Noem maar een map.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:13 schreef McGilles het volgende:
Instagib, persoonlijk vind ik het nergens over gaan, geen skill nodig alleen maar beetje dodgen en schieten (en nee ik vind er niet niks aan omdat ik het niet kan)
Geen timing nodig met items, geen mapkennis nodig, eigenlijk niks nodig!
Wie er gewoon een "normale" 1vs1 wil, graag!!
[insert doodsverwensing hier]quote:Op donderdag 10 november 2005 21:03 schreef Eland het volgende:
Ging wel lekker, voor op het laatst in Morbias, altijd prijs![]()
Clan [¹²¾], division 3 bij clanbase, CTFquote:Op donderdag 10 november 2005 17:34 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ja zeg wat heb ik dat veel gespeeld zeg![]()
En voor instagib heb je wel zeker skills nodig.
Ook nog mensen die in een clan gespeeld hebben?
Kun je een beetje redelijk maps maken?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ga trouwens 436 Creative ook op er opzetten, voor de map editor![]()
Redelijk, hoewel UT maps lang geleden zijn. Laatste tijd nog wel veel Tactical ops levels gemaakt met die editor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:33 schreef Eland het volgende:
[..]
Kun je een beetje redelijk maps maken?
Ik ben pas ná het eten thuis..quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef DjDev het volgende:
En wanneer gaan we weer DM doen vandaag?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben pas ná het eten thuis..
Ik wil wel...maar eerst ff NFS:MS Demo spelenquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:18 schreef McGilles het volgende:
Graag zou ik toch een FoKKer willen uitdagen!
Iemand die goed is in 1vs1 en het leuk vind
Ik ben zo over 15minuten sporten, dan hele avond afwezig en morgen zit in een weekend langs de kust, gaat niet meer lukken denk ik zoquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:42 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik wil wel...maar eerst ff NFS:MS Demo spelen
Toevallig een Geforce 6800 serie videokaart?quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom UT op mijn PC ongeveer in OpenGL 3 keer te snel gaat, en in Direct3D niet vooruit te branden is!.
whehehehe, bijna, Radeon 9200 Mobilequote:Op vrijdag 11 november 2005 17:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Toevallig een Geforce 6800 serie videokaart?
Heb hetzelfde, OpenGL draait als een zonnetje maar D3D is gaar.
Zijn er geen patches op die sites? Updaten van je videokaart?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
whehehehe, bijna, Radeon 9200 Mobile!
OpenGL draait bij mij dus iets te zonnig. V-Sync aanzetten helpt ook niets.
Ik dusquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:20 schreef ForumGek het volgende:
Ik kies toch voor instagib..al die Headshots van xebro en al die rockets van LeeHarvey....!
!!
Nu ik al tijden niet meer gespeeld heb is Instagib ook het enige wat ik kanquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:20 schreef ForumGek het volgende:
Ik kies toch voor instagib..al die Headshots van xebro en al die rockets van LeeHarvey....!
!!
Sure, mail maar naar xebrozius@home.nlquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
server draait. Xebro, kan ik jou mailen voor remote admin?
Duidelijk. Bedankt voor je mailtje.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
je hebt post
edit: Server draait dus op 62.251.120.197, op afstand beheert door xebro![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik word gruwelijk ingemaakt door jou...
Niet in mijn geval, aangezien ik geen 64bit processor heb of een 64bit windows o.i.d draai.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Snelheids probleem kan ook met windows 64bit te maken hebben![]()
Ik start zometeen een server op 62.251.120.197. Wie doet er mee en wat gaan we spelen? DM?
Misschien eind van de avond / begin van de avond.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:50 schreef Eland het volgende:
Vandaag nog een partijtje?
Mooi zo, doe je patch 4.51 d'r ook even overheen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Misschien eind van de avond / begin van de avond.
Ga het na t werk installeren.
Waar vind ik die? Dan ga ik nu werkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:00 schreef Eland het volgende:
[..]
Mooi zo, doe je patch 4.51 d'r ook even overheen?
http://www.utpg.org/quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waar vind ik die? Dan ga ik nu werken
Een groep mensen hebben aan Epic gevraagd of zij toekomstige patches mochten maken, en Epic stemde daarmee in, en stuurde ze de sourcecode. Hierdoor is de 4.51 patch ontstaan, en de meeste servers draaien deze, dus het is handig om te installeren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:25 schreef Noca het volgende:
4.51
Ik speel altijd nog gewoon met 4.36, wist niet eens dat er een nieuwere was
Ja, sniper mutator aan. Op elkaar afspingen, dodgen en schieten... En dan nog iets van 7 kogels van de 50 overhouden... En dan nog is er niemand dood.quote:
Toppie!quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:37 schreef Yildiz het volgende:
Ben ik weer, ff douche en installeren, dan doe ik zo mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |