abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 november 2005 @ 13:49:36 #201
691 luciano
ondertitelloos
pi_32593750
Wordt het niet eens tijd dat de modjes gaan ingrijpen in bepaalde topics nu ???

Tis maar een suggestie hoor , of jullie moeten willen dat er volgend jaar niet eens meer een FOK BB6 forum bestaat op deze manier ....

Doe je voordeel met mijn kritiek , want dit is echt te gek voor woorden wat er nu gebeurt .

Niet persoonlijk naar welke mod dan ook bedoeld , maar jullie vervullen hier een funktie , dus ingrijpen in een veel eerder stadium was zeer zeker gewenst lijkt mij .

TIP : sluit in één klap alle servival topics ...dat scheelt al een slok op een borrel , lees mijn mening maar eens in het smoelentopic daarover .

samenvatting : iemand het bloed onder de nagels vandaan halen onder de dekmantel " het is maar een geintje hoor " tegen anderen , maar niet tegen de aangevallene zelf , is not done ....

Wie de schoen past trekke hem aan in dezen.......
pi_32594034
Vier uur 's nachts, luciano...
Wat verwacht je dan? We hadden het topic gesloten als we toen online waren geweest. Verder is er niks tegen de policy gepost qua scheldpartijen, etc.
Kinderachtige discussie tussen volwassen mensen, meer niet, daar gaan we achteraf niemand voor bannen of straffen.
In het lopende topic kan men nu reageren, of niet.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:08:40 #203
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32594140
Er valt idd weinigs aan te doen, alhoewel Luciano wel een punt heeft. Dat servival-topic vind ik ook al één en al vervuiling (ook ik heb daarbij gedragen, sorry Luciano), maar om het nu te stoppen is ook te laat .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32594185
En daar is ook wel op ingegrepen van onze kant, Falco. Of men lost het onderling zelf op, nog beter imo, zijn allemaal volwassen mensen. En dat topic geeft veel users een hoop plezier, lekker laten gaan.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:17:14 #205
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32594328
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:49 schreef luciano het volgende:

Tis maar een suggestie hoor , of jullie moeten willen dat er volgend jaar niet eens meer een FOK BB6 forum bestaat op deze manier ....

Doe je voordeel met mijn kritiek , want dit is echt te gek voor woorden wat er nu gebeurt .

Niet persoonlijk naar welke mod dan ook bedoeld , maar jullie vervullen hier een funktie , dus ingrijpen in een veel eerder stadium was zeer zeker gewenst lijkt mij .

TIP : sluit in één klap alle servival topics ...dat scheelt al een slok op een borrel , lees mijn mening maar eens in het smoelentopic daarover .

samenvatting : iemand het bloed onder de nagels vandaan halen onder de dekmantel " het is maar een geintje hoor " tegen anderen , maar niet tegen de aangevallene zelf , is not done ....

Luca...ik het al eens vaker gezegd en zal het waarschijnlijk nog wel vaker moeten zeggen in de toekomst ook.

Elke letter die je post op het internet is een statement een vingerafdruk van wie of wat je zelf bent...dat niet iedereen dezelfde humor kan waarderen lijkt mij niet meer dan normaal.
Wanneer je spreekt over het sluiten van de "servivalreeks" ontneem je mensen zoals mij dus eigenlijk hun lolletje...hun manier van posten hun manier van zijn.

Daarmee verkracht je m.i. eigenlijk het hele idee van een gekleurd discussieforum...sterker nog .....eigenlijk vermoord je daarmee het wezen van Fok! Wanneer je doorredeneert in jouw manier van doen dan bestaat Fok! binnen de kortste keren alleen nog maar uit overgevoelige neuroten die hun manier van posten dwingend hebben opgelegd aan alle anderen.

Kennelijk mis je ondanks je geschreeuw en geblaat her en der; het vermogen tot zelfreflectie...heb jij je wel eens afgevraagd of datgene wat jij doet (ergens binnen komen stormen en een buslading aan text of foto's spammen) wel door de anderen geapreccieerd wordt ? Denk het niet of je hebt het idee opgevat dat niemand zich daar aan stoort...wel sorry buddy..ik moet er vaak genoeg om lachen omdat ik het "aandoenlijk" vindt, maar tegelijkertijd denk ik ook...jongen jongen jongen...doe es wat minder druk voor je leeftijd.

Wel..dat is jouw manier van posten en ondanks dat ik het reteirritant vindt op zijn tijd ga ik daar verder ook niet over zeiken!

Over vannacht:

Als je goed hebt gelezen dan heb je gezien dat de betrokkenen al vanaf volgens mij pag 3 van dat smoelentopic getracht het topic gesloten te krijgen omdat het inmiddels al ernstig vervuild was. De betrokkenen hebben daarmee mijn inziens allang zelf maatregelen ter opschoning genomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jappie op 26-11-2005 14:28:54 ]
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:22:18 #206
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32594484
Jappie
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:30:57 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32594679
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:49 schreef luciano het volgende:

Als ik vannacht niet heerlijk tegen mijn mannetje aangeschurkt had gelegen was je me vast in het betreffende topic tegengekomen om wat vermanende woorden te spreken...

Verder staat er, zoals CW al aangeeft, niets in het topic wat volgens de policy niet mag. En zeker al geen banwaardige zaken.

En die servival-topics blijven open. Er wordt af en toe scherp gediscussieerd, maar ze lossen het zelf ook weer op. Prima toch? Als het nodig is grijpen we in, zoals in het verleden al meer dan eens gebeurd is.

Als je problemen hebt met de manier van modden in het BB5 forum mag je dat uiteraard melden, gebruik echter de situatie met Scanman van vannacht niet voor je eigen eer en glorie. Als je ons iets te melden hebt mag je mailen. Als je een mening hebt over de situatie met Scan, maar je daar ONtopic in het Scantopic over posten...

En verder: Die schoen van jou, die pas ik niet
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:33:26 #208
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32594732
Breaking News.
Scanman is nooit echt weggeweest dus zal nu ook wel niet gaan.
Storm in een glas water, kont tegen de krib actie.

En nu allemaal weer lief streamverslagen tikken en foto's plaatsen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:04:34 #209
691 luciano
ondertitelloos
pi_32595365
[quote]Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef Jappie het volgende:

[..]

en dat niet iedereen dezelfde humor kan waarderen lijkt mij niet meer dan normaal.

Jij noemt wat er gebeurt humor ???

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daarmee verkracht je m.i. eigenlijk het hele idee van een gekleurd discussieforum[/i

We zitten op een BB forum , NIET een discussie over mede users forum ....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kennelijk mis je ondanks je [i]geschreeuw en geblaat her en der

Dat bedoel ik nou precies , ik praat gewone normale volwassenen taal , en krijg wisselgeld in de vorm van deze tekst ........ errug volwassen ook ...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

heb je je wel eens afgevraagd of datgene wat jij doet ([b]ergens binnen komen stormen en een buslading aan text of foto's spammen)

GEK HE !!! in een FOTO / SMOELENTOPIC !!!!!!!!!!!!!!!

Ooit over nagedacht dat er 100 keer zoveel meer mensen zich storen aan een compleet FOTOTOPIC , waar 300 posts gaan over het al dan niet bashen enz , zonder FOTO'S ....??

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Over vannacht:

Als je goed hebt gelezen dan heb je gezien dat de betrokkenen al vanaf volgens mij pag 3 van dat smoelentopic getracht het topic gesloten te krijgen omdat het inmiddels al ernstig vervuild was. De betrokkenen hebben daarmee mijn inziens allang zelf maatregelen ter opschoning genomen.

Moet een FOTOtopic worden gesloten omdat er een paar de boel vervuilen , lees verzieken.... is het niet zo dat de vervuilers erop dienen worden aangesproken , en evt hun posts dienen te worden verwijderd ???
Beetje vreemd om de goeden onder de kwaden te laten leiden , omdat men niet bij machte is om een paar bashers de mond te snoeren , lees TOT DE ORDE TE ROEPEN !!!

En zo zou ik op elke post weer kunnen reageren , maar ik denk dat velen onder de FOKkers mij wel begrijpen wat ik bedoel , en daarom zal ik niet op ieder commentaar apart reageren , slecht voor mijn rsi klachten

Ik vond het alleen een frappante reactie op mijn opbouwende kritiek , waar hopelijk enkelen van zullen leren , maar helaas , de eerste de beste reaktie was ook alweer van een dusdanig niveau dat ik het maar bij deze ene reactie laat ...

Succes met je servival Jappie
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:18:59 #210
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32595669
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:04 schreef luciano het volgende:

Daarmee verkracht je m.i. eigenlijk het hele idee van een gekleurd [i]discussieforum[/i

We zitten op een BB forum , NIET een discussie over mede users forum ....

Op het eerste gezicht lijk je daarmee gelijk te hebben...per slot van rekening is dit uiteraard een BB forum en dus gaat het hoofdzakelijk over BB ....echter....

A ) dan zou het hele smoelenboek waar jij toch ernstig in mee hebt lopen spammen geen enkel bestaansrecht hebben gehad.

B ) zelfs in een sec BB omgeving geven mensen hun mening omdat ze gehoord willen worden...behalve dat het over BB gaat vinden mensen zichzelf dus kennelijk dusdanig belangrijk dat ze hun mening met anderen willen delen. Daar zit automatisch aan vast dat ze een terugkoppeling op wat voor manier dan ook verwachten over datgene wat zij zelf als mening naar buiten brengen.

INTERACTIE heet dat; en dan niet alleen in vertrouwde kring binnen de familie maar juist in het openbaar waar iedereen er op kan schieten.
  zondag 27 november 2005 @ 09:26:26 #211
19319 weyden
viruseliminator
pi_32612662
Lekker rustig zonder Scanman toch.
  zondag 27 november 2005 @ 09:42:04 #212
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32612733
quote:
Op zondag 27 november 2005 09:26 schreef weyden het volgende:
Ja en saai !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 27 november 2005 @ 09:52:30 #213
19319 weyden
viruseliminator
pi_32612779
quote:
Op zondag 27 november 2005 09:42 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja en saai !
Vind je....mis je hem dan. Het is iedere BB hetzelfde met die man. Zijn verheerlijking van een jong meisje en zijn provocaties. Het eind van het liedje is dat hij dan in zelfmeelij vertrekt.
pi_32622777
quote:
Op zondag 27 november 2005 09:26 schreef weyden het volgende:
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zondag 27 november 2005 @ 17:58:00 #215
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32623147
Kunnen we het feedback topic weer gebruiken waar het voor bedoeld is?

Er is een nieuw Scanman topic, ga daar maar ff kijken...
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 23:20:54 #216
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32658974
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:58 schreef flugeltje het volgende:

Er is een nieuw Scanman topic, ga daar maar ff kijken...
Waarom weer een nieuwe terwijl de oude nog niet vol zaten
en waar is *die nieuwe* dan ?
pi_32659081
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:20 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Waarom weer een nieuwe terwijl de oude nog niet vol zaten
en waar is *die nieuwe* dan ?
Dicht.
Hoofdstuk Scanman is afgesloten; zijn beslissing, so be it.
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2005 @ 01:09:32 #218
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32661947
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:24 schreef CartWOman het volgende:

Dicht.
Hoofdstuk Scanman is afgesloten; zijn beslissing, so be it.
  dinsdag 29 november 2005 @ 01:30:56 #219
6941 APK
Factual, I think.
pi_32662261
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:09 schreef Loedertje het volgende:

Hij werkt nu voor het BBweblog. Je weet wel, die lui van die banner.
Binnenkort geheel vernieuwd terug, met tag!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 29 november 2005 @ 02:32:55 #220
6941 APK
Factual, I think.
pi_32662812
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32663127
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:

[..]

Binnenkort geheel vernieuwd terug, met tag!
Die banner?
Too old to Trick or Treat, too young to die
  dinsdag 29 november 2005 @ 04:02:11 #222
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32663202
quote:
Verzoek aan soylent om z'n epilepsie opwekkende avatar aan te passen, zijn inwilliging daarvan en het bedankje daarvoor heb ik opgeschoond. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_32664540
Thank you.
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2005 @ 10:31:16 #224
128220 Peter6000
pi_32665513
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 04:02 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Verzoek aan soylent om z'n epilepsie opwekkende avatar aan te passen, zijn inwilliging daarvan en het bedankje daarvoor heb ik opgeschoond. .
Tnx, sommige users hebben vreselijk hinderlijke avatars idd.
Ik heb er ook eentje, waarbij ik in internetopties gewoon mijn 'animaties afspelen' moet ontvinken, omdat je anders echt constant naar een rondspringend gedrocht zit te kijken.
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:51:36 #225
242 Pinball
Electric Monk
pi_32665963
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:31 schreef Peter6000 het volgende:

Tnx, sommige users hebben vreselijk hinderlijke avatars idd.
Ik heb er ook eentje, waarbij ik in internetopties gewoon mijn 'animaties afspelen' moet ontvinken, omdat je anders echt constant naar een rondspringend gedrocht zit te kijken.
Ben blij, dan ben je ook meteen van al die andere irritante geanimeerde kleuterzooi af. Vind ik persoonlijk een zegen.
En als je pérse bewegende worshippies, schaters en cheeries wil zien:
1. Gebruik Firefox;
2. Instaleer de adblock extensie;
3. blokkeer dat usericon van cuall;
4. stop alsjeblieft met huilen over dat usericon.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinball op 29-11-2005 11:01:57 ]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')