Klinkt als een hardware versnellingsprobleem. Die moet dus iets lager staan.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Screenhunter doet raar..en de instellingen heb ik niet veranderd. Ik wilde een foto maken van Chantal die (hoorbaar
) haar nagels opeet. Maar dan krijg ik ipv een grote foto een klein schermpje met bewegend beeld. Nog een keer instellingen gecontroleerd: niets veranderd
![]()
Of klein huishoudelijk werk....quote:Op woensdag 9 november 2005 13:55 schreef aidyl het volgende:
[..]
Die linkse mag blijven de rest is leuk voor op de koffie
Die foto is wel ontzettend fake, maar dat wist je neem ik aan welquote:
Mis je 'r?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:09 schreef versabommie het volgende:
ja godver Dido kom nu die dbk maar weer uit![]()
Het hoofd van degene die rechts staat, staat idd vrij ver verwijderd van de rompquote:Op woensdag 9 november 2005 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Die foto is wel ontzettend fake, maar dat wist je neem ik aan wel
Het lijkt de weekopdracht welquote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ze luisteren gewoon niet goed naar ons Lieske![]()
Denk dat ze die weekopdracht wel halen: Luister een week niet naar Lieske!quote:
Dan is Dido zo`n 40 minuten in de DBK geweestquote:Op woensdag 9 november 2005 14:13 schreef versabommie het volgende:
dido komt naar buiten
Nee das niet normaal, maar kijk jij daar nog van opquote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Is dat normaal, schoonmaken met douchehanddoeken?
alwaar zijn een derde handje kreeg van leroy!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan is Dido zo`n 40 minuten in de DBK geweest
volgens mij nietquote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Is dat normaal, schoonmaken met douchehanddoeken?
[Lieske] God hee, da's meer dan een hálf uur.......... bijna drie kwartier!" [/Lieske]quote:Op woensdag 9 november 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan is Dido zo`n 40 minuten in de DBK geweest
Tsja, heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 9 november 2005 14:16 schreef Snaptnix het volgende:
Nee das niet normaal, maar kijk jij daar nog van op![]()
Die halen ze onbewust dan ook wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat ze die weekopdracht wel halen: Luister een week niet naar Lieske!
Ik dacht dat dat al de geheime missie van alle bewoners was.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
Misschien wordt mijn weekopdracht wel luister een week niet naar versabommiequote:Op woensdag 9 november 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tadadadadada NaatMan to the rescue!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:20 schreef Djoj het volgende:
Dido is niet vrolijk...vraag me af hoelang het duurt eer de eerste komt om te vragen wat er in de dbk besproken is...
Wat doe je hier eigenlijk nogquote:Op woensdag 9 november 2005 14:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien wordt mijn weekopdracht wel luister een week niet naar versabommie![]()
![]()
![]()
Nee joh. Frunniken wordt juist bevorderd, niet tegengehouden door BB.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:22 schreef Showtime het volgende:
Dido wilt zelf niet met Nathalie praten. Zou ze spijt hebben van haar acties met Roel vanacht, wat er ook gebeurd mag zijn.
hieruit kan ik concluderen dat ze dus van slag is door een gesprek dat ze zojuist in de DBK heeft gehad? ja schakel ook maar net pas in hoor, ben nu weer bijquote:Op woensdag 9 november 2005 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee joh. Frunniken wordt juist bevorderd, niet tegengehouden door BB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |