Hehe lijp...quote:Op woensdag 9 november 2005 23:02 schreef Tware het volgende:
Must see: filmpje over alle mogelijkheden van de controller. Ook wat er mis kan gaan...
watch
say pleeeeasssequote:King_of_cubes : Wat nou als we je het voor de verandering eens vriendelijk vragen...
Heeft Blizzard WoW aangekondigd voor de Revoquote:Op woensdag 9 november 2005 22:18 schreef Ruzbeh het volgende:
60nm, 90nm, 130nm, 20 watt, 100 watt, ik vind het allemaal best, zolang ik maar "wow" kan zeggen.
quote:(MadOdorMachine)
I know this is somewhat off topic, but look at the cool things people are doing with N64 emulation. PlayStation might have had better graphics at the time, but the fact that these textures are so easy to replace gives me hope that this may be the kind of graphical upgrade we might see when we download the games for Revolution. At the time, the small storage size of N64 cartridges were considered a disadvantage, but now that small size has made it possible to transfer these games over the internet. A lot of the games on N64 set the standard for 3D gameplay. I think through emulation they will end up lasting much longer than the original PlayStation games and in the end looking better too.
Ik denk dat cell-shaded makkelijker is te maken. OoT is trouwens één van de eerste games die ik op de Revolution ga spelenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Cel-shaded OOT is echt vreselijk, doe dan hi-res textures van de originele textures enzo.
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
PlayStation might have had better graphics at the time,
Dit is geen cell shading.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat cell-shaded makkelijker is te maken.
OMG dit rules... nog een linkje waar je die omgebouwde roms kan downloaden? of mag dat niet op Fok!?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een C/P van Gaming Age:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe wil je het dan noemen?quote:
Ik zei het nietquote:
Helaas...quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
OMG dit rules... nog een linkje waar je die omgebouwde roms kan downloaden? of mag dat niet op Fok!?
Vervanging van textures.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe wil je het dan noemen?
Sorry, maar een quote in een quote snapt FOK! niet.quote:Ik zei het nietMaar je hebt de quote nu wel zo gemaakt dat het daarop lijkt
Aha... Okay. Ik heb geen idee verder, maar het klinkt aannemelijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:46 schreef chibibo het volgende:
[..]
Vervanging van textures.
Cell shading en een cartoon-look zijn niet een en hetzelfde, hoewel ze natuurlijk wel met elkaar te maken hebben. Cell shading gebruikt andere technieken dan een 'standaard' 3D engine, bijvoorbeeld voor het tekenen van zwarte lijntjes om een object heen en het berekenen van lichtval op een vlak.
[..]
Ik ben geen expert, maar iets dergelijks heb ik hier en daar wel eens gelezen. Cell-shading schijnt zelfs complexer te zijn dan een 'realistische' 3D engine, daarom wordt het pas deze generatie vaker toegepast. Op Wikipedia staat een beknopt maar aardig artikeltje.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aha... Okay. Ik heb geen idee verder, maar het klinkt aannemelijk
Ik hoop dat Nintendo met zoiets als dit bezig is :quote:Op donderdag 10 november 2005 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
stokenquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:35 schreef peristilius het volgende:
Ik hoop dat Nintendo met wat goede Revolution games bezig is.
Tief op kneus!quote:
aaah, oude top games, sniffquote:Op donderdag 10 november 2005 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij waardeert blijkbaar niet de glorieuze dagen van Nintendo en de geweldige spellen die in die tijd zijn gemaakt. Make up your mind. Als iets revolutionairs is vind je het niks en als iets oud, doch kwalitatief hoogstaand is vind je het weer oudbollig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tief op kneus!
Ik bedoelde alleen maar dat ik liever nieuwe games zie dan opgepoetste oude.
* peristilius slaps pkwarts (letterlijk, hij zit naast mequote:Op vrijdag 11 november 2005 09:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Jij waardeert blijkbaar niet de glorieuze dagen van Nintendo en de geweldige spellen die in die tijd zijn gemaakt. Make up your mind. Als iets revolutionairs is vind je het niks en als iets oud, doch kwalitatief hoogstaand is vind je het weer oudbollig.
Hoer
* MMaRsu slaat peristillusquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:35 schreef peristilius het volgende:
Ik hoop dat Nintendo met wat goede Revolution games bezig is.
En dat geloof jij?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
* MMaRsu slaat peristillus![]()
Dat zijn ze ook![]()
Ik wordt er juist een beetje sentimenteel vanquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik krijg een beetje hoofdpijn van die mario screens
Ik ook, het origineel ziet er veel beter uitquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wordt er juist een beetje sentimenteel van
Dat had ik ook een beetjequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik krijg een beetje hoofdpijn van die mario screens
En dan? Heb je weer op het o zo heilige en altijd betrouwbare GAF iets gelezen?quote:
En dat heeft met de Revolution te maken omdat... ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Dan lanceert de Xbox 360 dikke kutpauper..
mmmhh... heb je een linkje dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:50 schreef moomoo het volgende:
gezellige boel hier.
die vervangende textures zijn trouwens los van de roms te downloaden. is het dan nog steeds 'verboten' om ernaar te linken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |