Wel het juiste land en het juiste soort gebouwquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:48 schreef EagleJ het volgende:
Uxbridge (London), UK?
[edit]
laat maar, ik ben in de war met dit gebouw
[/edit]
Moet eerlijk zijn, kwam na een tijdje weereens kijken, zag die kerk van je staan en had gelijk zoiets van laat maarquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:16 schreef ETA het volgende:
En weer een nieuwe, schiet lekker op zo![]()
[afbeelding]
Maar het is helemaal geen kerkquote:Op donderdag 8 december 2005 14:22 schreef Porto het volgende:
[..]
Moet eerlijk zijn, kwam na een tijdje weereens kijken, zag die kerk van je staan en had gelijk zoiets van laat maargeen zin in raad de kerk
maar zal maar eens wat gokken: Malmo, Zweden?
idem.. alhoewel ik mezelf ook vorige keer schuldig maakte aan het posten van een gebouw.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:22 schreef Porto het volgende:
Moet eerlijk zijn, kwam na een tijdje weereens kijken, zag die kerk van je staan en had gelijk zoiets van laat maargeen zin in raad de kerk
maar zal maar eens wat gokken: Malmo, Zweden?
Daar valt nog wel wat voor te zeggen, een apart gebouw is nog uniek en makkelijker te vinden (of al bekend) echter de zoveelste kerk/sinagoge/moskee is toch wel andere soepquote:Op donderdag 8 december 2005 14:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
idem.. alhoewel ik mezelf ook vorige keer schuldig maakte aan het posten van een gebouw.
gokje:
StPetersburg, Rusland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |