Ja dat wist ik dan weer welquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Naarden en bussum zijn ook twee plaatsen![]()
dat weet ik ook jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet je nu ook dat 's Hertogenbosch gewoon Den Bosch is?.
serieus??quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik kwam er gister achter dat Bambi een jongetje is
is dat zoquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik kwam er gister achter dat Bambi een jongetje is
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:54 schreef Cattara het volgende:
Ik snapte de tekst van Tina Turner nooit:dutch marks are dollars..
HUH,nederlandse marken zijn dollars?!
Pas later begreep ik um:Duitse marken of Dollars..![]()
Ja dan nog, hoe kom je tot de conclusie 'Duitse marken of dollars'?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:58 schreef Cattara het volgende:
[..]
in het nummer:private Dancer....![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:03 schreef Leffe48 het volgende:
Dat little green bag van George Baker over een zakje wiet gaat..
Dutch marks or Dollars!!!!!phoe hé....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dan nog, hoe kom je tot de conclusie 'Duitse marken of dollars'?
Net stond er nog 'are' in plaats van 'or'. En dan nogs nap ik niet waarom je het ineens over Duitse marken hebt als er 'Nederlandse marken' staat. Maar het zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef Cattara het volgende:
[..]
Dutch marks or Dollars!!!!!phoe hé....![]()
Neehee, dat is een post later alweer ontkrachtquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:01 schreef Georges het volgende:
[..]
Leerzaam topic.![]()
Duurde ook heel wat jaren voordat ik door had dat horeca een acroniem is.
Maar die zal al wel genoemd zijn.
Tjonge jonge;Ik begreep Dutch marks are Dollars.Het is dus Dutch marks or Dollars!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Net stond er nog 'are' in plaats van 'or'. En dan nogs nap ik niet waarom je het ineens over Duitse marken hebt als er 'Nederlandse marken' staat. Maar het zal wel aan mij liggen.
Ik ben het volkomen met je eens!je begrijpt me.....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:12 schreef Merkie het volgende:
Maar eh, volgens mij ging het je erom dat je erachter kwam dat ze "or" zong en niet "are", of is dat gewoon een tikfout?
En dan nog is de hele term "Dutch marks" raar.
Ze zingt: deutschmarks. Gewoon Duitse Marken dus.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:06 schreef Cattara het volgende:
Dutch=nederlands,marks=marken
is er iemand die um wel snapt!?![]()
Ze spreekt het toch echt uit als Dutch!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Ze zingt: deutschmarks. Gewoon Duitse Marken dus.
Was een open deur zeker.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:17 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Neehee, dat is een post later alweer ontkracht![]()
Heb je Bambi nog nooit gezien?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet!
Ik heb weliswaar de film nog nooit gezien, maar dacht toch echt dat Bambi vrouwelijk was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |