Mail mij ze ook maarquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mmmhh... heb je een linkje dan?
die mag je me ook mailen
MAAAARRRR wat je niet wist is dat Sony weet dat Nintendo gaat komen met info en ze zullen alles op alles zetten met nieuwe CGI- ''ingame'' filmpjes waar de massa bij zal kwijlen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou.
Dan zal waarschijnlijk wat Revolution info komen om de spotlight van de X360 weg te nemen.Was ook al gebeurd tijdens X05. Toen de PSP lanceerde in Europa kwam Nintendo met een bericht hoe goed de DS het deed enzo. Het is dus niet 100% zeker dat ze dus met info komen maar ik acht het waarschijnlijk.
Sowieso krijgen we info tegen het eind van het jaar.
Ja, ik denk niet dat je op 22 november de spotlight van de X360 wegneemt. Tenzij Rockstar North GTA 4 aankondigt en direct screenshots vrijgeeft (en erbij zegt dat het PS3 exclusive is)quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou.
Dan zal waarschijnlijk wat Revolution info komen om de spotlight van de X360 weg te nemen.Was ook al gebeurd tijdens X05. Toen de PSP lanceerde in Europa kwam Nintendo met een bericht hoe goed de DS het deed enzo. Het is dus niet 100% zeker dat ze dus met info komen maar ik acht het waarschijnlijk.
Sowieso krijgen we info tegen het eind van het jaar.
pssst haal hem nou niet uit het idee..quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat je op 22 november de spotlight van de X360 wegneemt. Tenzij Rockstar North GTA 4 aankondigt en direct screenshots vrijgeeft (en erbij zegt dat het PS3 exclusive is)
Kijk aan.. bedankt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:13 schreef moomoo het volgende:
mwa, als ze de controller hadden onthuld op de dag van de 360-release was de aandacht waarschijnlijk heel anders verdeeld geweest.
pst, King_of_cubes, je hebt mail.
Dan misschien ja, maar Nintendo had waarschijnlijk met iets dergelijks gewoon _alle_ aandacht willen hebben en zou niet het risico willen lopen overschaduwd te worden door de launch van de Xbox 360.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:13 schreef moomoo het volgende:
mwa, als ze de controller hadden onthuld op de dag van de 360-release was de aandacht waarschijnlijk heel anders verdeeld geweest.
pst, King_of_cubes, je hebt mail.
Mark Rein believes...quote:So it's a no to handhelds, and a yes to PS3... But (deep breath) is there any chance of Epic ever making a Nintendo game? After all, at an IGN event recently Rein did suggest that the Revolution controller would inspire developers to produce "gimmicky, crappy, cheap, I-wish-I-hadn't-bought-it games"...
"I actually said Nintendo's going to make amazing games. I never really passed a judgement on the controller itself. I think the controller's cool!" Mark says.
"I wasn't bashing Nintendo, I wasn't bashing the controller, I was really just saying that a byproduct of having a device like this is that people are going to make games that possibly are just there because of the controller, as opposed to being great games of themselves, and I said it badly... I regret that."
There will be plenty of great titles that make use of the controller, too, Rein adds. "Nintendo and some of the best third parties are going to make amazing games for it."
We mention a recent interview Eurogamer did with Nintendo's Jim Merrick, where we asked him what he thought of Rein's comments.
"You know, I read your article and I called him up right afterward," Rein says. "We had a long, very good chat."
So he wasn't, shall we say, a bit cross? "Didn't seem to be!"
And what about Merrick's suggestion that Rein get a Revolution dev kit for himself so he can see exactly what the machine can do?
"I told him we've absolutely love to take him up on that."
That doesn't mean Epic has signed up to develop for Revolution, but it's certainly something worth looking into, says Rein.
"I think Unreal Engine 3 and Nintendo Revolution would be very well suited to each other.
"We don't know right now what the machine's capable of or not capable of, and we've built Unreal Engine 3 to a certain specification. If the machine can run the engine, it'd be fantastic to have it on there."
Cliffy B. believes in bitchslapping Mark Rein eerderquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Mark Rein.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61668
[..]
Mark Rein believes...
quote:Ontwikkelaar NC Soft heeft aangegeven een MMORPG in ontwikkeling te hebben voor de volgende generatie spelcomputers. Platformen worden niet genoemd, al heeft men aangegeven niet voor de Xbox 360 te ontwikkelen, ondanks eerdere berichten dat men dit wel zou doen.
Wél heeft men gezegd de PlayStation 3 te ondersteunen. Het is dus mogelijk dat het spel op de PlayStation 3 verschijnt. De Nintendo Revolution, de nieuwste spelcomputer van Nintendo, lijkt echter ook niet uitgesloten. NC Soft is de ontwikkelaar achter onder andere City of Heroes en Guild Wars.
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=12917
Iig wel Guild Wars, en dat lijkt me wel goedquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:47 schreef Retuobak het volgende:
NCsoft is helemaal niet de ontwikkelaar van City of Heroes, enkel de uitgever
Dat ook nog eens idd, geen geweldige titel om te hebben dus. Ze kunnen beter rond de tafel gaan zitten met Blizzardquote:
Eh makkelijk zelfs. 'xbox 360 in de winkels' is geen nieuwsbericht waardig. 'Nintendo showt dit en dat' wel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat je op 22 november de spotlight van de X360 wegneemt. Tenzij Rockstar North GTA 4 aankondigt en direct screenshots vrijgeeft (en erbij zegt dat het PS3 exclusive is)
Ben je gek.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eh makkelijk zelfs. 'xbox 360 in de winkels' is geen nieuwsbericht waardig. 'Nintendo showt dit en dat' wel.
Bij huize Ruzbeh welquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Bij de PSP launch stond de hele dag toch ook niet in het teken van de PSP
Nee maar toen was er wel redelijk veel aandacht voor de PSP. De lancering van de X360 wordt in ieder geval weer een mijlpunt in gamesgeschiedenis in tegenstelling tot een 1 of andere persbericht van Nintendo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Bij de PSP launch stond de hele dag toch ook niet in het teken van de PSP
Mijlpunt?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee maar toen was er wel redelijk veel aandacht voor de PSP. De lancering van de X360 wordt in ieder geval weer een mijlpunt in gamesgeschiedenis in tegenstelling tot een 1 of andere persbericht van Nintendo.
Maar wat dacht je dat er op de forums besproken wordt? Juist! De gebruikerservaringen met de X360, de eerste dagen eist dat de aandacht van de mensen op, dat weet Nintendo ook erg goed.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eh makkelijk zelfs. 'xbox 360 in de winkels' is geen nieuwsbericht waardig. 'Nintendo showt dit en dat' wel.
Oh en btw, Guild Wars is dus echt wel een goede game gezien de cijfers en het aantal mensen dat het toch speelt.
Daarom gaat Nintendo ook bekend maken dat de Revolution die wij zagen in een PC kast gestoken kan worden en dat het als een beamer opereert die 3d beelden uitzendt!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Maar wat dacht je dat er op de forums besproken wordt? Juist! De gebruikerservaringen met de X360, de eerste dagen eist dat de aandacht van de mensen op, dat weet Nintendo ook erg goed.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarom gaat Nintendo ook bekend maken dat de Revolution die wij zagen in een PC kast gestoken kan worden en dat het als een beamer opereert die 3d beelden uitzendt!!!
PC kast Kabouter!!1!11ione1!!
Oh.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:43 schreef chibibo het volgende:
Een mijlpaal noemt men zoiets.
Hmmm... ik pakte net 3 DVD hoesjes en zette 'm naast zo'n bay, heel toevallig is hij precies (of bijna precies) even dik als zo'n bay...quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De revo past bijna in een 5,25" bay, hij moet net ietsje kleiner
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:40 schreef pkwarts het volgende:
bijna precies? is dat het broertje van mijlpunt?
Is dat ding al te koop in Amerika?quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Eh makkelijk zelfs. 'xbox 360 in de winkels' is geen nieuwsbericht waardig. 'Nintendo showt dit en dat' wel.
Oh en btw, Guild Wars is dus echt wel een goede game gezien de cijfers en het aantal mensen dat het toch speelt.
Nog 3 nachtjes slapen toch?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is dat ding al te koop in Amerika?
Vertaling (babelfish):quote:Splinter Cell 4 : le secret sera prochainement dévoilé
Nous avons pu découvrir lors de la conférence de presse le premier teaser de Tom Clancy's Splinter Cell 4 sur Xbox 360 prévu pour le printemps prochain en Europe, certainement l’un des jeux les plus attendus sur la console de Microsoft. Le jeu bénéficiera d’une importante innovation par rapport à la série, certainement au niveau du gameplay, mais Ubisoft n’a pas voulu dévoiler ce détail pour le moment (même avec la pression de Microsoft…). L’éditeur est également en train de développer un FPS exclusif à la Nintendo Revolution dans ses locaux à Paris même, ainsi qu’un nouveau titre intitulé Assassin sur Xbox 360. Rien d’officiel pour le moment.
Consolewars.de en nog een spaanse bron (heb nu geen link) melden ook dat Ubisoft een exclusieve FPS maakt, maar de spaanse bron meldt dat Ubisoft in Canada (Ubisoft Montreal) een exclusieve FPS maakt, dus dat zou betekenen twee exclusieve FPS games voor de Revolution. Of het is een misverstand.quote:Splinter Cell 4: the secrecy will be revealed soon
We could discover at the time of the press conference the first teaser of Tom Clancy' S Splinter Cell 4 on Xbox 360 planned for next spring in Europe, certainly one of the plays most awaited on the console of Microsoft. The play will profit from an important innovation compared to the series, certainly on the level of the gameplay, but Ubisoft did not want to reveal this detail for the moment (even with the pressure of Microsoft...). The editor is also even developing an exclusive FPS in Nintendo Revolution in his buildings in Paris, as well as a new title entitled Assassin on Xbox 360. Nothing official for the moment.
Bronquote:Rare comments on Revolution controller
12 Nov 2005 by Aussie
Find out more inside, from the former Nintendo developer.
An employee from ex-Nintendo developer, Rare has spoken out on Nintendo's Revolution controller in a recent interview with 1UP.com.
Duncan Botwood, Lead Multiplayer Designer of Xbox 360's upcoming Perfect Dark Zero said the following:
"We could make [Perfect Dark Zero] work [on the Revolution], but there'd be some changes to the gameplay, I expect; the controller looks like it might lend itself towards a light gun style of shooting, which would be a fresh approach. Personally, I'd like to try using the controller for an hour or more, the length of play session I had when I played Wind Waker, for example...it doesn't look that comfortable to me at first glance. Most people don't use TV remote controls constantly for a whole hour, let alone wave them in the air all that time. I'm skeptical, but that's tempered by my respect for Nintendo and my past experience of working with their controllers."
He may be skeptical, yet may not realise that the controller doesn't necessarily have to be waved around at all times. We're not likely to see Rare developing for Revolution, so keep the hopes down. The closest we'll get on a Nintendo console will remain with the Nintendo DS.
Misschien gebruikt UBI wel UE3 voor die gamequote:And what about Merrick's suggestion that Rein get a Revolution dev kit for himself so he can see exactly what the machine can do?
"I told him we've absolutely love to take him up on that.
"I think Unreal Engine 3 and Nintendo Revolution would be very well suited to each other."
Ik weet vrijwel zeker dat de Revolution enorm veel steun krijgt van Japanse devs, maar het Westen is het een grote vraagteken. Een exclusieve FPS voor Revolution zou helpen.quote:Op zondag 13 november 2005 14:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Kijk eens aan!
Als we maar niet alleen shooters krijgen...
De Japanse games zijn over het algemeen toch het coolste?quote:Op zondag 13 november 2005 14:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat de Revolution enorm veel steun krijgt van Japanse devs, maar het Westen is het een grote vraagteken. Een exclusieve FPS voor Revolution zou helpen.
Nou nou, ik speel ook wel is FPS games hoor...quote:Op zondag 13 november 2005 16:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
De Japanse games zijn over het algemeen toch het coolste?
Wel grappig om te zien dat de meeste Ninty fans de xbox o.a. afschilderde als een console waarop je alleen maar kon schieten en nu iedereen maar al te blij is als er ook maar iets wat op een fps lijkt voor de Revo wordt aangekondigd.
Altijd is overdreven, ik zou bijv. niet staan juichen wanneer Crazy Frog Racer II een Revolution exclusive zou wordenquote:Op zondag 13 november 2005 16:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou nou, ik speel ook wel is FPS games hoor...Het gaat erom dat de Revolution steun krijgt, en dat is altijd goed.
![]()
Het is altijd goed. Met games zoals Crazy Frog Racer II zou de Revolution eindelijk een kans maken in de UK bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 november 2005 16:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Altijd is overdreven, ik zou bijv. niet staan juichen wanneer Crazy Frog Racer II een Revolution exclusive zou worden
Het verschil is dat shooters met een controller spelen gewoon klote is. Met de revo controller is het meer als met de muis, wel gevoelig genoeg dus.quote:Op zondag 13 november 2005 16:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
De Japanse games zijn over het algemeen toch het coolste?
Wel grappig om te zien dat de meeste Ninty fans de xbox o.a. afschilderde als een console waarop je alleen maar kon schieten en nu iedereen maar al te blij is als er ook maar iets wat op een fps lijkt voor de Revo wordt aangekondigd.
garantie als in de nintendo seal of quality? liever niet, bedanktquote:Op zondag 13 november 2005 16:50 schreef Retuobak het volgende:
Mwoh een redelijke garantie/reputatie van kwaliteit zou fijn zijn, dat kan het platform op de lange termijn erg veel goed doen
Speak for yourself.quote:Op zondag 13 november 2005 17:08 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Het verschil is dat shooters met een controller spelen gewoon klote is. Met de revo controller is het meer als met de muis, wel gevoelig genoeg dus.
Het duurt inderdaad wat langer, vandaar dat het minder snel gaat.quote:Op zondag 13 november 2005 22:41 schreef Kill_em_all het volgende:
Waar het mij om gaat is dat je met zo'n pauper controller voor geen meter kan mikken. Het gaat er om dat het niet nauwkeurig genoeg is, snelheid heeft er niks mee te maken. Met een analoge stick proberen te mikken is frustrerend en traag (als in duurt lang om goed te mikken) en domweg onhandig.
quote:Until Iwata took over, Nintendo was hobbling; it was great once in the 1980s, from insight as much as monopoly. Ever since Sega interfered and Gunpei Yokoi got Japanese-fired, Nintendo has spun more and more deeply into its own niche. The SNES was only a fraction as successful as the NES, and got by mostly on Mode-7 and shined-up past glory. The N64's major saving grace was its reintroduction of the analog stick. The GameCube... well, it's cute. The same can be said of Nintendo's game design.
With Iwata as President, Nintendo has gone into ninja mode, quietly manipulating its situation through a series of apparently bizarre moves that really do add up in the end. At the Tokyo Game Show, Iwata outlined at least part of Nintendo's plan and the philosophy behind it. His demonstration only led as far as the Revolution and some of its surface potential; still, its lines of thought are more profound than a single console. They have more to do with the very structure of the game industry and mass perception of the medium, from both inside and out.
Unlike the Nintendo of the previous decade or so, Iwata is good at asking questions – and frankly, he's just in time. When J.Allard speaks of faceplates and high-definition video and Ken Kutaragi gives us the PS2 spiel all over again with an added dose of arrogance, Iwata wonders why, for all the money now involved, videogames still have the same market saturation they did in the NES era; about thirty percent of US households then, about thirty percent now. He wonders why, for all the technology now involved and the theory built up, videogames have yet to escape the rut dug by Super Mario Bros. and the NES controller. He wonders why older players always complain that videogames aren't what they used to be, and the Japanese game industry is in such disarray. He wonders, aloud, "is this all there is?"
Al gepost.quote:Op maandag 14 november 2005 19:01 schreef Glopes het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61668
Rein does make a point.
Het is wel een mooie naam voor een console vind ik zelf.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh ja, trouwens, Nintendo N5 was gewoon een code-name verzonnen door iets of iemand buiten Nintendo. Een bepaalde magazine dacht ik.
Ik dacht altijd het was een officiele code-name.
Jammer Rayman! Geen FPS games voor jou.quote:
NINTENDO ANNOUNCES PLAY CONTROL SYSTEM FOR NEXT HARDWARE
Families Can Decide Who Plays Which Video Games
REDMOND, Wash., Nov. 16, 2005 – Nintendo of America today announces it will include a play control system in its next home video game system, code-named Revolution, coming in 2006.
By using a password-controlled setting, adults can decide what flexibility they'll allow younger players to have in playing video games rated E (Everyone), E10+ (Everyone 10 and Older), T (Teen) or M (Mature). The system also ensures that dedicated adult gamers can opt to play without limitations.
How does it work? The actual game software will contain a code indicating the rating, which will activate the control system to remain locked or unlocked. The feature will be included in every Revolution console worldwide.
"Even though many Nintendo games are rated E, E10+ or T, we believe this kind of feature should be included in the hardware. It's the right thing to do," explains Reggie Fils-Aime, Nintendo of America's executive vice president of sales & marketing. "Game ratings are on the front and back of every game package, so families can easily make a decision about whether a game is right for them."
Game ratings are determined by a consensus of at least three specially trained raters reporting to the Entertainment Software Ratings Board. ESRB raters are of various ages and backgrounds, and to ensure their objectivity, are not permitted to have any ties to the computer and video game industry. The rating system, in place since 1994, is frequently cited as an example for other industries to follow.
"Nintendo has added an important tool for families in Washington state and around the world," said Gov. Chris Gregoire. "This new option gives parents more information and more control over what video games their kids play and at what age."
Nintendo's next console will usher in a new era of video gaming. It will feature a controller designed to be used with either one hand or two, a first in the video game industry. The position and motion of the controller itself dictates the action on the television screen. A second, plug-in expansion gives hard-core gamers additional control for more in-depth game play.
Revolution will play both new game discs, as well as Nintendo GameCube™ discs. It also will have access to 20 years of fan-favorite games, including those from the Nintendo® 64, Super NES® and NES® eras.
The worldwide leader and innovator in the creation of interactive entertainment, Nintendo Co., Ltd., of Kyoto, Japan, manufactures and markets hardware and software for its popular home and portable video game systems. Each year, hundreds of all-new titles for the best-selling Game Boy® Advance SP, Nintendo DS™ and Nintendo GameCube™ systems extend Nintendo's vast game library and continue the tradition of delivering a rich, diverse mix of quality video games for players of all ages. Since the release of its first home video game system in 1983, Nintendo has sold more than 2 billion video games and more than 353 million hardware units globally, creating enduring industry icons such as Mario™ and Donkey Kong® and launching popular culture franchise phenomena such as Metroid®, Zelda™ and Pokémon®. A wholly owned subsidiary, Nintendo of America Inc., based in Redmond, Wash., serves as headquarters for Nintendo's operations in the Western Hemisphere.
For more information about Nintendo, visit the company's Web site at www.nintendo.com.
ach, het is een heel goede zet. voortaan als een kind iets uitvreet na een spel te hebben gespeeld kan de verantwoordelijkheid niet meer bij de developer van het spel of de maker van de console liggen, maar gewoon bij de ouders of het kind zelf, waar het hoort. zijn we tenminste van het gezeik af.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Gezever om niets....
Dit slaat echt nergens op. Gunpei Yokoi is niet ontslagen maar heeft Nintendo uit eigen beweging verlaten om een eigen bedrijf te starten (of ontgaat mij de betekenis van 'Japanese-fired'?), en hoewel de SNES misschien de verkoopcijfers van de NES niet heeft kunnen evenaren (hoewel ik dat ook waag te betwijfelen), is het overdreven om te zeggen dat hij maar een fractie van het succes kende.quote:Op maandag 14 november 2005 16:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Ever since Sega interfered and Gunpei Yokoi got Japanese-fired, Nintendo has spun more and more deeply into its own niche. The SNES was only a fraction as successful as the NES, and got by mostly on Mode-7 and shined-up past glory.
Helaas niet nee.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:56 schreef 2Dcube het volgende:
Hij nam ontslag omdat de Virtual Boy, ook een idee van hem (naast de Game Boy), geen succes werd. Hij nam dus ontslag omdat hij gefaald had, of zich schaamde. Vandaar "japanese-fired", een westerse werknemer zou zoiets nooit doen.
Yokoi zelf heeft echter altijd ontkend dat het falen van de Virtual Boy de reden was voor zijn vertrek.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:56 schreef 2Dcube het volgende:
Hij nam ontslag omdat de Virtual Boy, ook een idee van hem (naast de Game Boy), geen succes werd. Hij nam dus ontslag omdat hij gefaald had, of zich schaamde. Vandaar "japanese-fired", een westerse werknemer zou zoiets nooit doen.
tss, niet eens seppuku. wat een nepjapanner :pquote:Op woensdag 16 november 2005 19:56 schreef 2Dcube het volgende:
Hij nam ontslag omdat de Virtual Boy, ook een idee van hem (naast de Game Boy), geen succes werd. Hij nam dus ontslag omdat hij gefaald had, of zich schaamde. Vandaar "japanese-fired", een westerse werknemer zou zoiets nooit doen.
Liever Seppuku dan met een bomriem in een restaurant of voor een treinquote:
Die gast is toch doodgegaan in een auto-ongeluk?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:54 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op. Gunpei Yokoi is niet ontslagen maar heeft Nintendo uit eigen beweging verlaten om een eigen bedrijf te starten (of ontgaat mij de betekenis van 'Japanese-fired'?), en hoewel de SNES misschien de verkoopcijfers van de NES niet heeft kunnen evenaren (hoewel ik dat ook waag te betwijfelen), is het overdreven om te zeggen dat hij maar een fractie van het succes kende.
De rest van het artikel is wel okee.
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:45 schreef Steeven het volgende:
Die gast is toch doodgegaan in een auto-ongeluk?
[xrenity]Oudquote:Op donderdag 17 november 2005 22:01 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3145758
Goed nieuws.
Spel lijkt mij dus echt geen ene zak aan. Speelt volgens mij net als het begin van Riddick, maar dan het heel spel door.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wil Condemmned op de Revo zien, dit spel is er echt voor gemaakt! Beetje zwaaien met je zaklampje
[afbeelding]
Grafisch moet de revo dit toch wel aankunnen denk ik
Video review gekeken. Totaal niets voor mij. Ik wil graag een game die spanning of sfeer opbouwt dat een climax. Niet een game die 10 uur lang bestaat uit 1 routine. Dan kan ik net zo goed bij de mc Donald gaan werken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb je de filmpjes al gezien? Dit spel is echt super creepy
Dat mag zelfs 3 keer!quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat mag, maar mij lijkt het leuk.
Nee.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil trouwens dat er Sega Master System en Sega Genesis downloads beschikbaar moeten komen voor Nintendo Virtual Console. Het moet gewoon gebeuren. Sega zou er ook gewoon geld aan verdienen.
Jaaquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil trouwens dat er Sega Master System en Sega Genesis downloads beschikbaar moeten komen voor Nintendo Virtual Console. Het moet gewoon gebeuren. Sega zou er ook gewoon geld aan verdienen.
Nee, PS1 spellen zijn te groot en Sony maakt nog steeds consoles dus daar zullen ze het er nooit mee eens zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:30 schreef Tware het volgende:
[..]
Jaaen waarom ook niet direct alle ps1 games...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |