echt?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:40 schreef Skorpija het volgende:
Ik dacht altijd dat BP voor BenzinePomp stond, maar het is British Petroleum![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:03 schreef Leffe48 het volgende:
Dat little green bag van George Baker over een zakje wiet gaat..
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:03 schreef Leffe48 het volgende:
Bronquote:Op de tweede DVD staan de meeste en de leukste extra’s. Zo is er een interview in het Nederlands met onze eigen George Baker, die ons vertelt wat hij er destijds van vond toen zijn nummer werd gebruikt in de film van Tarantino en laat hij ons weten dat Little Green Bag niets te maken heeft met wiet.
Dat heb ik ook nu pas door...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:03 schreef Leffe48 het volgende:
Maar dat is dus niet zo. Zie boven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:59 schreef Bravo_Johnny het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nu pas door...![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:41 schreef aidyl het volgende:
Ik kwam er afgelopen jaar pas achter dat de benzinemaatschappij Q8, eigenlijk gewoon "Breezahs" is voor Koeweit....
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:40 schreef Skorpija het volgende:
Ik dacht altijd dat BP voor BenzinePomp stond, maar het is British Petroleum![]()
dat is de schuld van de OVERHEIDquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:34 schreef Ivatje het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom niemand mij ooit heeft gecorrigeerd?!![]()
Naarden en bussum zijn ook twee plaatsenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:33 schreef OpenDeur het volgende:
Dat Gilze en Rijen twee plaatsen zijn. Ik kende alleen station GilzeRijen![]()
Weet je nu ook dat 's Hertogenbosch gewoon Den Bosch is?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:40 schreef wlsandman het volgende:
Wat ik eigenlijk pas laat door had, is dat 's gravenhage een ander woord voor den haag is![]()
ohw,quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:09 schreef Overlast het volgende:
Ik kom er net achter dat het Lucky Luke is ipv Lucky Luck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |