[quote]
Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Jappie het volgende:[..]
en dat niet iedereen dezelfde
humor kan waarderen lijkt mij niet meer dan normaal.
Jij noemt wat er gebeurt humor ???
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daarmee verkracht je m.i. eigenlijk het hele idee van een gekleurd
discussieforum[/i
We zitten op een BB forum , NIET een discussie over mede users forum ....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kennelijk mis je ondanks je [i]geschreeuw en geblaat her en der Dat bedoel ik nou precies , ik praat gewone normale volwassenen taal , en krijg wisselgeld in de vorm van deze tekst ........ errug volwassen ook ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
heb je je wel eens afgevraagd of datgene wat jij doet ([b]ergens binnen komen stormen en een buslading aan text of foto's spammen) GEK HE !!! in een FOTO / SMOELENTOPIC !!!!!!!!!!!!!!!
Ooit over nagedacht dat er 100 keer zoveel meer mensen zich storen aan een compleet FOTOTOPIC , waar 300 posts gaan over het al dan niet bashen enz , zonder FOTO'S ....??
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Over vannacht:
Als je goed hebt gelezen dan heb je gezien dat de betrokkenen al vanaf volgens mij pag 3 van dat smoelentopic getracht het topic gesloten te krijgen omdat het inmiddels al ernstig vervuild was. De betrokkenen hebben daarmee mijn inziens allang zelf maatregelen ter opschoning genomen. Moet een FOTOtopic worden gesloten omdat er een paar de boel vervuilen , lees verzieken.... is het niet zo dat de vervuilers erop dienen worden aangesproken , en evt hun posts dienen te worden verwijderd ???
Beetje vreemd om de goeden onder de kwaden te laten leiden , omdat men niet bij machte is om een paar bashers de mond te snoeren , lees TOT DE ORDE TE ROEPEN !!!
En zo zou ik op elke post weer kunnen reageren , maar ik denk dat velen onder de FOKkers mij wel begrijpen wat ik bedoel , en daarom zal ik niet op ieder commentaar apart reageren , slecht voor mijn rsi klachten
Ik vond het alleen een frappante reactie op mijn opbouwende kritiek , waar hopelijk enkelen van zullen leren , maar helaas , de eerste de beste reaktie was ook alweer van een dusdanig niveau dat ik het maar bij deze ene reactie laat ...
Succes met je servival Jappie