Gaat hard zoquote:Kristiansund - Robarka (5 minuten gespeeld) 0 - 1
5 minuten: Na een snelle actie aan de linkerkant van het veld kwam Jonny Apelfeldt van Robarka in de 5e minuut helemaal vrij om te scoren. 0 - 1 voor de bezoekers.
Moet je Pekel ff vragen, die weet daar meer van...quote:Op woensdag 14 december 2005 18:50 schreef sir_dalord het volgende:
omg!!!
ik sta in de finale!!!
wie had gedacht dat je zover in de fokcup kom komen met je a team
quote:Op woensdag 14 december 2005 18:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Moet je Pekel ff vragen, die weet daar meer van...
Ik niet, ik weet alleen hoe het is om met je a-team in de kwartfinale 1x in eigen doel te trappen en zelf niet te scoren...
dit topic is er ook nog:quote:Op woensdag 14 december 2005 13:25 schreef apachzor het volgende:
Hey hoe werkt dit precies ben nu 1 seizoen manager bij Hattrick, word direct kampioen. Wil graag meedoen aan deze cup maar weet niet hoe het in zijn werk gaat
Toppiequote:Op donderdag 15 december 2005 16:36 schreef sir_dalord het volgende:
ik heb geen voorkeur, dus doen we het over 2 weken
Nee al een jaar niet meer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:07 schreef pekel het volgende:
O ja, woensdag een Fok!Radio-uitzending JD?
Leukquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hoi!
Ik zit al jaren in de VI maar zal ooit wel naar de V gaan.
Zet jij maar eens een prestatie van formaat weer.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:42 schreef Chen het volgende:
echt niet.
ik had 28 duels ongeslagenquote:Op woensdag 28 december 2005 17:46 schreef pekel het volgende:
[..]
Zet jij maar eens een prestatie van formaat weer..
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:16 schreef Chen het volgende:
[..]
ik had 28 duels ongeslagenen nu weer 14 ;-)
quote:Op donderdag 29 december 2005 08:59 schreef Robar het volgende:![]()
![]()
Speciaal voor SD:
Hier stond je dan gisteravond, het was wel spannend, maar ook wel fijn.
Maar zoals bij elke wedstrijd kan er maar 1 de winnaar zijn.
We laten ons niet kennen, we gaan gewoon maar door.
En wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor!
Leuke pot, was huiverig voor de aanval van SD, maar gelukkig heb ik dat doorstaan . . .
Mijn droom is uitgekomen, ik kan als een gelukkig man sterven . . .
Ik wil graag de volgende personen bedanken.
Mijn ouders, zonder hun had ik hier nooit gestaan.
Mijn broer, zonder hem had ik nooit iets van voetbal begrepen.
Mijn vriendin, wat ik aan haar heb gehad weet ik niet, maar iedereen bedankt altijd zijn/haar partner.
Pekel, voor het gebruik van dat bouwval dat hij een stadion noemt.
SD, voor dat kleine beetje tegenstand in de finale
JD, voor alle tekst en uitleg, of ik er wat aan had laat ik in het midden
The_Hives, gewoon omdat hij voor Ajax is
En iedereen die ik nog niet genomed heb, maar ik krijg nu kramp in mijn vingers . . . .
En een top onderschrift JDquote:Op donderdag 29 december 2005 11:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wie is Rabor?
Trouwens, Robar, gefeliciteerd
Oeh, heb ik weer weinig tegenstand.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:17 schreef REFUSED het volgende:
Ik wil me bij deze alvast opgeven voor de finale van volgende editie.
Volgend jaar ben ik SP trainer, dus fuck trainies! Dat wordt gewoon fok-cup-kat-in-bakkie,quote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Oeh, heb ik weer weinig tegenstand.
het boeit niet meer of trainies spelen met SP, dus ik kan gewoon verder met geloven wat ik altijd geloofdequote:
Wanneer ga je dood?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:43 schreef pekel het volgende:
Tering. Da's best laat.
Wen er maar alvast aan.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wanneer ga je dood?![]()
Ik ben dat gezeik van je spuugzat![]()
Dat ze jouw sig nog niet verwijderd hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |