2005 00:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat kan mijn lever niet "verwerken".
Die van mij heeft ook ernstige moeite met dat spul. Maar ik heb bierquote:Op donderdag 10 november 2005 00:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat kan mijn lever niet "verwerken".
Maar dan past het volume niet meer in het pakje.quote:
Nou, de smaak is er ook naar. Misschien dat je dit op het strand kan verkopen als je het aanlengt met ijskoud water...quote:Op donderdag 10 november 2005 00:29 schreef Drugshond het volgende:
1,19... dat is nog eens goedkoop indrinken voor het stappen.
Dat heb ik met een goedkoop wit wijntje bij de Netorrama van 1,69.
Een relatief goede rode wijn (prijs-kwaliteit) kom ik tegen bij de Lidl. (3,30).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |