ohja zij heeft zo'n harley-stuurquote:Op maandag 14 november 2005 00:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoor ik hier een verkapt verzoekje?![]()
[afbeelding]
Lizzy scheurt op haar fietsje door de straten...
[afbeelding]
... met gevaar voor eigen leven (DO. 26-01-2005)
Gaat ze toch naar Australie om het gedachtengoed van Ron voort te zetten?quote:Op zondag 13 november 2005 16:59 schreef soapie het volgende:
Volgende die mag vertrekken???
[afbeelding]
© Story
hihi, blijft leukquote:Op maandag 14 november 2005 00:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoor ik hier een verkapt verzoekje?![]()
[afbeelding]
Lizzy scheurt op haar fietsje door de straten...
[afbeelding]
... met gevaar voor eigen leven (DO. 26-01-2005)
Lekker vlot...quote:
Ik had het ook gelezen.... Shit zooi!!!quote:BTW: Donderdag 24 november geen ONM in verband met voetbal.
OMdat er ook Moslima's met opgeblazen tieten zijn.quote:Op maandag 14 november 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
In Spuiten en Slikken zei Kristina Justic dat ze een moslimmeisje speelde in ONM, waarom merken we daar helemaal niets van?
Opgeblazen lichaamquote:Op maandag 14 november 2005 20:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
OMdat er ook Moslima's met opgeblazen tieten zijn.
Op naar Smeequote:Op maandag 14 november 2005 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat doet Duuk nou met die dildo in Bitches?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ie slim is verkoopt ie het filmpje aan Frommelmans, die dan gelijk geld ruikt als hij ziet dat die ballonnetjes van Smee eens wat mogen worden opgepompt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:08 schreef pberends het volgende:
Zou Marnix via de laptop van Smee haar dochter live verkracht zien worden omdat de webcam van Dave nog aanstaat?
Ik denk dat Marnix er dan ook wel achter komt dat ie teveel gezopen heeft en duikt niksvermoedend z'n nest in.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:08 schreef pberends het volgende:
Zou Marnix via de laptop van Smee haar dochter live verkracht zien worden omdat de webcam van Dave nog aanstaat?
Kon niet eens zo snel zien hoe ie dat nu deed !!quote:
5 Verkrachters kwijt, one more to go.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
Smee is echt een hoer. De redder van haar verkrachting moet alsnog haar drankje betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |