Dat is een camp mapquote:Op woensdag 9 november 2005 00:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Deck 16 is wel 1 van mn favo maps denk ik![]()
Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:40 schreef Logitik het volgende:
Favo maps waren trouwens Tempest en Gothic![]()
Rond de klok van 21:00 zal ik ff een IP adresje posten hier.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:04 schreef Chriz2k het volgende:
Count me in.
64 bitquote:Op woensdag 9 november 2005 15:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik kan het spel niet meer lekker draaiend krijgen op m;n huidige pc!
Foutje bij format, ken hetquote:Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef cerror het volgende:
Ik was er toen zo enorm goed in.
Ik maakte er zelfs maps voor.
Allemaal kwijt dankzij een hd-crash though.
Geen slecht plan.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Foutje bij format, ken hetde D en E zitten ook zo dicht bij elkaar
![]()
Een keer een Fok! level bouwen?
Ik ookquote:Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef cerror het volgende:
Ik doe meequote:Op woensdag 9 november 2005 15:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Rond de klok van 21:00 zal ik ff een IP adresje posten hier.
Dude, er staat average onder.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:46 schreef DjDev het volgende:
[..]
Op godlike he
En online speel ik niet echt vaak![]()
(vroeger had ik niet echt super internet
)
Ik zou zeggen begin met spelen @ average met auto adjust level.quote:
Dat telt niet, want je eerste kills zijn dan gewoon te makkelijk. Alleen de laatste gaan wat moeilijker, omdat ie dan pas op Godlike staat...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:38 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik zou zeggen begin met spelen @ average met auto adjust level.
En dan als het wat moeilijker word moet je maar eens kijken of er nog steeds average staat![]()
Alleen de laatste?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:41 schreef Eland het volgende:
[..]
Dat telt niet, want je eerste kills zijn dan gewoon te makkelijk. Alleen de laatste gaan wat moeilijker, omdat ie dan pas op Godlike staat...
Ja tuurlijk.. net alsof jij zo goed bentquote:Op woensdag 9 november 2005 18:51 schreef DjDev het volgende:
[..]
Alleen de laatste?
Na 20 kills gaat het nivo flink omhoog hoor
Heb het zo'n 2 jaar niet gespeeld maar een 1vs1 ga ik niet uit de wegquote:Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef Killaht het volgende:
Spelen mensen dit spel nog welleens? Ik heb t 2 jaar online gespeeld elke dag.. ik OWN jullie allemaal..bow down..
Facing worlds , Morpheus enzo was wel lache en ook met capture the flag etc..
Zelf speel ik op 640x480, op één of andere manier vind ik dat bij UT best prettig werken...quote:Op woensdag 9 november 2005 21:00 schreef Xebrozius het volgende:
ff beeldschermaapassingen e.d. doen. Ik wil wel fatsoenlijk kunnen spellen
over paar minuten staat hier een IP adres.
unreal://195.149.21.72:7100quote:Op woensdag 9 november 2005 21:15 schreef Chriz2k het volgende:
Die failed ook bij iets.
Deed ik ook wel eens, romeinse theaters ala gladiator enzoquote:Op woensdag 9 november 2005 15:46 schreef cerror het volgende:
Noem es een IP'tje?quote:Op woensdag 9 november 2005 22:37 schreef McGilles het volgende:
Als iemand nog een potje 1vs1 wil, graag
Hier nog 1, speelde nooit CTF, alleen maar TDM en 1vs1, mijn persoonlijke favorietquote:Op woensdag 9 november 2005 22:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die map kwam me wel snel me strot uitben meer een DM speler
![]()
Fractal vind ik meer een beetje "ogen dicht schieten maar" map,quote:Op woensdag 9 november 2005 22:57 schreef Xebrozius het volgende:
We kunnen ook een map á la Fractal uitzoeken natuurlijkMet drie a vier man...
Mocht ik het spul hier draaiende krijgen, dan ben ik er bij. Maar alleen als het op de middag is.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:16 schreef ForumGek het volgende:
oeh oeh !
Zaterdag middag/avond wordt Fok! UT dagje? Wie doet er mee?!!
Wel goede afspraken maken als:
Welke versie, en waar je de juiste patches kan downloaden !
Zegt u maar !?
Iemand nog een servertje?
De sfeer is er altijd ingebleven, de enorm snelle gameplay ook. Dat vindt ik erg positiefquote:Op donderdag 10 november 2005 10:19 schreef Killaht het volgende:
Unreal roeleerde te erg! 2 jaar online gespeeld verslaafdheid heerste...heb m nog ergens liggen..
Ik vind t jammer want na deze versie is het achteruitgegaan met de UT games..werden btje te en onwerkelijke wapens en minder leuke wapens zoals weggan vd sniper :S
Wat vinden jullie?!
Last man standing, Central core.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:33 schreef ForumGek het volgende:
Ik pleit voor Team Deathmatch Instagib
Instagib ja! Dat moeten we doenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:33 schreef ForumGek het volgende:
Ik pleit voor Team Deathmatch Instagib
Overal !quote:Op donderdag 10 november 2005 10:36 schreef Adelante het volgende:
nostalgie
is dat spel ergens nog te koop voor 5 euro in de budgetbakken ofzo?
Het liefst doe ik dat in Morbias][, maar niemand speelt die map bijna, terwijl hij toch het leukst isquote:Op donderdag 10 november 2005 10:37 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Overal !![]()
Instagib Last man Standing, rondes van 20sec zijn dan geen uizondering![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:46 schreef Killaht het volgende:
INSTAGIB, juist, daar leerde je pas schieten!rennen!
Noem maar een map.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef McGilles het volgende:
Instagib, persoonlijk vind ik het nergens over gaan, geen skill nodig alleen maar beetje dodgen en schieten (en nee ik vind er niet niks aan omdat ik het niet kan)
Geen timing nodig met items, geen mapkennis nodig, eigenlijk niks nodig!
Wie er gewoon een "normale" 1vs1 wil, graag!!
[insert doodsverwensing hier]quote:Op donderdag 10 november 2005 21:03 schreef Eland het volgende:
Ging wel lekker, voor op het laatst in Morbias, altijd prijs![]()
Clan [¹²¾], division 3 bij clanbase, CTFquote:Op donderdag 10 november 2005 17:34 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ja zeg wat heb ik dat veel gespeeld zeg![]()
En voor instagib heb je wel zeker skills nodig.
Ook nog mensen die in een clan gespeeld hebben?
Kun je een beetje redelijk maps maken?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ga trouwens 436 Creative ook op er opzetten, voor de map editor![]()
Redelijk, hoewel UT maps lang geleden zijn. Laatste tijd nog wel veel Tactical ops levels gemaakt met die editor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:33 schreef Eland het volgende:
[..]
Kun je een beetje redelijk maps maken?
Ik ben pas ná het eten thuis..quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef DjDev het volgende:
En wanneer gaan we weer DM doen vandaag?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben pas ná het eten thuis..
Ik wil wel...maar eerst ff NFS:MS Demo spelenquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:18 schreef McGilles het volgende:
Graag zou ik toch een FoKKer willen uitdagen!
Iemand die goed is in 1vs1 en het leuk vind
Ik ben zo over 15minuten sporten, dan hele avond afwezig en morgen zit in een weekend langs de kust, gaat niet meer lukken denk ik zoquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:42 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik wil wel...maar eerst ff NFS:MS Demo spelen
Toevallig een Geforce 6800 serie videokaart?quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom UT op mijn PC ongeveer in OpenGL 3 keer te snel gaat, en in Direct3D niet vooruit te branden is!.
whehehehe, bijna, Radeon 9200 Mobilequote:Op vrijdag 11 november 2005 17:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Toevallig een Geforce 6800 serie videokaart?
Heb hetzelfde, OpenGL draait als een zonnetje maar D3D is gaar.
Zijn er geen patches op die sites? Updaten van je videokaart?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
whehehehe, bijna, Radeon 9200 Mobile!
OpenGL draait bij mij dus iets te zonnig. V-Sync aanzetten helpt ook niets.
Ik dusquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:20 schreef ForumGek het volgende:
Ik kies toch voor instagib..al die Headshots van xebro en al die rockets van LeeHarvey....!
!!
Nu ik al tijden niet meer gespeeld heb is Instagib ook het enige wat ik kanquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:20 schreef ForumGek het volgende:
Ik kies toch voor instagib..al die Headshots van xebro en al die rockets van LeeHarvey....!
!!
Sure, mail maar naar xebrozius@home.nlquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
server draait. Xebro, kan ik jou mailen voor remote admin?
Duidelijk. Bedankt voor je mailtje.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
je hebt post
edit: Server draait dus op 62.251.120.197, op afstand beheert door xebro![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik word gruwelijk ingemaakt door jou...
Niet in mijn geval, aangezien ik geen 64bit processor heb of een 64bit windows o.i.d draai.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Snelheids probleem kan ook met windows 64bit te maken hebben![]()
Ik start zometeen een server op 62.251.120.197. Wie doet er mee en wat gaan we spelen? DM?
Misschien eind van de avond / begin van de avond.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:50 schreef Eland het volgende:
Vandaag nog een partijtje?
Mooi zo, doe je patch 4.51 d'r ook even overheen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Misschien eind van de avond / begin van de avond.
Ga het na t werk installeren.
Waar vind ik die? Dan ga ik nu werkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:00 schreef Eland het volgende:
[..]
Mooi zo, doe je patch 4.51 d'r ook even overheen?
http://www.utpg.org/quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waar vind ik die? Dan ga ik nu werken
Een groep mensen hebben aan Epic gevraagd of zij toekomstige patches mochten maken, en Epic stemde daarmee in, en stuurde ze de sourcecode. Hierdoor is de 4.51 patch ontstaan, en de meeste servers draaien deze, dus het is handig om te installeren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:25 schreef Noca het volgende:
4.51
Ik speel altijd nog gewoon met 4.36, wist niet eens dat er een nieuwere was
Ja, sniper mutator aan. Op elkaar afspingen, dodgen en schieten... En dan nog iets van 7 kogels van de 50 overhouden... En dan nog is er niemand dood.quote:
Toppie!quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:37 schreef Yildiz het volgende:
Ben ik weer, ff douche en installeren, dan doe ik zo mee!
Je start het spel, gaat naar het tabblad "Multiplayer", en drukt op: "open location". Dan typ je daar het ip-adres van de host, en als het goed is gaat ie dan connecten. Het handige is dat hij die ip-adressen opslaat, dus als je vaker op dezelfde host speelt, hoef je alleen het ip-adres maar aan te klikken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:03 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb vroegâh altijd alleen maar gespeeld tegen (godlike ofzo) bots.
Toen had ik alleen nog n telefoonlijntje voor internet. Verder heb ik alleen maar America's Army online gespeeld.
Hoe connect ik -even in het kort- met zo'n IP nummer?
*installeren is
Geloof het ook. Als 4.51 werkt, geef je maar een gil.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:22 schreef Yildiz het volgende:
ik heb de GOTYE editie, dat was toch al versie 4.36?
Kom is op msn..ik help je wel aan de cdquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:45 schreef DaMook het volgende:
Ik wil het ook weer eens spelen, maar ben mijn cd kwijtNu behelp ik me al een hele tijd met ut2k4
[AMC]DeathTrail 20 frags 5 deaths time 1 FPH 1200 ping 39quote:
Je staat nu ook in de top 3 van de server statsquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:46 schreef DeathTrail het volgende:
haha yepvanwege die fph van 1200 waarschijnlijk
Hell yeahquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:50 schreef Xebrozius het volgende:
Btw server draait nog, kom gerust weer lang...
Op dit moment: Morpheus.
Deed je netjes!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
Best leuk, eerste keer dat ik tegen mensen speelde.
Hij vloog er niet uit, ik wilde zelf ook graag joinenquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef DeathTrail het volgende:
Hmmm server vloog eruit, maareh komt goed uit, moet gaan naar feessieHave fun nog mensen! en tot de volgende!
2e keer voor mij, eerste dagquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
Best leuk, eerste keer dat ik tegen mensen speelde.
Loque is een bot met standaard 100% accuracy, ofwel hij schiet altijd raak... niet leuk bij instagib spellen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:49 schreef DeathTrail het volgende:
ok cool, loque staat zeker op nummer 1 of niet?
Loque (100% Accuracy) Tamerlane 95% accuracy of iets in die richting... Tamerlane en Loque zijn vooral erg fijn als je instagib speelt ;-)quote:Op zondag 13 november 2005 00:10 schreef Semargofni het volgende:
Nope niet echt. Die Tamerlane is ook wel goed. Heb ik me ook wel vaak aan geergerd als ie me weer es raakte met zijn snipert.
Minder legale weg + 436 patch en dan de nieuwere patch. Dat werkt.quote:Op zondag 13 november 2005 11:48 schreef Man_Made_God het volgende:
Heeft iemand hier onlangs UT nog gekocht? en zo ja, wat kost dat ding tegenwoordig?
Ik kan 'm namelijk niet vinden bij de winkels, en via de minder legale weg krijg ik 'm ook niet aan de praat.
Start maar weer dan, ik heb nog alcohol in mn bloed zittenquote:Op zondag 13 november 2005 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben weer even gestopt met spelen maar server draait nog.
quote:> (Event) [AMC]DeathTrail entered the game.
> (Event) Sarena entered the game.
> (Event) Admin: Ik kan nog wel even joinen?
> (Event) [AMC]DeathTrail left the game.
> (Event) Cryss entered the game.
Hmm ja srry ik had ff alt tab gedaan, tegen die bot spelen was redelijk saaiquote:
Going in.quote:Op zondag 13 november 2005 17:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gaat uw gang(hou er wel rekening mee dat uploads voor bijv. Torrents killing zijn. Met een 1mbit upload zit je echt zo op een ping van 300 a 400, en dat speelt niet. Hier upload dan ook niemand, omdat we (Broertje, vriendin en ik) erg veel online gamen). als iemand een oud mobo'tje over heeft (voor AMD 2100+ CPU) dan kan ik hier ook een 'echte' server draaien.
Iemand zin om nu te spelen op 62.251.120.197?
Ik heb alles wel, maar als je de 'normale' levels speelt heb je ze niet allemaal nodig geloof ik. Voor de zekerheid kun je het doen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:05 schreef gelly het volgende:
Gebruiken jullie ook alle bonuspacks ?
Zover ik weet ben ik bestwel gewaagd aan LHO... DeathTrail is daarentegen iets te goed voor me.quote:Op zondag 13 november 2005 18:30 schreef Man_Made_God het volgende:
Nou, ik kreeg even stevig whoop-ass van LHO, maar het was dan ook pas de eerste keer online in een paar jaar (en de eerste keer UT in een paar jaar).
Maar ja, ik zoog gewoon
Ik denk dat jij bedoelt of ik al die maps downloadquote:Op zondag 13 november 2005 20:05 schreef gelly het volgende:
Gebruiken jullie ook alle bonuspacks ?
Hmm, ik heb alle bonuspack gedownload die ik op internet kan vinden (4) en ik heb alleen de orginele UT CD, geen uitbreiding ofzo. Kan ik die ergens downloaden ? De laatste patch zit er uiteraard ook overheen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij bedoelt of ik al die maps download
nee
alleen die Extra's CD, die in de GOTYE-editie zit, meer niet
en ja, patchen, thats it
Beeld blijft vaak stilstaan en gaat dan ineens weer verder, erg irritant. Ik weet ook niet meer wat ik gebruikte direct3d of opengl, volgens mij opengl maar dat werkt nu ook voor geen meter meer.quote:
Ik speelde op 451 servers gewoon met mijn 436 hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En je editor doet het ook niet meer. Ik gebruik ze naast elkaar. Met 4.36 kan je nl. geen 4.51 servers joinen (Dat is ook de reden dat ik ben overgestapt..)
Dat is mijn mail adres niet meer; Michielmango@hotmail.comquote:Op zondag 13 november 2005 21:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
McGilles heeft mail (admin ww)
Ja maar jij ownt de boel ook wel.quote:Op zondag 13 november 2005 22:41 schreef McGilles het volgende:
Ik zie iedereen klagen van "ik kan het niet meer" "ik moet heeel veeel oefenen tot ik het weer een beetje kan"
Heb het spel zo'n 3 jaar niet aangeraakt en binnen 1 minuut was de feeling er weer, moet wel toegeven dat ik het wel meer dan 1000uur heb gespeeld
Precies, alles komt vanzelf!quote:Op zondag 13 november 2005 22:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja maar jij ownt de boel ook wel.
Ik heb bijvoorbeeld n hele tijd GTA gedaan, daarvoor n hele tijd America's Army, dan is het hele UT een beetje overgeschreven zeg maar
dus ik ben wel ff bezig, vooral met de maps leren kennen enzo
maar t komt wel
Ik kan het nog wel maar mn positie is kut. Mn stoel te laag (ik ben 2 meter 4 dus dat is al snel) en mn tafel (houtenplank van 1.60 bij 1meter op twee behangtafel steunen van een meter hoog) is te hoog. Daarnaast gebruik ik nu een draadloze optische muis (Logitech MX700) ipv één met draad (lagere reactie tijd)quote:Op zondag 13 november 2005 22:41 schreef McGilles het volgende:
Ik zie iedereen klagen van "ik kan het niet meer" "ik moet heeel veeel oefenen tot ik het weer een beetje kan"
Heb het spel zo'n 3 jaar niet aangeraakt en binnen 1 minuut was de feeling er weer, moet wel toegeven dat ik het wel meer dan 1000uur heb gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |