kanker knakkerquote:Op woensdag 9 november 2005 13:49 schreef cerror het volgende:
Je zei knakker
Als je die "n" verzet, krijg je kanker!![]()
Het is "jouw" dyslectische pisvlek.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:46 schreef Dementor het volgende:
Zo jou puberale leventje komt ook eindelijk van de grond!
Kl;ojo!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:51 schreef Lucille het volgende:
Ach, er zijn ook mensen die gaan huilen als ze hun eigen foto ergens op het internet terugvinden.
Al goed vieze rokende pauper.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:51 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het is "jouw" dyslectische pisvlek.
Whehehehehequote:Op woensdag 9 november 2005 13:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kl;ojo!!!!!!!!!!!!!!!
Dat wilde ik tikken!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht precies hetzelfde
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 november 2005 13:51 schreef Lucille het volgende:
Ach, er zijn ook mensen die gaan huilen als ze hun eigen foto ergens op het internet terugvinden.
kanker fotoquote:Op woensdag 9 november 2005 13:51 schreef Lucille het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:51 schreef Lucille het volgende:
Wij allemaalquote:
Godsgloeiendekankertyfustrut!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
sommigen gebruiken het woord iets te vaak
"godverdekankerdomme!!!!!" doet een mens ook goed.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godsgloeiendekankertyfustrut!
Spreek dat nou eens hardop uit.
Lekker hč?
Heel de afdeling, zo'n 35 man, zit me nu gapend aan te kijken!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godsgloeiendekankertyfustrut!
Spreek dat nou eens hardop uit.
Lekker hč?
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu word je triest. Kap maar weer, je hebt je aandacht weer gehad oke?
Klonk het lekker?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:57 schreef Fool het volgende:
[..]
Heel de afdeling, zo'n 35 man, zit me nu gapend aan te kijken!
Ik ga bijna huilenquote:Op woensdag 9 november 2005 13:57 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij bent al triest dus bek houden..
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:59 schreef Razor21 het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/30617204583.2.th.jpg]afbeelding][/URL]
Stomme kankerkachel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met of zonder sloef?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:59 schreef Fool het volgende:
[..]
Een euforische adrenaline-rush komt het dichtst in de buurt!![]()
Wordt dat tegen hem gezegd?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:59 schreef Razor21 het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/30617204583.2.th.jpg]afbeelding][/URL]
Stomme kankerkachel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:09 schreef Furious het volgende:
[..]
Kon dat niet voordat jij geboren werd?
Wat zei je, kankerlul?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:11 schreef addictivebeat het volgende:
je moet gewoon niet schelden
Spacekees kankerquote:
quote:
Ik ga je niet in elkaar stampen.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:45 schreef MaRySe het volgende:
"Ok dan ga ik je NU in elkaar stampen want je zei kanker"
Of als je bepaalde topics net iets te serieus neemtquote:Op woensdag 9 november 2005 14:19 schreef sr_firewire het volgende:
Mensen die het normaal vinden dat kanker een maatschappelijk geaccepteerd woord is qua scheldwoord, belediging etc. die hebben niet beters te doen....
Ik kan er ook goed mee lachen ( voorbeeld die palletsorteerder-> maar die gast is gewoon te dom om dat te snappen ).. maar heb er een hekel aan als mensen het daar serieus over gaan hebben, terwijl ze niet weten wat het is..
Mooi gesproken. Ik wens met je mee. Misschien komt het dan eerder uitquote:Op woensdag 9 november 2005 14:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ga je niet in elkaar stampen.
Ik wens je gewoon alle vormen van pijnlijke kanker toe, met bijpassend chemokapsel, uitgekotst maagdarmkanaal en schroeiplekken van de bestraling.
Dat je maar langzaam mag wegteren en uit elkaar mag flikkeren als de melanomen die jei bij elkaar houden besluiten dat je de moeite niet waard bent om bij elkaar te houden.
V.
Ik neem deze topic niet serieus drol. Heb gewoon een hekel aan dat kutwijfquote:Op woensdag 9 november 2005 14:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of als je bepaalde topics net iets te serieus neemt![]()
Flikker toch op joh..
Waar maak jij je druk over eigenlijk![]()
Heb je al geld naar Pakistan overgemaakt![]()
Net zoals 99% van alle fokkers hier! Wanneer gaat ze het doorhebben denk je?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:33 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Heb gewoon een hekel aan dat kutwijf
Op d'r sterfbed?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals 99% van alle fokkers hier! Wanneer gaat ze het doorhebben denk je?
Je bedoelt: Wanneer gaat ze doodbloeden denk je ?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zielig, echt zielig ben je!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:45 schreef MaRySe het volgende:
KANKER FIETS!
"Boehoehoehoehoe de oma van de zus van de vriend van de tante van de buurman van mijn paard had kanker, je mag geen kanker zeggen daarom"
Hahahaha nu zeg ik het weer: kanker
En dan zo van uhm, kanker is gewoon een woord, lekker kankeren op iemand
"NIET WAAR! Dit doe je express he omdat ik iemand ken die kanker heeft."
Ja ok want ik haat je, zo goed?
"Ok dan ga ik je NU in elkaar stampen want je zei kanker"
![]()
mjah je moet ook wel in duindorp he, anders val je buiten de groep....quote:Op woensdag 9 november 2005 13:54 schreef Kaap het volgende:
Kanker is mijn stopwoord net zoals dat sommige mensen godverdomme gebruiken.
Dus krijg de kanker met dit verkankerde kankertopic, godverdomse kanker!
Dat vind ik nou weer tčquote:Op woensdag 9 november 2005 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga bijna huilen![]()
Owja, laat je jouw kankerkop nog zien, kankermongool?
Of ga maar ff dood aan kanker, oke kankerjosti, of moet ik Tim zeggen?
Houdt die kankersnol dan eindelijk op met dat gebagger hier denk je? Anders plaats ik hem gelijk!quote:Op woensdag 9 november 2005 15:22 schreef SeLang het volgende:
Kunnen we niet gewoon weer .rar files gaan posten ?
Over welke rar bestanden hebben we het?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Houdt die kankersnol dan eindelijk op met dat gebagger hier denk je? Anders plaats ik hem gelijk!
Kost me wel een weekban dan denk ik :squote:Op woensdag 9 november 2005 15:34 schreef SlyTraX het volgende:
scorpie plaats die .rar dan eens.. ben benieuwd of ze dan op houd
Met die goedgevormde tieten jaquote:Op woensdag 9 november 2005 15:44 schreef PDOA het volgende:
Das die met die grote tieten toch?
hard_en_diep@hotmail.comquote:Op woensdag 9 november 2005 15:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kost me wel een weekban dan denk ik :s
Emulequote:
kanker kanker kankerquote:Op woensdag 9 november 2005 15:47 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Met die goedgevormde tieten ja
Duh.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:52 schreef Snarf het volgende:
[..]
Emule![]()
Bittorrent![]()
![]()
Als je ijsmeis nu nog niet hebt ben je een kneus.
Ja, ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:30 schreef Repeat het volgende:
ijsmeis.zip bedoel je?
alsof er nog iemand is hier die hem nog niet heeft
De foto's staan op mijn thuispc, kan ze je ook doorsturen (LOS) zonder gezipquote:Op woensdag 9 november 2005 15:57 schreef WesHell het volgende:
Ik heb dat hele file niet... ?????????????????
ik ben kneus...
Je bent homo ?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, ik.
En ik hoef hem ook niet. Kinderachtig gedoe
V.
Doe mij ook maar meteen maryse.zip en een blackmail brief.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:58 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
De foto's staan op mijn thuispc, kan ze je ook doorsturen (LOS) zonder gezip![]()
1 Ik kom niet uit Almerequote:Op woensdag 9 november 2005 14:02 schreef Razor21 het volgende:
Ach ik zie het al TS komt uit Almere en werkt in die kanker Big L![]()
Goed voor je sociale leven!quote:Op woensdag 9 november 2005 15:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kost me wel een weekban dan denk ik :s
Daar zijn er meer vanquote:Op woensdag 9 november 2005 16:09 schreef Speed-Addicted het volgende:
KANKER MaRySe IK WIL JE KANKER KANKER KANKER hard neuken
Dingen in context plaatsen is ook teveel gevraagd tegenwoordig. Ik ben het volledig met Maryse eens, stelletje huiliesquote:Op woensdag 9 november 2005 13:57 schreef Bastard het volgende:
Beetje rekening houden met iemand zn gevoelens is tegenwoordig teveel gevraagd..
Maar ok, alles moet maar gezegd kunnen worden tegenwoordig..
psssssst er zijn geen naaktfoto's van mijquote:Op woensdag 9 november 2005 16:06 schreef Furious het volgende:
Damn, volgens die naakt foto's, hangt je ene tiet iets hoger dan de ander.
Damn.
Zelfs daaaar ben je niet goed voor.
Je kan 'em beter in een WC-rol stoppen, ze is toch al uitgewoond.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:09 schreef Speed-Addicted het volgende:
KANKER MaRySe IK WIL JE KANKER KANKER KANKER hard neuken
Dat is wat ze willen dat je denkt.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef MaRySe het volgende:
[..]
psssssst er zijn geen naaktfoto's van mij
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef MaRySe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als je klaar bent met kankeren mag ik dan je rughaar vlechtenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef Furious het volgende:
[..]
Je kan 'em beter in een WC-rol stoppen, ze is toch al uitgewoond.![]()
Slechte poging tot offensief.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als je klaar bent met kankeren mag ik dan je rughaar vlechten!
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 9 november 2005 16:32 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Het is een bash-topic, doe gezellig mee.![]()
He kankersloerieslet stond toch in je fotoboek bij reactie. Ach sterfquote:Op woensdag 9 november 2005 16:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
1 Ik kom niet uit Almere
2 Ik werk niet in de Big L
Check je feiten met je kanker domme hoofd
Dat ik ooit in een winkel ben geweest wil toch niet zeggen dat ik daar werkquote:Op woensdag 9 november 2005 17:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
He kankersloerieslet stond toch in je fotoboek bij reactie. Ach sterf![]()
Hoerrenneukers, ik heb het gehad ! STERF ! Met een gezwel aan je kontgatquote:Op woensdag 9 november 2005 18:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat ik ooit in een winkel ben geweest wil toch niet zeggen dat ik daar werk
OOOOOOOOH DOODSVERWENSING!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je zei geen kankerquote:Op woensdag 9 november 2005 18:08 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hoerrenneukers, ik heb het gehad ! STERF ! Met een gezwel aan je kontgat![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Maryse ik ben verliefd op je!! (L)
Was een kanker vette discussie of nietquote:Op woensdag 9 november 2005 18:35 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik heb daar eens een keer een discussie met yvonne over gehad........
........ we konden het niet eens worden met elkaar.![]()
Dat kon je wel stellen ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Was een kanker vette discussie of niet?
Tyfus, teringquote:Op woensdag 9 november 2005 19:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Stel kanker bestaat niet meer? Zouden ze dan aids gebruiken of een andere ziekte?
En als geen ziektes meer zouden bestaan zouden ze zichzelf als scheldwoord gebruikenquote:
quote:
Zou inderdaad vreselijk zijn iedereen met een IQ van 140quote:Op woensdag 9 november 2005 19:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En als geen ziektes meer zouden bestaan zouden ze zichzelf als scheldwoord gebruiken
Ze moeten toch ergens inspiratie vandaan halenAls hun huidige verbeeldingskracht tekort schiet dat gebaseerd is op kanker bij het hanteren van de taal, dan blijft alleen hun eigenbeeld nog over dan kijken ze in de spiegel en komen ze tot de conclusie dat ze geen ene reet voorstellen.
Het is dat er nog genoeg verstandige mensen op Fok! rondlopen, zou iedereen het woord kanker in de mond nemen dan was ik allang verhuisd. Zou iedereen op deze wereld het iq hebben van MaRySe had ik allang mezelf voor een trein geworpen. Zo'n wereld is namelijk niet leefbaar.
Dus bedankt mensen die waarde hechten aan normaal taalgebruik. Bedankt mensen met gevoel voor kwaliteit. Bedankt mensen die nog enigszins iets kunnen toevoegen op deze wereld. Zonder jullie zou mijn leven zinloos zijn
Je bedoelt het zo goed, maar je zit gewoon totaal op het verkeerde forumquote:Op woensdag 9 november 2005 19:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En als geen ziektes meer zouden bestaan zouden ze zichzelf als scheldwoord gebruiken
Ze moeten toch ergens inspiratie vandaan halenAls hun huidige verbeeldingskracht tekort schiet dat gebaseerd is op kanker bij het hanteren van de taal, dan blijft alleen hun eigenbeeld nog over dan kijken ze in de spiegel en komen ze tot de conclusie dat ze geen ene reet voorstellen.
Het is dat er nog genoeg verstandige mensen op Fok! rondlopen, zou iedereen het woord kanker in de mond nemen dan was ik allang verhuisd. Zou iedereen op deze wereld het iq hebben van MaRySe had ik allang mezelf voor een trein geworpen. Zo'n wereld is namelijk niet leefbaar.
Dus bedankt mensen die waarde hechten aan normaal taalgebruik. Bedankt mensen met gevoel voor kwaliteit. Bedankt mensen die nog enigszins iets kunnen toevoegen op deze wereld. Zonder jullie zou mijn leven zinloos zijn
Nee, dat zou een vooruitgang zijn, dan worden er immers minder fouten gemaakt en weten mensen beter wat ze wel en niet moeten doen. En zelfs met het IQ van 140 kun je dom lullen. Alleen weet je taal niet goed te waarderen. En kanker past niet in deze taal.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Zou inderdaad vreselijk zijn iedereen met een IQ van 140
Ik voel me overal thuisquote:Op woensdag 9 november 2005 19:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je bedoelt het zo goed, maar je zit gewoon totaal op het verkeerde forum![]()
kusjequote:Op woensdag 9 november 2005 20:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, dat zou een vooruitgang zijn, dan worden er immers minder fouten gemaakt en weten mensen beter wat ze wel en niet moeten doen. En zelfs met het IQ van 140 kun je dom lullen. Alleen weet je taal niet goed te waarderen. En kanker past niet in deze taal.
Maar ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Kanker is een medische term en dat zou zo moeten zijn.
Zoek een ander woord uit en maak het populair. Maar kanker is geen woord om iedere dag 1000 keer tegen te komen. Dat is een foute rage geworden dus. Niet persee om de ziekte, het woord kanker an sich is geen mooi woord en slaat totaal nergens op.
Heeft niet eens wat met de ziekte kanker zelf te maken. Het woord kanker dus. Dat woord klopt niet.
Heb je gevoel voor de taal, dan weet je dat uit jezelf wel. Het heeft dus misschien eerder wat te maken met hoe je de taal aanvoelt.
Het heeft denk ik ook te maken met meelopen met de rest, een beetje meelopen en kanker of kenker gebruiken en daar heb ik een gigantisch broertje dood aan. Mensen die anderen nadoen dus. En niet voor zichzelf denken. En vooral niet voor zichzelf praten.
Verzin nieuwe woorden van mijn part. Maar ga niet kanker roepen omdat alle jongeren dat doen Of omdat het populair is op een forum.
Foutje in de Nederlandse taalquote:Op woensdag 9 november 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
kusje![]()
kan·ke·ren (onov.ww.)
1 [pej.] hevig klagen
2 zich woekerend verspreide
Je vindt jezelf wel erg goed he?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Foutje in de Nederlandse taal
Meer niet en niet minder. Maar goed, ik stop nu
Ik kanker niet, ik klaag nog altijd. Ik kan hevig klagen, maar kankeren is iets voor het uitschot van de maatschappij.
Misschien is het woord kanker in die context ook ontstaan door het uitschot van de maatschappij. Het tuig dus. Die ook inbreken en nog meer.
In ieder geval wordt het woord kankeren niet door beschaafde mensen gebruikt. Daarom zie je het ook zelden op tv verschijnen. Omdat het gewoon a-sociaal is. Zelfs in Flodder kankeren ze niet op anderen.
Beschaafdheid kun je dan ver doortrekken. Maar kankermensen neem ik dus niet serieus, kanker mensen die dus kanker in de mond nemen die neem ik dus niet serieusDaar luister ik niet eens goed naar. Omdat ze de taal niet beheersen.
Hoi. Proefwerkweek.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:37 schreef Thisbe het volgende:
Laat me raden, je hoefde niet naar school vandaag? Wellicht omdat je een iq van 140 hebt?![]()
bedankt dat je de OP hebt bevestigdquote:Op woensdag 9 november 2005 21:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik hoop dat de TS heel snel dood gaat aan kanker, en ga dan de familie van de TS uitmaken voor huilie.
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:03 schreef Chokeme het volgende:
Wordt tijd dat TS iemand verliest aan kanker. Nog mooier zou zijn als ze zonder dit een normale denkwijze kon ontwikkelen, maar als ik de OP zo lees ben ik bang dat dat niet snel zal gebeuren.
Ik heb meerdere vrienden en familie leden verloren aan kanker.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:03 schreef Chokeme het volgende:
Wordt tijd dat TS iemand verliest aan kanker. Nog mooier zou zijn als ze zonder dit een normale denkwijze kon ontwikkelen, maar als ik de OP zo lees ben ik bang dat dat niet snel zal gebeuren.
hahahahahaha pwnedquote:Op woensdag 9 november 2005 22:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb meerdere vrienden en familie leden verloren aan kanker.
Nog niet genoeg als ik je zo hoor. (Geloof er ook geen snars van trouwens maar dat terzijde)quote:Op woensdag 9 november 2005 22:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:13 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Nog niet genoeg als ik je zo hoor. (Geloof er ook geen snars van trouwens maar dat terzijde)
sneu persoon ga je moeder pijpenquote:Op woensdag 9 november 2005 23:13 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Nog niet genoeg als ik je zo hoor. (Geloof er ook geen snars van trouwens maar dat terzijde)
Ik mag hopen dat ze geen kinderwens heeft iddquote:Op donderdag 10 november 2005 00:01 schreef rashudo het volgende:
zonder scrupules en met een vrolijk enthousiasme vrijelijk gaat vermenigvulden.
Maar je rookt niet!..... toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:42 schreef MaRySe het volgende:
dat lijkt op kebabquote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden.....
quote:
nee, dan krijg je kankkerquote:Op woensdag 9 november 2005 13:49 schreef cerror het volgende:
Je zei knakker
Als je die "n" verzet, krijg je kanker!![]()
Das verkankerd dan...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:50 schreef Rio het volgende:
Mijn moeder had een kanker, ik heb een kanker en straks krijgt mijn dochter ook een Kanker.
Nee kankerlijer, da's geen boot! Da's een ...anker!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:19 schreef Kaap het volgende:
Book? Euhm?
Serieus ik had hem echt niet door!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:29 schreef Rio het volgende:
[..]
Nee kankerlijer, da's geen boot! Da's een ...anker!
Was toch een simpele rebus. Misschien heb je wel hersenkanker?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:49 schreef Kaap het volgende:
[..]
Serieus ik had hem echt niet door!!!Whahahahaha verkankerd zeg!
Ik denk het ook, godversekanker zeg, das echt wel verkankerd dat ik die kankerhersenkanker heb....quote:Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef Rio het volgende:
[..]
Was toch een simpele rebus. Misschien heb je wel hersenkanker?![]()
Een rokerslong?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:14 schreef maartena het volgende:
[afbeelding]
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden.....
Dus ik mag ook geen tyfus zeggen? Of cholera? Of lepra?quote:Op maandag 14 november 2005 09:07 schreef snowqueen911 het volgende:
Snap wel dat je kanker niet echt leuk vind klinken als je het zelf gehad hebt, maar ga dan niet zelf met heel andere ziektes lopen schelden....
(denk: oud-klasgenootje Joris: "Scheld niet met kanker, ja, dat heb ik gehad, hoor, téééring,heee!")
oh mooi dat vind jij dus niet ergquote:Op woensdag 9 november 2005 13:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kl;ojo!!!!!!!!!!!!!!!
Dat wilde ik tikken!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht precies hetzelfde
Nee kneusje dat vind ik niet erg, ik heb het zelf geplaatst niet?quote:Op maandag 14 november 2005 11:31 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
oh mooi dat vind jij dus niet erg![]()
[afbeelding]
heb je mij zien janken ?quote:Op maandag 14 november 2005 12:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee kneusje dat vind ik niet erg, ik heb het zelf geplaatst niet?
Net zoals jankzakje Maryse haar pics ook ZELF geplaatst heeft.
Later gaan janken dat ze nog overal staan terwijl ze zelf plaatst is een vorm van zielige aandachttrekkerij waar we niet aan meedoen.
Verder nog wat jankzakje?
Ha kloon van een gebandequote:Op maandag 14 november 2005 12:27 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
heb je mij zien janken ?![]()
Dag ma flodder![]()
Je wordt langzaam, Y.quote:
Toen was ie nog niet gebannedquote:
Voelt dat banknopje nog net zo goed als in het begin?quote:
Het blijft übergeilquote:Op maandag 14 november 2005 12:32 schreef Poncho het volgende:
[..]
Voelt dat banknopje nog net zo goed als in het begin?
Mail me eens dan krijg je nog gezellig wat alcohol voorgeschoteldquote:
Ja hoi. Waar ik over gejankt heb is dat ze ergens anders upgeload werden, niet dat ze overal te zien zijn.quote:Op maandag 14 november 2005 12:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee kneusje dat vind ik niet erg, ik heb het zelf geplaatst niet?
Net zoals jankzakje Maryse haar pics ook ZELF geplaatst heeft.
Later gaan janken dat ze nog overal staan terwijl ze zelf plaatst is een vorm van zielige aandachttrekkerij waar we niet aan meedoen.
Verder nog wat jankzakje?
quote:Op maandag 14 november 2005 20:19 schreef OldJeller het volgende:
Dat je maar vaak in elkaar gestampt mag worden.
Dat zijn gewoon pussies... Als een of andere gast kanker zegt leg je dat toch niet in verband met de tumor van je zwager z'n zus d'r hond z'n oom z'n betovergrootvader? Als je dat wel doet ben je redelijk overgevoelig lijkt me... Ik heb er ook een paar aan kanker verloren, maar die associatie leg ik helemaal niet als iemand dat woord gebruikt. Als iemand "klote" zegt leg ik ook niet de link naar een goed gevuld scrotum...quote:Op maandag 14 november 2005 20:11 schreef Wenzo het volgende:
Kanker zeggen is gewoon voor paupers. Ook al bedoel je het niet zo TOCH doe je er mensen pijn mee.
quote:Op maandag 14 november 2005 14:21 schreef Posdnous het volgende:
Oeh, ik ben zo stoer want ik kan kanker zeggen en het boeit me niet wat anderen ervan vinden.
Wat een kutkleuter zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |