Don't rub it in!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
En Joyce wastoen ze 'm Gyman noemde, maar
toen ze weer Engels begon te praten
.
quote:God voor...
Deze keer zijn Georgina Kwakye (ex-GTST) en Annemieke Verdoorn (ONM) aan het woord. De actrices vertellen over hun beroep, de (voor-)oordelen die erover bestaan en hoe ze daarmee hebben leren omgaan.
wo. 23 november, 17.10 uur, Ned.1
bron: televizier wk47 2005
8 dagen van tevoren?!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb meteen maar even de timer ingesteld anders ga ik dat gegarandeerd vergeten.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
"Ik ga morgen m'n vader door de schoorsteen pompen".
Yep... dat was de beste sint ooit.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:40 schreef babette21 het volgende:
die afbeelding is inmiddels ook een traditie he
sint 2003 toch??
Ik geloof niet dat je na twee jaar al kan spreken van traditiequote:Op woensdag 16 november 2005 00:40 schreef babette21 het volgende:
die afbeelding is inmiddels ook een traditie he
sint 2003 toch??
En ook niet van verhaallijnen....quote:Op woensdag 16 november 2005 18:22 schreef Svensational het volgende:
Ik geloof niet dat je na twee jaar al kan spreken van traditie.
En maakt ook nog eens overuren.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
Ik zou niet graag door Hugo behandeld willen worden. Hij loopt weg tijdens een behandeling voor een nutteloos privé-gesprek en hang tot diep in de nacht in de kroeg!
Deze week is het nog business as usual. Volgende week donderdag is het weer grashappen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:07 schreef soapie het volgende:
Klopt het nou dat er morgen geen ONM is????
Hmm, morgen ben ik er niet dus ik had het liever andersom gehad.... Dan moet de dvd-recorder maar weer zijn diensten bewijzen!!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Deze week is het nog business as usual. Volgende week donderdag is het weer grashappen.
Joost is allang blij als ie weer eens wat kwijt kan.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
En maakt ook nog eens overuren.
Zou Joost trouwens volwassen genoeg zijn voor de ex van Marnix?.
Met name dank aan het ontbreken van een reclameblok heb ik zo het vermoeden. Dat scheelt echt veel aan kijkplezier.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Er keken gisteren 873.000 mensen naar de reguliere uitzending, wat betekent dat er weer een seizoensrecord gesneuveld is. Daarnaast trokken de aflevering van dinsdag en de herhaling op woensdag bij elkaar 1.041.000 kijkers, waarmee het oude record van 1.009.000 kijkers gebroken is.
Het draagt juist bij aan het kijkplezierquote:Op donderdag 17 november 2005 17:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Met name dank aan het ontbreken van een reclameblok heb ik zo het vermoeden. Dat scheelt echt veel aan kijkplezier.
Dat zeg ik ook. Tis maar net hoe je het leest.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:05 schreef jeremiah het volgende:
[..]
Het draagt juist bij aan het kijkplezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |