'Daalt neder', draait cirkels rond TS, scherpt zijn klauwen en maakt duikvlucht...quote:Op woensdag 9 november 2005 10:52 schreef pberends het volgende:
Vast een politiek incorrect topic, waar de bekende linkse aasgieren over neerdalen met allerlei verwijten, maar hou het even serieus, het is puur een soort hypothese, het zegt niets over mijn mening.
Hoe zou het al die immigranten die nu zo lopen te kankeren op Nederland (omdat ze volgens hun gediscrimineerd worden, niet aan de bak komen, enzovoorts) vergaan zijn in hun moederland, als zij of hun ouders niet naar Nederland geėmigreerd waren? Schijnbaar zouden ze het dan veel en veel beter hebben, als je dat gekanker op Nederland hoort. Of niet?
Als de meesten zich net zo zouden gedragen als in Nederland dan zou er niet eens kans zijn om gediscrimineerd te worden. Dan zouden ze al gauw hun hele leven in het gevang zitten om daar dood uit te komen. Geen tijd meer om discriminatie te schreeuwen terwijl je alles leegrooft en vernield.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:07 schreef arexes het volgende:
ik denk dat ze iig niet gediscrimineerd zouden zijn
Wat een heerlijk positieve openingszin.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:52 schreef pberends het volgende:
Vast een politiek incorrect topic, waar de bekende linkse aasgieren over neerdalen met allerlei verwijten,
Hoe zou het de autochtone Nederlanders die lopen te kankeren op het systeem vergaan in het buitenland ?quote:maar hou het even serieus, het is puur een soort hypothese, het zegt niets over mijn mening.
Hoe zou het al die immigranten die nu zo lopen te kankeren op Nederland (omdat ze volgens hun gediscrimineerd worden, niet aan de bak komen, enzovoorts) vergaan zijn in hun moederland,
Is dat zo ?quote:als zij of hun ouders niet naar Nederland geėmigreerd waren? Schijnbaar zouden ze het dan veel en veel beter hebben, als je dat gekanker op Nederland hoort. Of niet?
Eh...dan is Nederland leegquote:Op woensdag 9 november 2005 11:33 schreef boyv het volgende:
Mensen die teveel zeiken moeten gedeporteerd worden [afbeelding]
Vraag is alleen wie al die zeikende Nederlanders wilt hebben.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:33 schreef boyv het volgende:
Mensen die teveel zeiken moeten gedeporteerd worden [afbeelding]
Autochtonen noemen zichzelf geen Turk, Marokkaan of wat dan ook. Je moet wel de mensen even plaatsen in het land waarmee ze de meeste binding zeggen te hebben.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:25 schreef sampoo het volgende:
1) De allochtonen die zeiken zijn hier geboren en dan kan je net zo goed de autochtoon de vraag stellen hoe men het in Turkije,Marokko ect zouden redden zonder het EU-paspoortje.
Waar stelt hij dat?quote:2) Je stelt als het ware dat de allochtoon genoegen moeten nemen met 50% van de rechten in dit land omdat het nog altijd vele malen meer is dan het land van herkomst van de ouders.
Maar niet iedereen loopt de roven, vernielen en te bedreigen.quote:3) Iedere Nederlander kankert over Nederland. Maar blijkbaar heeft een allochtoon daar minder recht op volgens jou.
Dat is altijd zo in het berenhol van POL.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat een heerlijk positieve openingszin.
En wat fijn dat het niet vast een stemming zet !
Neuh, we zoeken vanzelf het volgende slachtoffer als het weer te druk wordt ergens. Bejaarden bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:39 schreef djenneke het volgende:
Ik vraag me eerder af hoe het dan de Nederlanders zou vergaan... Zouden ze dan wel tevreden zijn?
Ik heb meer de indruk dat het afhankelijk is van degene die de OP neerzet.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is altijd zo in het berenhol van POL.
Wij noemen Autochtonen geen Turk, Marokkaan bedoel je? Morgen ben je volgens de statistieken ook allochtoon en Turk als een van je opa's een Turkse moeder heeft. Ik zeg iemandquote:Op woensdag 9 november 2005 12:24 schreef Gia het volgende:
Autochtonen noemen zichzelf geen Turk, Marokkaan of wat dan ook. Je moet wel de mensen even plaatsen in het land waarmee ze de meeste binding zeggen te hebben.
Het druipt ervan af in zijn openingspost. De allochtoon moet zich vergelijken met de "zogenaamde" landgenoten in het land van mams en paps en stellen dat het allemaal wel meevalt en de "zogenaamde" landgenoten in Nederland dankbaar zijn voor de kansen die er wel zijn. Die hele aanname stelt dat men "anders" is en anders behandelt dient te worden. Het is geen landgenoot of Nederlander maar een mede-lander.quote:Waar stelt hij dat?
Wat is je punt?quote:Maar niet iedereen loopt de roven, vernielen en te bedreigen.
Op een incorrecte OP kun je een incorrecte reactie verwachten, niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:52 schreef pberends het volgende:
Vast een politiek incorrect topic, waar de bekende linkse aasgieren over neerdalen met allerlei verwijten, maar hou het even serieus, het is puur een soort hypothese, het zegt niets over mijn mening.
Hoe zou het al die immigranten die nu zo lopen te kankeren op Nederland (omdat ze volgens hun gediscrimineerd worden, niet aan de bak komen, enzovoorts) vergaan zijn in hun moederland, als zij of hun ouders niet naar Nederland geėmigreerd waren? Schijnbaar zouden ze het dan veel en veel beter hebben, als je dat gekanker op Nederland hoort. Of niet?
Het was een serieuze vraag.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:45 schreef wonko het volgende:
[..]
Neuh, we zoeken vanzelf het volgende slachtoffer als het weer te druk wordt ergens. Bejaarden bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Op een incorrecte OP kun je een incorrecte reactie verwachten, niet?![]()
Pberends loopt de Albert Heijn binnen. "Er zit een muis in mijn brood, meegebakken. Mag ik mijn geld terug? Ik vind het echt wanstaltig, een muis in jullie bakkerijen.
De kassabediende antwoordt: "Hoe was het pberends vergaan als hij in Noord-Korea was geboren?
Dan had hij moeten marcheren met een stom petje op en was zijn oom vroordeeld voor subversieve praktijken en door het hoofd geschoten. Dan had hij reeds enkele hongersnoden moeten overleven.
Dus wat zeur je nu?"
Ik denk dat hij de dag van zijn leven heeft in commu-disney.quote:"Hoe was het pberends vergaan als hij in Noord-Korea was geboren?
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef zoalshetis het volgende:
kijk maar eens naar de levensstandaard in de rif. dan heb je een aardig idee hoe dolblij ze eigenlijk zouden moeten zijn in ons land.
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:39 schreef pberends het volgende:
De reacties bewijzen het gelijk van m'n OP inderdaad. Vanaf nu alleen nog fatsoenlijke reacties graag, en anders een slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |