Lindsay Lohan?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond Mean Girls best lachen!Er zat zo'n heel erg sexy meisje in, weet niet meer wie dat was.
Geen zin om op te zoeken.
Ook leuk hoe ze dan met haar neusje speelt tussendoorquote:Op woensdag 9 november 2005 13:50 schreef Zw0rld het volgende:
Ingrid zit weer te sabbelen.
Lekker Ingrid
Wat is dat toch voor orale fixatie?
Ik heb de Scanners trilogy gedownload gisternacht. Zit me er al op te verheugen om vanavond die DVD's eens te zien.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hell yeah!
[afbeelding]![]()
![]()
Misschien moet ik 'm weer 'es kijken.
Jammer van die laarzen, anders had mirrorman er nog wat aan gehadquote:Op woensdag 9 november 2005 13:50 schreef Peter6000 het volgende:
De kleuren van de broek en het kussen, corresponderen redelijk met elkaar
[afbeelding]
Sorry, maar heb het tegen m'n vrouw ook al gezegd: Het maakt me niet uit WIE het is maar als ik een leuke nacht heb gehad met een vrouw (als ik vrijgezel was geweest nog dan) en ze begint in bed te duimen dan bel ik haar nooit meer op.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook leuk hoe ze dan met haar neusje speelt tussendoor
[afbeelding]
Heb hem in tegenstelling tot de meeste andere tienrfilmpjes iig helemaal af gekeken en zelfs een enkele keer gelachen. Maar mijn humor is het over het algemeen niet, zulk soort filmpjes. Maar voor een tienerfimplje vond ik hem wel aardig. Daarom zei ik al in een melige bui best aardigquote:Op woensdag 9 november 2005 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond Mean Girls best lachen!Er zat zo'n heel erg sexy meisje in, weet niet meer wie dat was.
Geen zin om op te zoeken.
Zoals de weekopdrachtquote:Op woensdag 9 november 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:ik moet eigenlijk echt eens gaan opruimen hier.. maar op de een of andere manier vrees ik dat ik dan juist weer wat ga missen....
BLOODY HELL! Op die blonde tweede van rechts na zijn ze echt lekker. Moet toch die film maar eens downloaderen....quote:
Die zichzelf dus nu helemaal verknald heeftquote:Op woensdag 9 november 2005 13:52 schreef Snaptnix het volgende:
En het meisje wat je bedoeld is waarschijnlijk Lindsay Lohan,
quote:
Die linkse mag blijven de rest is leuk voor op de koffiequote:Op woensdag 9 november 2005 13:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
BLOODY HELL! Op die blonde tweede van rechts na zijn ze echt lekker. Moet toch die film maar eens downloaderen....
![]()
Ik zou die met dat "Bling-Bling" op haar shirt en die GEILE, INTENSIEF GEILE strikjes om haar enkeltjes (heerlijk van die schoentjes) wel een nacht flink kunnen uithonen.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:55 schreef aidyl het volgende:
[..]
Die linkse mag blijven de rest is leuk voor op de koffie
Die tweede van rechts is ook best mooi, ze kijkt nu gewoon lelijk op die foto.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:
BLOODY HELL! Op die blonde tweede van rechts na zijn ze echt lekker. Moet toch die film maar eens downloaderen....
![]()
Mja ze schijnt tegenwoordig wel weer lekker te zijn, die Lindsay Lohan, ze moet gewoon weer lekker haar eigen prachtige rode lokken aan houden. Dat, en die paar pondjes meer (zoals ze tegenwoordig dus weer schijnt te hebben) staan haar PRIMA.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die tweede van rechts is ook best mooi, ze kijkt nu gewoon lelijk op die foto.
Jammer te horen van Lindsay, scanman
Hopelijk een vervolg op het geldquote:Op woensdag 9 november 2005 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Dido zit volgens Chantal al een kwartier in de dbk. Ben benieuwd
Als je weleens op het punt gestaan hebt om een politie-auto te stelen, dan draai je je hand natuurlijk niet om voor een zwart ritje in de tram.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:56 schreef Falco het volgende:
Nooit gedacht dat het zulke notoire zwartrijders waren, maar van Ingrid verbaast niks me meer
Misschien moet ze even getest worden op Gonorroe? Al betwijfel ik dat Roel met zijn 1 cm pikkie verder kan spuiten dan de venusheuvel.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Dido zit volgens Chantal al een kwartier in de dbk. Ben benieuwd
ik verheug mij al op BB6quote:Op woensdag 9 november 2005 13:59 schreef Zw0rld het volgende:
Ik kwam deze tegen.
BB 5 komt definitief niet!!!!!!
Tipje: Eerst een filmpje opstarten met mediaplayer met wat dan ook erin (clip van lindsay lohan of zo) en dan die streams openen. Dan kun je die caps echt met alles grabben, zelfs photoshop of paint shop pro.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Screenhunter doet raar..en de instellingen heb ik niet veranderd. Ik wilde een foto maken van Chantal die (hoorbaar
) haar nagels opeet. Maar dan krijg ik ipv een grote foto een klein schermpje met bewegend beeld. Nog een keer instellingen gecontroleerd: niets veranderd
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:58 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Mja ze schijnt tegenwoordig wel weer lekker te zijn, die Lindsay Lohan, ze moet gewoon weer lekker haar eigen prachtige rode lokken aan houden. Dat, en die paar pondjes meer (zoals ze tegenwoordig dus weer schijnt te hebben) staan haar PRIMA.
Ik hou niet zo van die anorexia look. Slank is leuk, maar meisjes moeten niet overdrijven, zoals Nicole Richie en die Olson twins, dat zijn net skelettebekken.
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:58 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik hou niet zo van die anorexia look
Volgens mij mag je daar tegenwoordig een plasje voor inleverenquote:Op woensdag 9 november 2005 13:59 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Misschien moet ze even getest worden op Gonorroe? Al betwijfel ik dat Roel met zijn 1 cm pikkie verder kan spuiten dan de venusheuvel.
STEM ROEPT OP: WIL DIDO EVEN OP HET SCHAALTJE IN DE DAGBOEK KAMER PLASSEN? WIL DIDO EVEN OP HET SCHAALTJE IN DE DAGBOEK KAMER PLASSEN? DANK JE.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij mag je daar tegenwoordig een plasje voor inleverenZo gedaan!
Ik ga trouwens maar eens wat lunchen, krijg honger van deze post
quote:
STEM ROEPT WEER OP: NEE ROEL NIET JIJ. * DIDO * MOET EVEN OP HET SCHAALTJE IN DE DAGBOEK KAMER PLASSEN.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:04 schreef MiRRoRMaN het volgende:
STEM ROEPT OP: WIL DIDO EVEN OP HET SCHAALTJE IN DE DAGBOEK KAMER PLASSEN? WIL DIDO EVEN OP HET SCHAALTJE IN DE DAGBOEK KAMER PLASSEN? DANK JE.
Terwijl ze genoeg verteld heeft waar uit blijkt dat ze naar vorige BB's gekeken heeft.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Chantal wist niet dat ze weekopdrachten zouden krijgenDe real life soap kenner
Klinkt als een hardware versnellingsprobleem. Die moet dus iets lager staan.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Screenhunter doet raar..en de instellingen heb ik niet veranderd. Ik wilde een foto maken van Chantal die (hoorbaar
) haar nagels opeet. Maar dan krijg ik ipv een grote foto een klein schermpje met bewegend beeld. Nog een keer instellingen gecontroleerd: niets veranderd
![]()
Of klein huishoudelijk werk....quote:Op woensdag 9 november 2005 13:55 schreef aidyl het volgende:
[..]
Die linkse mag blijven de rest is leuk voor op de koffie
Die foto is wel ontzettend fake, maar dat wist je neem ik aan welquote:
Mis je 'r?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:09 schreef versabommie het volgende:
ja godver Dido kom nu die dbk maar weer uit![]()
Het hoofd van degene die rechts staat, staat idd vrij ver verwijderd van de rompquote:Op woensdag 9 november 2005 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Die foto is wel ontzettend fake, maar dat wist je neem ik aan wel
Het lijkt de weekopdracht welquote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ze luisteren gewoon niet goed naar ons Lieske![]()
Denk dat ze die weekopdracht wel halen: Luister een week niet naar Lieske!quote:
Dan is Dido zo`n 40 minuten in de DBK geweestquote:Op woensdag 9 november 2005 14:13 schreef versabommie het volgende:
dido komt naar buiten
Nee das niet normaal, maar kijk jij daar nog van opquote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Is dat normaal, schoonmaken met douchehanddoeken?
alwaar zijn een derde handje kreeg van leroy!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan is Dido zo`n 40 minuten in de DBK geweest
volgens mij nietquote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Is dat normaal, schoonmaken met douchehanddoeken?
[Lieske] God hee, da's meer dan een hálf uur.......... bijna drie kwartier!" [/Lieske]quote:Op woensdag 9 november 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan is Dido zo`n 40 minuten in de DBK geweest
Tsja, heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 9 november 2005 14:16 schreef Snaptnix het volgende:
Nee das niet normaal, maar kijk jij daar nog van op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |