abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2005 @ 14:09:16 #1
121997 bighit
de 2e plek is de 1e verliezer
pi_32116838
wie weet of er ergens een ( online) test te vinden is die enigzins seriues is die zegt of je paranormaal bent aangelegd of dat je al bepaalde gave's oid hebt? of dat het aan te leren is.

iets in die richting?
(__/)NWFC Frend code: 249168083191
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(")your signature to help him gain world domination.
pi_32116868
Ik denk niet dat zoiets online te vinden is eerlijk gezegd...
Trots van het Noorden!
  woensdag 9 november 2005 @ 14:16:49 #3
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_32117043
erm... ik neem een getal in gedachte (tussen 0 en 10) en jij mag raden...

Is dat geen goede test?
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_32117093
Zelf denk ik niet dat dat soort testen er zijn.

Waarom zoek je zo'n test ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32117181
Ik heb nog nooit zo'n site gezien eigenlijk.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 9 november 2005 @ 14:35:08 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32117562
Ik denk dat je die gaves zelf moet ontdekken en weten van jezelf dat je een of andere gave hebt al dan niet.

En een bevestiging is moeilijk te krijgen. Wil je een resultaten-tabel met scores ontvangen of iets dergelijks? Vaak is het toch het ontastbare. The thruth is niet voor niets out there, daarom is het niet samen te vatten.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32117585
Vraag 1: hoeveel vingers steek ik op?
Vraag 2: Hoeveel vingers steekt mijn collega op.

Geeft je op de 1e vraag 2 als antwoord en bij de 2e vraag 5 als antwoord, dan ben je paranomaal begaafd. Geef je andere antwoorden, dan ben je het niet.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_32117691
http://regio.dekooi.nl/~edkort/index.htm

en dan links ergens een helderziendheidstest...
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_32118206
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:35 schreef GenesiZ het volgende:
Vraag 1: hoeveel vingers steek ik op?
Vraag 2: Hoeveel vingers steekt mijn collega op.

Geeft je op de 1e vraag 2 als antwoord en bij de 2e vraag 5 als antwoord, dan ben je paranomaal begaafd. Geef je andere antwoorden, dan ben je het niet.
Vraag1: 2
vraag2: 5

'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32118243
onzinpost zijn nu afgelopen.
Lolletje is er af.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32118874
Iedereen heeft paranormale krachten, het zjin geen gaves, iedereen heeft het, maar ze doen er gewoon geen flikker mee
Waarom zou je je fysieke jij wel trainen en de spirituele jij niet? Dat vind ik echt een goede vraag

Xalo
pi_32119124
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:25 schreef Xalopalyps het volgende:
Iedereen heeft paranormale krachten, het zjin geen gaves, iedereen heeft het, maar ze doen er gewoon geen flikker mee
Waarom zou je je fysieke jij wel trainen en de spirituele jij niet? Dat vind ik echt een goede vraag

Xalo
En daar sla je de spijker op zijn kop.
Iedereen heeft het in zich, alleen heel veel mensen weten het niet of willen er niks van weten.
Het zijn dingen die je moet ontwikkelen en trainen. Bij sommigen gaat dit wat makkelijker dan bij anderen.

Wat je bijvoorbeeld als test kan doen met zijn tweeen is telepathie oefenen met een vriend of vriendin door een getal in gedachten te nemen en proberen dat door te geven aan de ander.
ALs je het een beetje oefent zul je zien dat het op een gegeven moment vanzelf gaat
  woensdag 9 november 2005 @ 15:35:25 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32119167
De meeste mensen zijn afgesloten van het 6e zintuig door allerlei redenen. Het abstracte van alles biedt de overhand in veel gevallen. Dat gebeurde al tijdens de tafeltjes opzeggen vroeger Nee zonder gein, je programmeert jezelf tot statische eenheden en leert zo op die manier jezelf niet open te stellen voor wat er achter de horizon ligt.

Het gebeurde dus al bij.

1+1 =2
2+2 = 4

En zo ben je in het begin al geprogrammeerd geworden voor een realiteit die misschien helemaal geen realiteit is. De illusie kan op die manier moeilijker gecreeërd worden ook. Omdat je continu hebt leren denken in termen van abstractheid.

Op die manier is het ook moeilijker om je fantasie de vrije loop te laten gaan. Omdat alles gebaseerd is op beperking. Niet alles, maar veel is gebaseerd op beperking. En de vrije geest en het vrije gedachtengoed krijgt amper kans tot zich te ontwikkelen. Is er tijdens de jonge jaren al een grote beperking in geprogrammeerd dan is het steeds moeilijker om je los te maken ervan. Omdat de jonge jaren de basis gevormd hebben tot wat je nu bent. Hoewel de sleur doorbreken zeker mogelijk is. Dan moet je doorbreken door wat zich heeft opgebouwd. De muur afbreken van de beperkingen die erin zitten in het denken.

Erg jammer want een creatieve geest is het belangrijkste dat er is bijna, ook in het bedrijfsleven want op die manier ontstaan er nieuwe markten.

En dat is allemaal de schuld van het oude onderwijssysteem. Misschien dat de nieuwe kinderen, de toekomstige mensen die het voor het zeggen krijgen en dingen moeten uitvinden meer kunnen omdat het nu anders wordt aangepakt

Het gaat om het gevoel. En gevoel heeft inderdaad te maken met het spirituele Het diepere bewustzijn het diepere denken. En vooral niet denken in termen van grenzen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 9 november 2005 @ 15:36:36 #14
121997 bighit
de 2e plek is de 1e verliezer
pi_32119194
waarom zou je dat willen weten? ja waarom niet, ik ben er gewoon benieuwd naar, ik wil groeien, ik wil ook wel eens dingen zien die 'gemiddelde' mensen niet zien, ik wil mezelf overtuigen van....

als voorbeeld: ben wel eens op plekken( kastelen/ruines/kloosters/loopgraven) geweest waar spontaan de rillingen over de rug liepen, of waar ik me niet prettig voel/ onrustig word.. terwijl anderen nergens last van hebben. waarom heb ik daar last van/ wat wil dit zeggen? laatst eens bepaalde dingen nagezocht over die plekken, zijn dan vaak plekken waar in het verleden een en ander gebeurd is, oorlog,bezettingen executies/ gehandicapten opvang*/gekkenhuis* enz. (* om het zo maar eens te noemen) en waar mogelijk nog dingen/ rondzwerven.

kun je op dit gevoel vertrouwen? is het een soort zintuig?

kortom nieuwsgierig, benieuwd....

hoop dat iemand het kan snappen
(__/)NWFC Frend code: 249168083191
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(")your signature to help him gain world domination.
pi_32119573
www.psibron.nl
staat een hoop op, veel artikelen, en de eigenaar van de site komt/kwam geregeld op fok!
─_(º.0)_/─
pi_32119660
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:36 schreef bighit het volgende:
waarom zou je dat willen weten? ja waarom niet, ik ben er gewoon benieuwd naar, ik wil groeien, ik wil ook wel eens dingen zien die 'gemiddelde' mensen niet zien, ik wil mezelf overtuigen van....

als voorbeeld: ben wel eens op plekken( kastelen/ruines/kloosters/loopgraven) geweest waar spontaan de rillingen over de rug liepen, of waar ik me niet prettig voel/ onrustig word.. terwijl anderen nergens last van hebben. waarom heb ik daar last van/ wat wil dit zeggen? laatst eens bepaalde dingen nagezocht over die plekken, zijn dan vaak plekken waar in het verleden een en ander gebeurd is, oorlog,bezettingen executies/ gehandicapten opvang*/gekkenhuis* enz. (* om het zo maar eens te noemen) en waar mogelijk nog dingen/ rondzwerven.

Dat geeft in elk geval al aan dat je je bewust bent van wat er om je heen gebeurt. Dat je gevoelig(er) bent voor veranderingen van energieën.
Het is een stap in de richting om je 'gaves' te gaan verkennen en ontdekken. Je geeft zelf al aan dat het bij andere mensen niet voorkomt op die plekken, dat betekend dat jij een extra zintuig gebruikt om die kleine nuance verschillen op te merken.
Op dat gevoel kun je overigens pas vertrouwen als je er wat langer mee bezig bent en het onderscheid goed kunt maken tussen een koude windvlaag en de aanwezigheid van bv een entiteit.
Daarnaast zul je kleinere verschillen gaan opmerken naarmate je vaker met dit soort dingen bewust in aanraking komt zoals is het positief of negatief en misschien dat je later zelfs dingen kunt gaan zien.

Ik zeg niet dat het in deze volgorde gebeurd, de ene persoon is nou eenmaal gevoeliger dan de ander. Ik ben wat dat betreft best gevoelig en ik kan al mijn hele leven dingen zien en voelen (zie bv ook wat ik net getikt heb in een ander topic: Spookhuizen en spookplaatsen?
terwijl een ander er als het ware wat in moet groeien.

Net zoals een fenomeen als voorspellende dromen, het zijn de kleine nuanceverschillen die het verschil maken tussen een gewone droom en een voorspellende droom en alleen JIJ kan op een gegeven moment dat onderscheid leren maken door ervaringen. Niemand kan jou dat leren of vertellen.

Als je je er op een gegeven moment bewust van bent kun je er overigens absoluut op vertrouwen.
pi_32120534
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef vamos1 het volgende:
www.psibron.nl
staat een hoop op, veel artikelen, en de eigenaar van de site komt/kwam geregeld op fok!
Komt regelmatig op fok Ik dus

Er wordt overigens een crewlid gezocht, dus wie veel verstand heeft, check de site

[ Bericht 8% gewijzigd door Xalopalyps op 09-11-2005 17:00:40 ]
pi_32123977
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
  woensdag 9 november 2005 @ 19:41:48 #19
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_32125839
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

..
Iedereen heeft het in zich, alleen heel veel mensen weten het niet of willen er niks van weten.
..
of.. niemand heeft het in zich, alleen heel veel mensen denken het te hebben
pi_32126016
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:41 schreef Manke het volgende:

[..]

of.. niemand heeft het in zich, alleen heel veel mensen denken het te hebben
Het is dat je die knipoog erbij zet

Er is vaak genoeg bewezen dat mensen meer kunnen dan de vastgestelde 5 zintuigen toelaten.
( voelen, horen, zien, ruiken en proeven.)

donderdag 10 november 2005 @ 12:24:13 #21
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32144374
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:44 schreef FatalException het volgende:
Dit is wel een goede:
http://home.wanadoo.nl/dangerous-minds/esptest
volgens mij is die test nep....

ik had 65% goed
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32144917
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

volgens mij is die test nep....

ik had 65% goed
Niet alleen volgens mij
Ik weet het wel zeker
pi_32147621
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Niet alleen volgens mij
Ik weet het wel zeker
Ik had maar 17% goed, maar ik wist wat de computer ging kiezen, dus ik koos bewust iets anders
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
  donderdag 10 november 2005 @ 14:33:40 #24
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_32148181
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:36 schreef bighit het volgende:

Dit is niet direct verbonden met wat je precies zoekt (paranormale gaves), maar als je jezelf spiritueel wilt laten groeien, kan ik je hetvolgende boek aanraden: "Childeren of the Law of One and the Lost teachings of Atlantis" van Jon Peniel. Zo ongeveer elke spirituele winkel die een boekencollectie heeft, heeft deze wel staan.

Het boek klinkt misschien sekte-achtig, maar het is het niet. Het omschrijft de ervaringen van de schrijver tijdens zijn leven in spiritueel tibet en beantwoord veel vragen rondom spiritualiteit incl. oefeningen etc.

wat betreft je voorbeeld: daar kun je op vertrouwen. Wat je 'voelt' in de omgeving is de achtergebleven energie. Alles heeft een energieveld om zich heen. Wat je voelt is vergelijkbaar met 2 magneten die elkaar proberen af te stoten. Er ontstaan 'ongemak' binnen het veld waar je lichaam vervolgens op reageert.
¡ Experience Everything !
pi_32149918
Ik vind deze site wel erg mooi om je paranormale vermogens te testen

http://www.psiarcade.com/garden/
100% Funk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')