Ha ha, hoe kom je bij Bedum? Da's niet ver van Baflo.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:57 schreef ETA het volgende:
Bedum!!!!!! Hoezo niet goed????
Ben geboren en getogen Stadjerquote:Op woensdag 9 november 2005 13:21 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ha ha, hoe kom je bij Bedum? Da's niet ver van Baflo.![]()
Maar Bedum is niet goed, daar staan geen gebouwen.
[tve mode]
Nou, bij nader inzien, ik denk dat je gelijk hebt: url
Het is geen NL of BE.... als je je omdraait zie je een wereldberoemd standbeeld, maar als ik die ga laten zien wordt het iets te makkelijkquote:Op woensdag 9 november 2005 21:56 schreef en_door_slecht het volgende:
Volgens mij is 't ergens in Nederland of België....
(verkapte ik-kan-geen-hol-met-de-foto,-heb-je-'n-hint-voor-me post.)
Nice try, maar tis geen Frans beeldquote:Op woensdag 9 november 2005 22:40 schreef en_door_slecht het volgende:
* draait zich om en ziet z'n vriendin staan....![]()
![]()
Maar je weet dat mijn kennis van Franse standbeelden te wensen overlaat he?
Ja, ik kan in Warschau wel een mermaid vinden, maar hoe ik die dan weer aan een Deense moet knopen, Joost mag het weten, want die Kopenhaagse lijkt in geen velden of wegen te passen in het straatbeeld op de foto.quote:
het was eerlijk gezegd een willekeurige gokquote:Op donderdag 10 november 2005 18:25 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ja, ik kan in Warschau wel een mermaid vinden, maar hoe ik die dan weer aan een Deense moet knopen, Joost mag het weten, want die Kopenhaagse lijkt in geen velden of wegen te passen in het straatbeeld op de foto.
Kopenhagen is goedquote:
Gloeiende gloeiende, ik heb op Kopenhagen gezocht....quote:Op donderdag 10 november 2005 21:16 schreef ETA het volgende:
[..]
Kopenhagen is goed
Als je vanaf de zeemeermin richting centrum loopt, kom je langs deze mooie kerkje.
ff vanuit google earth gezien: klikkkkk
'Die torentjes' zijn in zo'n beetje het hele voormalige Habsburgse rijk te vinden, van Kroatie tot Tsjechië en van Slovenië tot ergens in Hongarije.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:06 schreef en_door_slecht het volgende:
Hebben we die torentjes niet eerder moeten raden?
quote:
Chisinau, Moldavië
Geen van de hier genoemde landen dus.quote:...Kroatie tot Tsjechië en van Slovenië tot ergens in Hongarije.
Duchcov, Tsjechië?
oops, vergeten een nieuwe te posten...quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:08 schreef Zephyrus het volgende:
mag ik dan zo brutaal zijn om de nieuwe te posten...??
naja, ik heb het toch al gedaan![]()
Succes!!
utrecht?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:17 schreef rosstek het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef en_door_slecht het volgende:
Barranquilla, Colombia¿
Nee, deze stad is kleiner (Als je Sao Luis in Maranhao bedoelt tenminstequote:Op donderdag 24 november 2005 14:24 schreef en_door_slecht het volgende:
Sao Luis, Brazilië?
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:53 schreef Ooink het volgende:
Het lijkt zoveel op Olinda , die Unesco site daar...
Maar ben er niet zeker van
Vergeet het bovenstaande , het is:
Porto Seguro , Brazilië
Is weer eens wat anders, hè!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:23 schreef Zephyrus het volgende:
hmm... niet echt veel herkenningspunten, maar toch een gokje wagen
Jeddah, Saudi Arabië
Helemaal correctquote:Op donderdag 24 november 2005 18:34 schreef zakjapannertje het volgende:
San Diego, Californie, USA
detail: http://www.globalsecurity(...)s/san-diego-usgs.jpg
Goh, werkelijk?quote:De USSR bestaat al een paar jaar niet meer.
Wel het juiste land en het juiste soort gebouwquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:48 schreef EagleJ het volgende:
Uxbridge (London), UK?
[edit]
laat maar, ik ben in de war met dit gebouw
[/edit]
Moet eerlijk zijn, kwam na een tijdje weereens kijken, zag die kerk van je staan en had gelijk zoiets van laat maarquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:16 schreef ETA het volgende:
En weer een nieuwe, schiet lekker op zo![]()
[afbeelding]
Maar het is helemaal geen kerkquote:Op donderdag 8 december 2005 14:22 schreef Porto het volgende:
[..]
Moet eerlijk zijn, kwam na een tijdje weereens kijken, zag die kerk van je staan en had gelijk zoiets van laat maargeen zin in raad de kerk
maar zal maar eens wat gokken: Malmo, Zweden?
idem.. alhoewel ik mezelf ook vorige keer schuldig maakte aan het posten van een gebouw.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:22 schreef Porto het volgende:
Moet eerlijk zijn, kwam na een tijdje weereens kijken, zag die kerk van je staan en had gelijk zoiets van laat maargeen zin in raad de kerk
maar zal maar eens wat gokken: Malmo, Zweden?
Daar valt nog wel wat voor te zeggen, een apart gebouw is nog uniek en makkelijker te vinden (of al bekend) echter de zoveelste kerk/sinagoge/moskee is toch wel andere soepquote:Op donderdag 8 december 2005 14:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
idem.. alhoewel ik mezelf ook vorige keer schuldig maakte aan het posten van een gebouw.
gokje:
StPetersburg, Rusland
Pori, Finland!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:43 schreef en_door_slecht het volgende:
't Is Juselius mausoleum in Pori, Finland.
Staat een foto op Wikipedia, maar kan ik nu ff niet posten omdat ik een cursus Japans heb. De volgende kan ik dus ook pas online zetten ergens tegen 1 uur vannacht. Wij z'n kans wil grijpen, gaat z'n gang maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |