8 bij 2,5 of 3 en in t zwart.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Ligt aan de afmetingen, of er kleur in verwerkt wordt, en het uurloon van de kunstenaar.
het is bijkans 9 uurquote:Op woensdag 9 november 2005 20:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
als je nou eens bij de tattooshop langsgaat om dat te vragen.
Niet heel groot, maar er zijn wel duidelijk verschillen jah.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:58 schreef RobbieRicardo het volgende:
maar de verschillen kunnen dus heel groot zijn van prijs begrijp ik
Had dit gedeelte nou echt nut? Vooral overbodige informatiequote:Op woensdag 9 november 2005 20:21 schreef RobbieRicardo het volgende:
I de gelukigste vrouw maken als jij dat voor mij overhebtga je vanavond nog langs je mam? ik zei Nee moon maar morgenmiddag ga ik wel even op bezoek een kopje koffie drinken en ik blijf er waarschijnlijk ook eten dus je hoeft niet voor me klaar te maken als ik dan laat weer trek heb dan warm ik wel een bapoa op maar daar bel ik nog over zorg dat je telfoon niet weer op tril staat want dan hoor je me weer is niet als ik je bel daar hebben we het laatst over gehad en dat wil ik niet meer hebben
Als je wilt weten hoe het voelt:quote:Op woensdag 9 november 2005 20:21 schreef RobbieRicardo het volgende:
het is voor t eerst dat ik een tatoo neem gaat dat veel pijn doen?? want ik heb gehoord dat je lies gevoelig is dan zeg je arm ik heb het er wel voorover maar ik hou niet van naalden
Mensen ik hoor het graag van julie
Kijk zijn andere topics eens door.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:04 schreef Adurothiel het volgende:
Met zo'n OP kan dit haast niet serieus zijn. Hoop ik.
quote:Op woensdag 9 november 2005 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Kijk zijn andere topics eens door.![]()
Gewoon morgen even naar de tattooshop en vragen hoeveel het kost.
gezien het repertoire van TS neem ik 'm niet al te serieusquote:Op woensdag 9 november 2005 21:17 schreef E.T. het volgende:
je gaat toch niet de naam van je vriendin in je lies zetten he?
je kent 't kind net een maand!
Op het lichaam? Het is niet waar!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:21 schreef RobbieRicardo het volgende:
Ik heb besloten dat ik graag een tatoo wil nemen op het lichaam
quote:Schat dat moet je doen dat zou mij de gelukigste vrouw maken als jij dat voor mij overhebtga je vanavond nog langs je mam? ik zei Nee moon...
Nou en? Ze hebben toch een contract!quote:Op woensdag 9 november 2005 21:17 schreef E.T. het volgende:
je gaat toch niet de naam van je vriendin in je lies zetten he?
je kent 't kind net een maand!
Ik ben heel erg bang dat het wél zo isquote:Op woensdag 9 november 2005 21:08 schreef erodome het volgende:
Maar wat voor letters heb je het over dat je vriendin daar zo blij mee is, je gaat me toch niet vertellen dat je haar naam neer gaat zetten he??????????
Please zeg dat het niet zo is
Misschien gaat ie wel dit hele gedicht in z'n lies laten tatoeerenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:21 schreef RobbieRicardo het volgende:
en het moeten letters zijn mij vriendin is er ook blij mee toen ik het zei zei ze tegen me van Schat dat moet je doen dat zou mij de gelukigste vrouw maken als jij dat voor mij overhebt
de plannen zijn nu wel gewijzigt want we gaan zaterdag shoppen in utrecht en niet meer in mij lies want dat gaat te pijnlijk worden maar ergens anders waar precies dat weet ik nog niet maar dat komt goed.ik laat ramona dan iets schrijven en dan mag de tatoo zetter het over trekken zo heb ik ene persoonlijk tatoo. Geld is ook geen bezwaar want ik heb vandaag nog wat gekregen van ons mam dus de prijs maakt mij niet uit maar ik denk zo 200 eutro maximaalquote:Op woensdag 9 november 2005 21:25 schreef Karina het volgende:
Lijkt me heel erg pijnlijk in je lies. Vooral als je niet van naalden houdt.
En hoe staat het met dat contract eigenlijk?
Deze keuze zouden we ook moeten krijgen bij het uitdelen der geslachtsdelen... Wat wil ik, en waar wil ik het hebben?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:17 schreef erodome het volgende:
Ontzettend dom om zo op die manier een tatoeage te nemen, ga eerst eens nadenken over wat je presies wil en waar op het lichaam je het wil hebben en denk er dan nog eens een half jaartje/jaartje over na, wil je het dan nog, dat plaatje en die plaats, dan pas doen...
Dat ding zit er namelijk wel de rest van je leven he, denk er goed over na, doe niet impulsief!!!
ik weet goed wat k wil en dit is wat ik wil. ik denk goed na over dingenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:17 schreef erodome het volgende:
Ontzettend dom om zo op die manier een tatoeage te nemen, ga eerst eens nadenken over wat je presies wil en waar op het lichaam je het wil hebben en denk er dan nog eens een half jaartje/jaartje over na, wil je het dan nog, dat plaatje en die plaats, dan pas doen...
Dat ding zit er namelijk wel de rest van je leven he, denk er goed over na, doe niet impulsief!!!
Je gaat me niet vertellen dat je nagedacht had over dit kapsel?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:21 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ik weet goed wat k wil en dit is wat ik wil. ik denk goed na over dingen
jjij heb geen eens n foto van jezelf dus wat zeur je nou laffe hond laat maar is een foto van jou hoofd zien dan ga ik daar ook kritiek van geven.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:22 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je nagedacht had over dit kapsel?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:23 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
jjij heb geen eens n foto van jezelf dus wat zeur je nou laffe hond laat maar is een foto van jou hoofd zien dan ga ik daar ook kritiek van geven.
ik heb geen zin in jou gezeik laat dan een foto van jou haar zien dan kunnen we daar ook om lachen zul je zien hoe leuk dat is en nou weg met je gezeurquote:Op donderdag 10 november 2005 21:25 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
![]()
Het is kritiek op geven... niet van... Bovendien mis ik een aantal puntjes en komma's.
Maar ik geef geen kritiek op je hoofd... meer op je kapsel en de uitspraak dat je alles doet nadat je er goed over nagedacht hebt... Die twee combineren in mijn ogen niet met elkaar als ik de foto zo zien...
Ja, je weet heel goed wat je wil, je weet niet waar het moet, je weet nog niet eens wat erop gaat komen.....quote:Op donderdag 10 november 2005 21:21 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ik weet goed wat k wil en dit is wat ik wil. ik denk goed na over dingen
Nuecken?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:31 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ik heb geen zin in jouw gezeik. lLaat dan een foto van jouw haar zien, dan kunnen we daar ook om lachen. zZul je zien hoe leuk dat is. eEn nou weg met je gezeur.
ik ben het met erodome eens. Ik heb zelf 3!! jaar over mn tattoo na gedacht.Ik heb zelf mn tattoo ook niet zo snel laten zetten.Maar toch gedaan (helaas bij de verkeerde shop:') hijs wel mooi,maar sommige dingen 2 a 3 lijntjes zitten te dicht op elkaar.)quote:Op donderdag 10 november 2005 21:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, je weet heel goed wat je wil, je weet niet waar het moet, je weet nog niet eens wat erop gaat komen.....
Je bent zeker heel erg blond van nature?
Volgens mij spoor jij niet helemaal.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
de plannen zijn nu wel gewijzigt want we gaan zaterdag shoppen in utrecht en niet meer in mij lies want dat gaat te pijnlijk worden maar ergens anders waar precies dat weet ik nog niet maar dat komt goed.ik laat ramona dan iets schrijven en dan mag de tatoo zetter het over trekken zo heb ik ene persoonlijk tatoo. Geld is ook geen bezwaar want ik heb vandaag nog wat gekregen van ons mam dus de prijs maakt mij niet uit maar ik denk zo 200 eutro maximaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |