nee hoorquote:Op maandag 14 november 2005 21:35 schreef MrX1982 het volgende:
Timo20 is gezwicht voor de kritiek.
Je hoefde het niet te verklaren hoor. Jouw avatar is jouw keuze.quote:Op maandag 14 november 2005 21:46 schreef Timo20 het volgende:
nee hoor
ik kwam op t idee voor de avatar die ik nu heb door dit topic en t plaatje dat erin werd geplaatst.
Als dat topic er niet was geweest of als ik t niet had gezien, had ik nu nog steeds die Edward Norton avatar
als je denkt dat ik niet tegen kritiek kan, dan ken je me toch niet
zo ben ik nou eenmaal. Iemand zegt iets over mij, ik bewijs t tegendeelquote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je hoefde het niet te verklaren hoor. Jouw avatar is jouw keuze.
dvd'squote:Op maandag 14 november 2005 22:11 schreef Timo20 het volgende:
zo ben ik nou eenmaal. Iemand zegt iets over mij, ik bewijs t tegendeel
Anyweg: genoeg over mijn fokking avatars. Zullen we t eens over wat nuttigs hebben![]()
![]()
Koreaanse humor?quote:Op maandag 14 november 2005 23:43 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb hier een Koreaanse DVD liggen met als enige Engelstalige tekst 'Deep Blue Sea 3' en de namen van de acteurs. Even gezocht en kwam uiteindelijk uit bij een film 'dagon'; 't is me tamelijk onduidelijk waarom mijn Koreaanse vrienden hem gerenamed hebben en er de verkeerde plaatjes bij op de cover hebben gekwakt
haha deep blue sea 3... ik neem aan dat het om de stuart gordon film gaat?quote:Op maandag 14 november 2005 23:43 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb hier een Koreaanse DVD liggen met als enige Engelstalige tekst 'Deep Blue Sea 3' en de namen van de acteurs. Even gezocht en kwam uiteindelijk uit bij een film 'dagon'; 't is me tamelijk onduidelijk waarom mijn Koreaanse vrienden hem gerenamed hebben en er de verkeerde plaatjes bij op de cover hebben gekwakt
Wees gerust, ik heb gehoord dat er deze keer meer prentjes instaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:57 schreef Timo20 het volgende:
Eens kijken of ik `m deze keer sneller uit heb dan de vorige keer, die had ik nl. gisteren pas uit
jippie, prentjesquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb gehoord dat er deze keer meer prentjes instaan.
Mijn Koreaans is tamelijk slecht, wellicht staat er wel een tamelijk denigrerende opmerking over Europeanen op de achterkantquote:
Er staat op de hoes een bijzonder grote haaiquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha deep blue sea 3... ik neem aan dat het om de stuart gordon film gaat?er komen niet eens haaien in voor.... wel zeemonsters dat dan weer wel
![]()
ik wist dat iemand dat ging zeggen hequote:
post die link dan ook nietquote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Bijkomend nadeel: ik voel een berg koopziekte opkomen waar een mens niet vrolijk van wordt.
Mikkie, wat doe je me aan ..quote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Overigens ben ik wel vrij content met de 3 euro-kortingslink van cd-wow die op dit moment beschikbaar is.
niet alle titels zijn in t Duits (wel een hoop trouwensquote:Op woensdag 16 november 2005 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd...bedankt hoor
Aaaahhhhhh waarom zijn AL die DVD's Duits?
Duitse Titels...kan het erger?
Besteld: Terminator 3 - 2disc - ¤ 5.99quote:
nog meer tips??quote:Op woensdag 16 november 2005 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Besteld: Terminator 3 - 2disc - ¤ 5.99
Wat ben ik toch zwak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |