Vraag1: 2quote:Op woensdag 9 november 2005 14:35 schreef GenesiZ het volgende:
Vraag 1: hoeveel vingers steek ik op?
Vraag 2: Hoeveel vingers steekt mijn collega op.
Geeft je op de 1e vraag 2 als antwoord en bij de 2e vraag 5 als antwoord, dan ben je paranomaal begaafd. Geef je andere antwoorden, dan ben je het niet.
En daar sla je de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:25 schreef Xalopalyps het volgende:
Iedereen heeft paranormale krachten, het zjin geen gaves, iedereen heeft het, maar ze doen er gewoon geen flikker mee
Waarom zou je je fysieke jij wel trainen en de spirituele jij niet?Dat vind ik echt een goede vraag
Xalo
Dat geeft in elk geval al aan dat je je bewust bent van wat er om je heen gebeurt. Dat je gevoelig(er) bent voor veranderingen van energieën.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:36 schreef bighit het volgende:
waarom zou je dat willen weten? ja waarom niet, ik ben er gewoon benieuwd naar, ik wil groeien, ik wil ook wel eens dingen zien die 'gemiddelde' mensen niet zien, ik wil mezelf overtuigen van....
als voorbeeld: ben wel eens op plekken( kastelen/ruines/kloosters/loopgraven) geweest waar spontaan de rillingen over de rug liepen, of waar ik me niet prettig voel/ onrustig word.. terwijl anderen nergens last van hebben. waarom heb ik daar last van/ wat wil dit zeggen? laatst eens bepaalde dingen nagezocht over die plekken, zijn dan vaak plekken waar in het verleden een en ander gebeurd is, oorlog,bezettingen executies/ gehandicapten opvang*/gekkenhuis* enz. (* om het zo maar eens te noemen) en waar mogelijk nog dingen/ rondzwerven.
kun je op dit gevoel vertrouwen? is het een soort zintuig?
kortom nieuwsgierig, benieuwd....
hoop dat iemand het kan snappen
Komt regelmatig op fokquote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef vamos1 het volgende:
www.psibron.nl
staat een hoop op, veel artikelen, en de eigenaar van de site komt/kwam geregeld op fok!
of.. niemand heeft het in zich, alleen heel veel mensen denken het te hebbenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
..
Iedereen heeft het in zich, alleen heel veel mensen weten het niet of willen er niks van weten.
..
Het is dat je die knipoog erbij zetquote:Op woensdag 9 november 2005 19:41 schreef Manke het volgende:
[..]
of.. niemand heeft het in zich, alleen heel veel mensen denken het te hebben
volgens mij is die test nep....quote:Op woensdag 9 november 2005 18:44 schreef FatalException het volgende:
Dit is wel een goede:
http://home.wanadoo.nl/dangerous-minds/esptest
Niet alleen volgens mijquote:Op donderdag 10 november 2005 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij is die test nep....
ik had 65% goed
Ik had maar 17% goed, maar ik wist wat de computer ging kiezen, dus ik koos bewust iets andersquote:Op donderdag 10 november 2005 12:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niet alleen volgens mij
Ik weet het wel zeker
Dit is niet direct verbonden met wat je precies zoekt (paranormale gaves), maar als je jezelf spiritueel wilt laten groeien, kan ik je hetvolgende boek aanraden: "Childeren of the Law of One and the Lost teachings of Atlantis" van Jon Peniel. Zo ongeveer elke spirituele winkel die een boekencollectie heeft, heeft deze wel staan.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:36 schreef bighit het volgende:
waarom zou je dat willen weten? ja waarom niet, ik ben er gewoon benieuwd naar, ik wil groeien, ik wil ook wel eens dingen zien die 'gemiddelde' mensen niet zien, ik wil mezelf overtuigen van....
als voorbeeld: ben wel eens op plekken( kastelen/ruines/kloosters/loopgraven) geweest waar spontaan de rillingen over de rug liepen, of waar ik me niet prettig voel/ onrustig word.. terwijl anderen nergens last van hebben. waarom heb ik daar last van/ wat wil dit zeggen? laatst eens bepaalde dingen nagezocht over die plekken, zijn dan vaak plekken waar in het verleden een en ander gebeurd is, oorlog,bezettingen executies/ gehandicapten opvang*/gekkenhuis* enz. (* om het zo maar eens te noemen) en waar mogelijk nog dingen/ rondzwerven.
kun je op dit gevoel vertrouwen? is het een soort zintuig?
kortom nieuwsgierig, benieuwd....
hoop dat iemand het kan snappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |