the return of???quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:26 schreef Iwan1976 het volgende:
De doktertjes-van-niks mogen vanavond weer aan de bak.![]()
Ze was erg spraakzaamquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:01 schreef DeTolk het volgende:
Stuntelende Walsumpjes
Die assistente gaat Hugo erbij lappen.
Dat ze 'm die scalpel door zijn strot ging duwen!!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:18 schreef babette21 het volgende:
dus ik dacht even, heel even...................
mijn gedachte had meer met een klem dan met een scalpel te makenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:31 schreef soapie het volgende:
Dat ze 'm die scalpel door zijn strot ging duwen!!!!!![]()
I know.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn gedachte had meer met een klem dan met een scalpel te maken
Nou als Frits van Houten terug kan komen waarom Arthur dan niet.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:42 schreef babette21 het volgende:
ik dacht laatst ook even dat ik Arthur (in een flits) in gtst zag....
dit is geen wishfull thinking meer, dit zijn waanbeelden![]()
Ik vind ze ook leuk, hele verlegen Joostquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef Viking84 het volgende:
heerlijk, die Joost en Annemarie. Prachtig gewoon
Dat is niet leuk, dat is geweldig!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:52 schreef babette21 het volgende:
maar dan ook wel echt als Arthur he, dat lijkt me nou leuk:
hetzelfde personage in een andere serie
Arthur sprak inderdaad een aardig woordje Engels.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
[geheimpje]moet jij eens opletten wie er straks in Wales zit.....[/geheimpje]
quote:ARTHUR VAN WALSUM: "Mr. JP, how's the old ticker?" (tegen JP)
quote:ARTHUR VAN WALSUM: "Kick his ass. Get him out of here!" (tegen Duuk de Ruyg)
quote:ARTHUR VAN WALSUM: "All pricks are equal, but some pricks are more equal than others." (tegen Bettina Wertheimer)
quote:ARTHUR VAN WALSUM: "The woman means fucking trouble." (tegen Ellen Evenhuis, over Claire Simons)
die was zo mooiquote:ARTHUR VAN WALSUM: "The woman means fucking trouble."
Annemarie is leuk ja. Wel grappig dat ze Joost voor deze rol hebben uitgekozenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef Viking84 het volgende:
heerlijk, die Joost en Annemarie. Prachtig gewoonEn daarna lekker braggen natuurlijk
Het wordt vast nog wel wat tussen hen
ik vind het wel leuk eigenlijk
omdat ik zelf ook altijd op oudere vrouwen val, annemarie is cute
Ja, heerlijk die Engelse vertalingen van imdbquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Arthur sprak inderdaad een aardig woordje Engels.
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe verrassendquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:01 schreef DeTolk het volgende:
Die assistente gaat Hugo erbij lappen.
Nee, hij moet terugkomen in ONM, niet in GTSTquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:52 schreef babette21 het volgende:
maar dan ook wel echt als Arthur he, dat lijkt me nou leuk:
hetzelfde personage in een andere serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |