abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32111004
Vast een politiek incorrect topic, waar de bekende linkse aasgieren over neerdalen met allerlei verwijten, maar hou het even serieus, het is puur een soort hypothese, het zegt niets over mijn mening.

Hoe zou het al die immigranten die nu zo lopen te kankeren op Nederland (omdat ze volgens hun gediscrimineerd worden, niet aan de bak komen, enzovoorts) vergaan zijn in hun moederland, als zij of hun ouders niet naar Nederland geėmigreerd waren? Schijnbaar zouden ze het dan veel en veel beter hebben, als je dat gekanker op Nederland hoort. Of niet?
  woensdag 9 november 2005 @ 11:06:47 #2
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_32111452
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:52 schreef pberends het volgende:
Vast een politiek incorrect topic, waar de bekende linkse aasgieren over neerdalen met allerlei verwijten, maar hou het even serieus, het is puur een soort hypothese, het zegt niets over mijn mening.

Hoe zou het al die immigranten die nu zo lopen te kankeren op Nederland (omdat ze volgens hun gediscrimineerd worden, niet aan de bak komen, enzovoorts) vergaan zijn in hun moederland, als zij of hun ouders niet naar Nederland geėmigreerd waren? Schijnbaar zouden ze het dan veel en veel beter hebben, als je dat gekanker op Nederland hoort. Of niet?
'Daalt neder', draait cirkels rond TS, scherpt zijn klauwen en maakt duikvlucht...

Dan zou je je kunnen afrvragen waar men de meeste waarde aan hecht. De relatieve veiligheid, welvaart etc. in Nederland, of het gevoel van acceptatie (dus geen discriminatie) in hun eigen land...

En ach; het is toch mens-eigen om overal op lopen te zeveren, doet iedereen, Autochtonen op allochtonen en allochtonen op autochtonen (en NL).
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_32111462
ik denk dat ze iig niet gediscrimineerd zouden zijn
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_32111576
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:07 schreef arexes het volgende:
ik denk dat ze iig niet gediscrimineerd zouden zijn
Als de meesten zich net zo zouden gedragen als in Nederland dan zou er niet eens kans zijn om gediscrimineerd te worden. Dan zouden ze al gauw hun hele leven in het gevang zitten om daar dood uit te komen. Geen tijd meer om discriminatie te schreeuwen terwijl je alles leegrooft en vernield.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_32111730
quote:
Vast een politiek incorrect topic, waar de bekende linkse aasgieren over neerdalen met allerlei verwijten,
Wat een heerlijk positieve openingszin.
En wat fijn dat het niet vast een stemming zet !
quote:
maar hou het even serieus, het is puur een soort hypothese, het zegt niets over mijn mening.

Hoe zou het al die immigranten die nu zo lopen te kankeren op Nederland (omdat ze volgens hun gediscrimineerd worden, niet aan de bak komen, enzovoorts) vergaan zijn in hun moederland,
Hoe zou het de autochtone Nederlanders die lopen te kankeren op het systeem vergaan in het buitenland ?
quote:
als zij of hun ouders niet naar Nederland geėmigreerd waren? Schijnbaar zouden ze het dan veel en veel beter hebben, als je dat gekanker op Nederland hoort. Of niet?
Is dat zo ?
Doet het éne "kwaad" iets af aan het andere ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32111925
En als je een halfbloedje bent?
pi_32112030
1) De allochtonen die zeiken zijn hier geboren en dan kan je net zo goed de autochtoon de vraag stellen hoe men het in Turkije,Marokko ect zouden redden zonder het EU-paspoortje.

2) Je stelt als het ware dat de allochtoon genoegen moeten nemen met 50% van de rechten in dit land omdat het nog altijd vele malen meer is dan in het land van herkomst van de ouders.

3) Iedere Nederlander kankert over Nederland. Maar blijkbaar heeft een allochtoon daar minder recht op volgens jou.

4) Ik ben geen linkse aasgier, rechts betekent niet dat je op een allochtoon of een kleurtje moet poepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sampoo op 09-11-2005 14:58:44 ]
pi_32112271
Mensen die teveel zeiken moeten gedeporteerd worden
pi_32112359
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:33 schreef boyv het volgende:
Mensen die teveel zeiken moeten gedeporteerd worden [afbeelding]
Eh...dan is Nederland leeg
  woensdag 9 november 2005 @ 11:38:34 #10
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_32112392
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:33 schreef boyv het volgende:
Mensen die teveel zeiken moeten gedeporteerd worden [afbeelding]
Vraag is alleen wie al die zeikende Nederlanders wilt hebben.
pi_32112400
  woensdag 9 november 2005 @ 12:24:52 #12
3542 Gia
User under construction
pi_32113689
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:25 schreef sampoo het volgende:
1) De allochtonen die zeiken zijn hier geboren en dan kan je net zo goed de autochtoon de vraag stellen hoe men het in Turkije,Marokko ect zouden redden zonder het EU-paspoortje.
Autochtonen noemen zichzelf geen Turk, Marokkaan of wat dan ook. Je moet wel de mensen even plaatsen in het land waarmee ze de meeste binding zeggen te hebben.
quote:
2) Je stelt als het ware dat de allochtoon genoegen moeten nemen met 50% van de rechten in dit land omdat het nog altijd vele malen meer is dan het land van herkomst van de ouders.
Waar stelt hij dat?
quote:
3) Iedere Nederlander kankert over Nederland. Maar blijkbaar heeft een allochtoon daar minder recht op volgens jou.
Maar niet iedereen loopt de roven, vernielen en te bedreigen.
pi_32114038
quote:
Op woensdag 9 november 2005 11:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wat een heerlijk positieve openingszin.
En wat fijn dat het niet vast een stemming zet !
Dat is altijd zo in het berenhol van POL.
pi_32114172
Ik vraag me eerder af hoe het dan de Nederlanders zou vergaan... Zouden ze dan wel tevreden zijn?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_32116158
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:39 schreef djenneke het volgende:
Ik vraag me eerder af hoe het dan de Nederlanders zou vergaan... Zouden ze dan wel tevreden zijn?
Neuh, we zoeken vanzelf het volgende slachtoffer als het weer te druk wordt ergens. Bejaarden bijvoorbeeld.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_32116484
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:34 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat is altijd zo in het berenhol van POL.
Ik heb meer de indruk dat het afhankelijk is van degene die de OP neerzet.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32117273
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:24 schreef Gia het volgende:
Autochtonen noemen zichzelf geen Turk, Marokkaan of wat dan ook. Je moet wel de mensen even plaatsen in het land waarmee ze de meeste binding zeggen te hebben.
Wij noemen Autochtonen geen Turk, Marokkaan bedoel je? Morgen ben je volgens de statistieken ook allochtoon en Turk als een van je opa's een Turkse moeder heeft. Ik zeg iemand
die hier geboren is, is een Autochtoon of je ouders uit Timboektoe komen of niet. Dat de overheid een
voor hen handigere definitie gebruikt moeten ze zelf weten.

Verder is "zeggen te hebben" de angel in het verhaal. Het is anale tunnelvisie om te stellen dat die broekjes die uitdrukkelijk roepen Marokkaan of Turk of wat dan ook te zijn meer binding hebben met Marokko, Turkije of wat dan ook. Het is niet op waarheid berust.
quote:
Waar stelt hij dat?
Het druipt ervan af in zijn openingspost. De allochtoon moet zich vergelijken met de "zogenaamde" landgenoten in het land van mams en paps en stellen dat het allemaal wel meevalt en de "zogenaamde" landgenoten in Nederland dankbaar zijn voor de kansen die er wel zijn. Die hele aanname stelt dat men "anders" is en anders behandelt dient te worden. Het is geen landgenoot of Nederlander maar een mede-lander.
quote:
Maar niet iedereen loopt de roven, vernielen en te bedreigen.
Wat is je punt?
  woensdag 9 november 2005 @ 14:41:56 #18
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32117727
quote:

Op een incorrecte OP kun je een incorrecte reactie verwachten, niet?

Pberends loopt de Albert Heijn binnen. "Er zit een muis in mijn brood, meegebakken. Mag ik mijn geld terug? Ik vind het echt wanstaltig, een muis in jullie bakkerijen.
De kassabediende antwoordt: "Hoe was het pberends vergaan als hij in Noord-Korea was geboren?
Dan had hij moeten marcheren met een stom petje op en was zijn oom vroordeeld voor subversieve praktijken en door het hoofd geschoten. Dan had hij reeds enkele hongersnoden moeten overleven.
Dus wat zeur je nu?"
pi_32117740
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:45 schreef wonko het volgende:

[..]

Neuh, we zoeken vanzelf het volgende slachtoffer als het weer te druk wordt ergens. Bejaarden bijvoorbeeld.
Het was een serieuze vraag.
Want waar eindigt zoiets? Wees nou eens eerlijk. Je gooit alle moslims eruit. En dan? Je meent serieus te denken dat Nederland dan het paradijs is in een keer?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_32117752
quote:
Op woensdag 9 november 2005 14:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Op een incorrecte OP kun je een incorrecte reactie verwachten, niet?

Pberends loopt de Albert Heijn binnen. "Er zit een muis in mijn brood, meegebakken. Mag ik mijn geld terug? Ik vind het echt wanstaltig, een muis in jullie bakkerijen.
De kassabediende antwoordt: "Hoe was het pberends vergaan als hij in Noord-Korea was geboren?
Dan had hij moeten marcheren met een stom petje op en was zijn oom vroordeeld voor subversieve praktijken en door het hoofd geschoten. Dan had hij reeds enkele hongersnoden moeten overleven.
Dus wat zeur je nu?"
Sir Winston Churchill
  woensdag 9 november 2005 @ 15:08:37 #21
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32118416
quote:
"Hoe was het pberends vergaan als hij in Noord-Korea was geboren?
Ik denk dat hij de dag van zijn leven heeft in commu-disney.
pi_32119269
De reacties bewijzen het gelijk van m'n OP inderdaad. Vanaf nu alleen nog fatsoenlijke reacties graag, en anders een slotje.
  woensdag 9 november 2005 @ 15:46:18 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32119422
kijk maar eens naar de levensstandaard in de rif. dan heb je een aardig idee hoe dolblij ze eigenlijk zouden moeten zijn in ons land.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32119471
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef zoalshetis het volgende:
kijk maar eens naar de levensstandaard in de rif. dan heb je een aardig idee hoe dolblij ze eigenlijk zouden moeten zijn in ons land.
pi_32119530
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:39 schreef pberends het volgende:
De reacties bewijzen het gelijk van m'n OP inderdaad. Vanaf nu alleen nog fatsoenlijke reacties graag, en anders een slotje.

Je hebt nog humor ook !
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')