Hah, zo snel verdiend is het ook weer niet hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb een vraagje voor de mensen die nipo langer gebruiken.
hoeveel enquetes krijg je gemiddelt per week?
je krijgt 1 keer per maand een screening, hiervoor geen punten. Aan de screening kan je al een beetje zien welke onderzoeken er aan staan te komen. Maar dit zegt niks over de voorspelbaarheid van de oproep, dit heeft te maken met de doelgroep natuurlijk, maar ook het antwoord waar ze op zitten te wachten is niet te voorspellen.. dus bijvoorbeeld : drinkt u wel eens bier" had ik naar eer en geweten ingevuld met "nee:, ik dacht nog : die gaat aan mijn neus voorbij. Krijg ik juist een enquete over het hoe en waarom, imago en mijn relatie tot bier....quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb een vraagje voor de mensen die nipo langer gebruiken.
hoeveel enquetes krijg je gemiddelt per week?
Haha had ik ook last van en meteen daar achteraan een vragenlijst voor mn moeder ipv voor mijquote:Op donderdag 1 december 2005 23:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nou net mijn allereerste nipo enquete ingevult
het ging meer over mijn ouders dan over mij. tjsss toon eens wat meer interesse in respondent
Dat had ik ook!!quote:Op maandag 5 december 2005 21:07 schreef Troel het volgende:
Tss, ik had twee mailtjes van het NIPO over onderzoeken, maar er stond maar 1 onderzoek klaar
Klopt, het ging inderdaad over spelling. Bestemd voor mensen die op een basisschool werkzaam zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:09 schreef Furia het volgende:
[..]
Dat had ik ook!!
Maar ik heb het nagekeken in die eerste en dat wwas meer een aankondiging.. over spelling?
Ja, die had ik ookquote:Op woensdag 7 december 2005 10:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt, het ging inderdaad over spelling. Bestemd voor mensen die op een basisschool werkzaam zijn.
Hai Syrena,quote:Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef Syrena het volgende:
Whooooo ik hoef nog maar 50 punten bij inVoteslekker.
Ik ben echt enqueteverslaafdMensen willen mijn mening weten
Oh zou kunnen ja! Naar het adres in m'n profiel? En onder welke naam heb je het gestuurd?quote:Op maandag 12 december 2005 14:08 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Hai Syrena,
Ik heb je laatst een mailtje gestuurd. Heb je deze ontvangen?, ik heb namelijk nog geen reactie van je gehad. Misschien dat er iets mis gegaan is?
Ik heb 'm naar je gmail gestuurd. Je email adres die in je profiel staatquote:Op maandag 12 december 2005 14:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh zou kunnen ja! Naar het adres in m'n profiel? En onder welke naam heb je het gestuurd?
Ik kreeg vrijdag een FRS-bon binnenquote:Op zondag 11 december 2005 18:30 schreef Aventura het volgende:
Gister weer een Bol.combon binnen!
Doe nu anderhalf jaar mee en heb 2 Bol.com bonnen en 3 Blokkerbonnen gespaard, niet slecht!
Ja zeker! daarom wil ik ook zo graag mee doen! Ben jij misschien in de positie om mij aan te kunnen melden? Heb al meerdere mensen een mail gestuurd.. Maar ik krijg gewoon helemaal geen reactiequote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik kreeg vrijdag een FRS-bon binnenik doe een half jaar mee en heb 3 Bol.com bonnen en 2 FRS-bonnen
da's wel veel dan toch?
Ik wil je wel aanmelden (volgens mij had jij me een mail gestuurd? deze is per ongeluk verwijderd tijdens een iets te rigoreuze delete-actiequote:Op maandag 12 december 2005 22:43 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Ja zeker! daarom wil ik ook zo graag mee doen! Ben jij misschien in de positie om mij aan te kunnen melden? Heb al meerdere mensen een mail gestuurd.. Maar ik krijg gewoon helemaal geen reactie
Bij voorbaat dank![]()
NP, ik heb je een mail gestuurd, hopelijk kan je er wat mee!quote:Op maandag 12 december 2005 23:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik wil je wel aanmelden (volgens mij had jij me een mail gestuurd? deze is per ongeluk verwijderd tijdens een iets te rigoreuze delete-actie)
Mail ontvangen en ik heb je aangemeldquote:Op maandag 12 december 2005 23:56 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
NP, ik heb je een mail gestuurd, hopelijk kan je er wat mee!
THNX!
Geweldig!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Mail ontvangen en ik heb je aangemeldkan trouwens wel een tijd duren voor je informatie van Nipo krijgt hoor! Maar gewoon geduldig wachten, je krijgt het vanzelf
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Geweldig!
Eindelijk! super bedankt!![]()
Je hebt mail!quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:35 schreef MaLo het volgende:
Vava, ik heb je ook gemaild, zou je mij ook willen aanmelden?
En jij hebt ook mailquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:54 schreef kruimel_20 het volgende:
Vava, Kun je mij ook aanmelden?
marloes2001 (at) hotmail (punt) com
Oke! Jij ook weer. Bedankt alvast !quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:37 schreef Furia het volgende:
Heeft iemand van jullie toevallig net ook een mailtje gehad over een 1.00 EUR enquete voor Ciao, maar waarin het mailtje leeg is?
Bij mij staat er wel wat in het mailtje maar als ik op de link klik zegt ie dat de enquete niet beschikbaar is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:37 schreef Furia het volgende:
Heeft iemand van jullie toevallig net ook een mailtje gehad over een 1.00 EUR enquete voor Ciao, maar waarin het mailtje leeg is?
quote:Het spijt ons ten zeerste dat je onze enquźte over printers niet hebt kunnen openen of de uitnodiging
niet hebt kunnen lezen. Deze problemen zijn nu verholpen. Als je de enquźte niet hebt kunnen afronden,
zou je dat dan nu opnieuw willen proberen? De enquźte zal je ongeveer 10 minuten kosten en je kunt er
1,00 EUR* mee verdienen op je Ciao account.
Klik op de link hieronder om aan de enquźte te beginnen:
Nou, ik ben er uit hoor. Ik kreeg 50 cent voor het antwoord 'ja ik wil kijken', of 'nee ik wil niet kijken'. Verder nog 1 euro voor een vragenlijst die ik vandaag kreeg over die uitzending van het Blok. 't Was maar een hele korte vragenlijst, Intomartquote:Op donderdag 8 december 2005 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kreeg net een uitnodiging van Intomart. Ik moest invullen of ik aanstaande maandag naar Het Blok wil kijken. Invullen van die vragenlijst leverde 50 cent op, het was alleen een ja/nee vraag! Of zou die 50 cent ook gelden voor de vragenlijst die ik in moet vullen als ik Het Blok heb gekeken?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
O, nog voor de Bol-bonnen fans: je krijgt nu bij Kruidvat, Etos en Trekpleister een bol-bon van 5 euro bij aankoop van een willekeurig product van Nurofen. Heb bij 4 vestigingen een pakje Nurofen gehaald vadaag, vieze Nederlander die ik er ben!![]()
Boeken van Peter Robinsonquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:52 schreef Syrena het volgende:
Dus als iemand nog iets weetMisschien toch alle boeken over Frost....
Lol! Ze kosten 3,20 voor een pakje van 24 stuks met 200mg. Dat zijn dan de goedkoopste variant. Wel aardig aan de prijs, maar ik slik toch altijd dure, en die bon is meer waard dan die pillen, dus da's altijd winst.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
Wat kosten die neurofennetjes eigenlijk per pakje?De Aleves hier zijn net op
Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 14 december 2005 15:34 schreef AversusZ het volgende:
Misschien moet ik maar niet alles naar waarheid invullen bij Ciao
Printer onderzoek voor 1 euro, eerste vraag:
Bent u student?
- Ja
Helaas valt u buiten de doelgroep, de enquete wordt afgesloten
![]()
Dan pakt Nipo het toch een stuk beter aan met die maandelijkse screeningquote:Op woensdag 14 december 2005 18:03 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfdeHad wel wat meer verwacht van mijn eerste enquete bij ciao
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk, hier hebben we wat aan! Wij hebben dus een eigen bedrijf, en ze gaan daar iets speciaals voor opzetten van TNS:
Binnenkort ontvangt **** van ons een e-mail waarin wij vragen om uw deelname
aan TNS NIPObase Business. Deelnemers aan TNS NIPObase Business kunnen
vragenlijsten ontvangen die gaan over onderwerpen die verband houden met
bedrijven, werknemers en werkgevers etc.
TNS NIPObase Business werkt in grote lijnen hetzelfde als CapiHome alleen
vult u de vragenlijsten straks on-line in via internet. U ontvangt hiervoor
zoals gebruikelijk een aantal NIPoints.
Deelnemen aan TNS NIPObase Business heeft geen gevolgen voor uw deelname aan
CapiHome. Wel zullen bedrijvenonderzoeken in de nabije toekomst uitsluitend
nog via TNS NIPObase Business worden gehouden.
Wij rekenen op uw deelname!
Van mij mag ie speurneus blijvenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:19 schreef AnnekeM het volgende:
Ik heb net een korte enquete van Nipo ingevuld over Peter R de Vries in de politiek![]()
Alles hangt af van de Nipo enquetes. Als 41% "JA" zegt gaat hij de politiek in![]()
Dus op naar de stembus![]()
Me tooquote:Op donderdag 15 december 2005 14:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Van mij mag ie speurneus blijvenen zo heb ik heb ook ingevuld
![]()
de keer dat ik meedeed had ze gewoon bonnen bij zich...quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:24 schreef Nuongirl het volgende:
Straks iemand van het Nipo die hier langs komt voor een interview over providers. Zal zo'n 20 minuten duren. Weet iemand hoe ze dat dan gaan doen met de punten die ik daarmee verdien ?
Ik heb me ook ingeschreven! Kreeg bijna gelijk ook die mail over rokers, ik wordt 21 december gebeld. Ben zeer benieuwd.....quote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef Dagguzz het volgende:
Vorige week zag ik een advertentie staan in de Metro/Spits van : QQFS consumentenpanel
Zij zochten nieuwe leden. Wel een beetje vage website, maar heb me toch aangemeld. Krijg ik vandaag een mailtje dat rokers, rokers die willen stoppen en mensen die gestopt zijn mee kunnen doen aan een telefonische enquete. Gaat helaas wel ong 45min duren...
MAARRR een beloning van: 20 euro![]()
(cadeaubon of overschrijving)
Daar gaan we dus echt wel aan meedoen![]()
Voor de mensen die QQFS niet kennen en meer willen weten: http://www.qqfs.com/
Ze is geweest en ik krijg het gewoon via het NIPO bijgeschreven zegt zij, dus ik wacht gewoon afquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:44 schreef missC het volgende:
[..]
de keer dat ik meedeed had ze gewoon bonnen bij zich...
Heb ik ook weleens gehad. En je kan het onderzoek niet opnieuw opstarten en je bent dus de punten kwijtquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:15 schreef missC het volgende:
Nipo "vragenlijst week 51"...mijn man wordt gevraagd hele lijsten aan te klikken op bekendheid, van overhemden tot geurtjes. Maar bij de 'likeuren" lijkt het programma zelf wel dronken : foutmelding en programma sluit zichzelf af...en dan heb je echt al heel wat rijtjes erop zitten![]()
Ik heb dat extra onderzoek over mobiele telefonie ook ingevuldquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:44 schreef washandje het volgende:
Net 14 puntjes voor NIPO, ging over mobiele telefonie
Doet bij jullie het online NIPOints overzicht het ook niet? :/
heb me aangemeldquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef Syrena het volgende:
Gaat wel lekker bij DoublePointsFf websitje aanklikken, ondertussen beetje Fok!ken en weer punten erbij
Het is net dat boekje wat je altijd thuis krijgt met die aanbiedingen erin, alleen krijg je er hier punten voorBen alleen benieuwd wanneer ik bezwijk voor iets....
Ik ken mezelf....
![]()
Oeh oeh oeh, 2 nachtjes weg en dan 25 punten krijgen....![]()
Ahhh 234 punten
QQFS doet het momenteel niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef Dagguzz het volgende:
Voor de mensen die QQFS niet kennen en meer willen weten: http://www.qqfs.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |