Die foto is wel ontzettend fake, maar dat wist je neem ik aan welquote:
Mis je 'r?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:09 schreef versabommie het volgende:
ja godver Dido kom nu die dbk maar weer uit![]()
Het hoofd van degene die rechts staat, staat idd vrij ver verwijderd van de rompquote:Op woensdag 9 november 2005 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Die foto is wel ontzettend fake, maar dat wist je neem ik aan wel
Het lijkt de weekopdracht welquote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ze luisteren gewoon niet goed naar ons Lieske![]()
Denk dat ze die weekopdracht wel halen: Luister een week niet naar Lieske!quote:
Dan is Dido zo`n 40 minuten in de DBK geweestquote:Op woensdag 9 november 2005 14:13 schreef versabommie het volgende:
dido komt naar buiten
Nee das niet normaal, maar kijk jij daar nog van opquote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Is dat normaal, schoonmaken met douchehanddoeken?
alwaar zijn een derde handje kreeg van leroy!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan is Dido zo`n 40 minuten in de DBK geweest
volgens mij nietquote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef Isabeau het volgende:
[Lieske] God hee, da's meer dan een hálf uur.......... bijna drie kwartier!" [/Lieske]quote:Op woensdag 9 november 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan is Dido zo`n 40 minuten in de DBK geweest
Tsja, heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 9 november 2005 14:16 schreef Snaptnix het volgende:
Nee das niet normaal, maar kijk jij daar nog van op![]()
Die halen ze onbewust dan ook wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat ze die weekopdracht wel halen: Luister een week niet naar Lieske!
Ik dacht dat dat al de geheime missie van alle bewoners was.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
Misschien wordt mijn weekopdracht wel luister een week niet naar versabommiequote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tadadadadada NaatMan to the rescue!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:20 schreef Djoj het volgende:
Dido is niet vrolijk...vraag me af hoelang het duurt eer de eerste komt om te vragen wat er in de dbk besproken is...
Wat doe je hier eigenlijk nogquote:Op woensdag 9 november 2005 14:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien wordt mijn weekopdracht wel luister een week niet naar versabommie![]()
![]()
![]()
Nee joh. Frunniken wordt juist bevorderd, niet tegengehouden door BB.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:22 schreef Showtime het volgende:
Dido wilt zelf niet met Nathalie praten. Zou ze spijt hebben van haar acties met Roel vanacht, wat er ook gebeurd mag zijn.
hieruit kan ik concluderen dat ze dus van slag is door een gesprek dat ze zojuist in de DBK heeft gehad? ja schakel ook maar net pas in hoor, ben nu weer bijquote:Op woensdag 9 november 2005 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee joh. Frunniken wordt juist bevorderd, niet tegengehouden door BB.
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:23 schreef Ferdii het volgende:
dido is verdrietig en wil alleen zijn?
wat is er gebeurd in de DKB?
Zekers. Ze is er zo'n 40 minuten ingebleven. Da's toch vrij lang voor een DBK-sessie.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:24 schreef Showtime het volgende:
[..]
hieruit kan ik concluderen dat ze dus van slag is door een gesprek dat ze zojuist in de DBK heeft gehad? ja schakel ook maar net pas in hoor, ben nu weer bij
Och, dat doe ik ook wel eens als die handdoeken toch de was in moeten.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Geen sanctie. Althans, niets wijst daarop.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:25 schreef PabloEscobar het volgende:
sanctie voor dido??? maar waarom???
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:25 schreef PabloEscobar het volgende:
sanctie voor dido??? maar waarom???
Ook dat halen wij onbewust toch al welquote:Op woensdag 9 november 2005 14:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien wordt mijn weekopdracht wel luister een week niet naar versabommie![]()
![]()
![]()
wow 40 minuten, thnx 4 de updatequote:Op woensdag 9 november 2005 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zekers. Ze is er zo'n 40 minuten ingebleven. Da's toch vrij lang voor een DBK-sessie.
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nathalie: 'Ik denk gewoon dat ze een gesprek heeft gehad"
dûh
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:28 schreef PabloEscobar het volgende:
Denk dat iemand van der familie een ernstige ongeluk heeft gehad ofzo....en dat ze mocht met der familie ballen etc. kan toch ???
Als die mannen net zo lelijk zijn als Chantal zou ik ook even bij moeten komen.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:27 schreef M-en-A het volgende:
Gokje...... Misschien heeft ze wel foto,s gezien en een man voor Chantal uit moeten zoeken![]()
Waarschijnlijk omdat Nathalie net geweest was en waarop Dido aangaf ff alleen te willen zijn...quote:Op woensdag 9 november 2005 14:27 schreef farceman het volgende:
waarom gaat Roel niet naar Dido toe?
Dat is op zich wel een heel goed ideequote:Op woensdag 9 november 2005 14:27 schreef Showtime het volgende:
[..]
wow 40 minuten, thnx 4 de update
ze mogen weleens een uitzending van 3 uur maken met alle volledige DBK gesprekken erin
Denk het niet hoor, beetje vergezocht...dan zou ze er denk ik wel anders bij zitten...quote:Op woensdag 9 november 2005 14:28 schreef PabloEscobar het volgende:
Denk dat iemand van der familie een ernstige ongeluk heeft gehad ofzo....en dat ze met der familie mocht bellen. kan toch
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:30 schreef PH52 het volgende:
Ik weet het : Hummie heeft het handje van Linda laten zien !!
Omdat ie fok heeft gelezen en geen zin heeft weer voor woef-woef uitgemaakt te wordenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:27 schreef farceman het volgende:
waarom gaat Roel niet naar Dido toe?
Daar doe je mij ook een groot plezier mee hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Speciaal voor teamlead nog maar een Lieske capture
[afbeelding]
Het kan van alles zijn dus we wachten wel af.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen sanctie. Althans, niets wijst daarop.
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:30 schreef PH52 het volgende:
Ik weet het : Hummie heeft het handje van Linda laten zien !!
een dvd zou zeker super zijn, exclusieve beelden nooit eerder vertoond inclusief dagboekkamer gesprekkenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:30 schreef scanman01 het volgende:
We zien toch steeds maar flitsen en ik ben wel eens benieuwd naar de volledige gesprekken.
Kunnen ze daar niet een dvd van uitbrengen?
Maar we horen er niks van.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dido en Chantal DBK
Spannend sfeertje weer
Zou toch even gaan kijken misschien gaat ze toch praten.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:29 schreef Djoj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Nathalie net geweest was en waarop Dido aangaf ff alleen te willen zijn...
Dat zou ik erg leuk vindenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:33 schreef bankrupcy het volgende:
Waarschijnlijk moet ze Roel belazeren in ruil voor 10000 Euro
Chantal, je bent een klerewijf?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hij ging iets vertellen aan Chantal ("Dag Dido, Dag Chantal... Chantal;...")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |