General specificationsquote:The Jean Todt run Peugeot rally program had been very successful clinching both the 1985 and 1986 World Championships. But after the Group B rallying class was cancelled Peugeot Sport needed a new series to dominate, they chose the FIA Sportscar championship which included the infamous LeMans 24 hours race.
An all new sports prototype was rolled out in 1990 in the form of the 905 LM. It was built to comply with the new 3.5 litre regulations which meant it was more or less an F1 racer with a full body. Interestingly the front of the 905 clearly resembled the Peugeot road cars, which was unique for a prototype racer.
Its first outing at LeMans was in 1991 which clearly was a learning year with both cars entered retiring. In 1992 Peugeot would return with a revised version of the 905 LM and not without success!
slaafjes?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:48 schreef BoJo het volgende:
sjoewe![]()
hoe had ik ze dan moeten noemen, het zijn service desk agents![]()
Lopen ze er niet zo bij dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:48 schreef BoJo het volgende:
sjoewe![]()
hoe had ik ze dan moeten noemen, het zijn service desk agents![]()
Salt Lake City wonen ook alleen maar Mormonen, en die zijn ook saaiquote:Op woensdag 9 november 2005 14:57 schreef BoJo het volgende:
ik zit bijna te pitten, zo een saaie conferance call met Salt Lake City, naar dat gemiauw van die Amerikanen luisteren een uur![]()
![]()
Slaap verwekkendquote:Op woensdag 9 november 2005 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Salt Lake City wonen ook alleen maar Mormonen, en die zijn ook saai
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef BoJo het volgende:
Mijn tanden doen pijn van de wijn gum en cola
gaaaaatjes![]()
Gooit z'n dagelijkse powerbook het raam uitquote:Op woensdag 9 november 2005 15:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
"An apple a day, keeps the doctor away"![]()
yep ff bij een vriendinnetje van me achter de kassa bij de drogist laten checkenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:23 schreef PeuRac het volgende:
Hey Hugo, al gecheckt of t briefje echt is?
Wanneer gaan we zuipen?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
yep ff bij een vriendinnetje van me achter de kassa bij de drogist laten checken*ECHT*
![]()
Ik ga met Herm aan het een van de maand een potje oud hollands kantelen dus ehhhh,quote:
dan ben ik er nietquote:Op woensdag 9 november 2005 16:45 schreef PeuRac het volgende:
Jij geeft als ik morgen van 10 tot 14u moet wachten een paar rondjes?![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan ben ik er niet
Maar ik doelde meer op een sjoewe, herm zuipmeet
en ik danquote:Op woensdag 9 november 2005 16:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan ben ik er niet
Maar ik doelde meer op een sjoewe, herm zuipmeet
Lust jij bier dan?quote:
Nee maar volgens mij hadden we iets anders afgesprokenquote:
Als je je eigen fles meebrengt vind ik het allemaal primaquote:Op woensdag 9 november 2005 18:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij hadden we iets anders afgesproken
Volgens mij gingen we dit drinkenquote:Op woensdag 9 november 2005 18:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je je eigen fles meebrengt vind ik het allemaal prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |