Er is er nog maar 1 van de 3 openquote:Op woensdag 9 november 2005 11:00 schreef Againzender het volgende:
moeten we nu twee topics tegelijk volspammen?
dan zou het moeten lukkenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:00 schreef DarkShine het volgende:
Als je kunt zuipen is het idd gezellig!
Zoals ik reageerde, te laatquote:Op woensdag 9 november 2005 11:01 schreef Bjoro het volgende:
[HOOLS] Het VBL cafe #967: Hoe laat begint het eigenlijk ?? was ook leuk
rubber kan wel doorposten in alledriequote:Op woensdag 9 november 2005 11:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er is er nog maar 1 van de 3 open
Ik weet nog wel iets als op voor vrijdag.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:01 schreef rubbereend het volgende:
3 hoolsen tegelijk![]()
Carnaval
mijn plannen voor een carnavalshools vrijdag kunnen ook weer de ijskast in
deze ookquote:Op woensdag 9 november 2005 11:01 schreef Bjoro het volgende:
[HOOLS] Het VBL cafe #967: Hoe laat begint het eigenlijk ?? was ook leuk
quote:Owusu mist vliegtuig
Jong Oranje is de voorbereiding op de play offwedstrijden tegen Slovenië begonnen zonder Quincy Owusu. De rappe aanvaller van Arsenal miste gistermorgen zijn vliegtuig naar Amsterdam. Bondscoach Foppe de Haan: „ Hij was helemaal in paniek, omdat hij nog op het vliegveld in Londen zat. Hij zou om acht uur vliegen, maar om half 8 ’ s ochtends kwam hij er in de auto achter dat het op de M8 rond Londen wel heel erg druk was....”
„ Bij de vorige interland tegen Tsjechië is hem hetzelfde overkomen”, aldus De Haan, die desondanks geen grote stappen onderneemt tegen de speler die ooit bij Ajax vanwege wangedrag werd weggestuurd. „ Quincy is een doodgoeie jongen, maar hij is zowel in het veld als daarbuiten een chaoot van het ergste soort.” Gisteravond meldde Owusu zich in het spelershotel van Jong Oranje.
„ Ik zal eens met hem praten en hij krijgt een boete”, aldus De Haan. „ Dat geld stop ik in de Foppe- foundation. Wat dat is? Ik ben mijn huis aan het verbouwen en kan wel wat geld gebruiken...”
Maar wij niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
rubber kan wel doorposten in alledrie
Foppe Foundationquote:Op woensdag 9 november 2005 11:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze ook
[HOOLS] Het VBL cafe #967 - Steun de Foppe Foundation
dan dat nieuw naar even hier posten:
[..]
Oh ja, dat gebedel is vrijdag weer natuurlijk. En dit jaar kan ik niet vluchtenquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
rubber kan wel doorposten in alledrie
quote:11 november
11 november is de dag
dat mijn lichtje, dat mijn lichtje
11 november is de dag
dat mijn lichtje branden mag
ik heb er ook al een paar klaarstaanquote:Op woensdag 9 november 2005 11:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets als op voor vrijdag.![]()
Vrijdag begint het weerquote:Op woensdag 9 november 2005 11:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb er ook al een paar klaarstaan
weet je wat DS, we openen vanaf nu gewoon regelmatig een Carnavalshools, zullen een aantal users hier heel blij mee zijn
quote:Kiek 'ns doa, kiek 'ns doa, doa stjeet d'r Lange Jan !
Dat is d'r langste keël deë uëver Heële kiekke kan !
D'r Lange Jan kint jiëker kink.
Deë is joa graad ezoë bekint wie ozze wink !
Inhaken en meezingen graag !!quote:Op woensdag 9 november 2005 11:04 schreef Againzender het volgende:
Oh ja, dat gebedel is vrijdag weer natuurlijk. En dit jaar kan ik niet vluchten
quote:SinteMaarten MikMak
SinteMaarten MikMak,
Mijn moeder is een dikzak,
Mijn vader is een dunnetje,
Geef m' een pepermunnetje!
quote:Sintemaarten had een muis
Sintemaarten had een muis
Die moest naar het ziekenhuis
Met z'n rooie petje
Lag-ie in z'n bedje
Forum Opties | |