quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:08 schreef luciano het volgende:
Ik ben Dido, alles draait om mij.
Ik heb iets toegevoegdquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:23 schreef coz het volgende:
weet niet of het zinnig is , maar hierbij hebben jullie ook een eigen gedeelte op de Fok!wiki natuurlijk enkel en alleen voor BB5
anyway , het zou helemaal tof zijn als jullie een plaatje van 200x200 kunnen 'inleveren' (lees hier posten ros ik het er wel op )
ja, idd, iig handig voor de volgend ekeer en wie weet is er nu toch nog animo voorquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:41 schreef coz het volgende:
ik vrees dat er wel een BB6 komt ooit
dan herplaatsen en hernoemen we het gewoon
Donequote:Op woensdag 7 december 2005 00:39 schreef lovebear het volgende:
Wil een modje de titel veranderen in
User servival afkickgame
Alvast bedankt![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:02 schreef Gert het volgende:
De TT vreet geen ♪ , dus nu staat er lelijke code: De foute top 40-avond *O*
Wil iemand die even weghalen? Thx.
En ook nog een verkantsietopic openenquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:14 schreef APK het volgende:
Regenworm scheldt mij uit!
[BB SC 911] sex sex sex
Misschien moet je de meet verzetten naar een andere datum?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:28 schreef Sanne het volgende:
Kan er misschien een datum in de topictitel van het meetingtopic?
De meeting is morgen en er zijn pas vier aanmeldingen.
Big Brother meeting 2005
Ja daar gaat het wel naar uitzien. Vorige keer was die meeting ook ergens in januari, maar hadden we geen forum meer om lekker na te praten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet je de meet verzetten naar een andere datum?
De kerstvakantie ofzo, dan zijn de VMBO-tentamens voorbij.
Ik kan het hier rustig zeggen, want ze komen toch niet uit het SC-topic.![]()
jij hebt het nu veel te druk met leren voor je tentamens begrijp ik?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien moet je de meet verzetten naar een andere datum?
De kerstvakantie ofzo, dan zijn de VMBO-tentamens voorbij.
Mike. Dit is een serieus topic.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:46 schreef Mike1964 het volgende:
jij hebt het nu veel te druk met leren voor je tentamens begrijp ik?
En jij reageert er de hele tijd op.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:53 schreef Gert het volgende:
Ze zitten de hele tijd over voetbal te posten in het BB SC-topic.
Om jullie op het rechte pad te krijgen ja, bij afwezigheid van het blauwe gezag.quote:
Die zitten allemaal de loting voor het WK te kijken!quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
Om jullie op het rechte pad te krijgen ja, bij afwezigheid van het blauwe gezag.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:29 schreef CartWOman het volgende:
Je moet het hier maar even mee doen. Geen inspiratie.
Nachtelijk gespuis.quote:Op maandag 12 december 2005 01:17 schreef doka het volgende:
Is er ook een policy ten aanzien van dit soort reacties?
Dankquote:Op maandag 12 december 2005 14:59 schreef doka het volgende:
Kan dicht: [BB SC 927] Lekker gebubbeld in de troep, nu douchen en snel
IRL schoffel ik miijn fouten onder het vloerkleed, vandaar verwijderen, maar ach, niemand die zich er wat van aantrekt. 't is in ieder geval dicht.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:58 schreef Cynix ® het volgende:
Topic is gesloten. Verwijderen is wat overdreven.
Donequote:
Ik had al tekst en uitleg gegeven waarom ik had gezegd en "gelogen"' over dat buurman verhaal. Want ik zat in de race voor die date, dus LS moest ff weg, en heb die "leugen" verzonnen om toch door te kunnen blijven posten. Als MrO.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:08 schreef Kleintje het volgende:
Lekker Simpel, hier maar even verder? Ik had je uitleg gemist dat jij en MrO. dezelfde waren. Dus vandaar dat ik je leugenaar noemde. Dan nog heb je lopen liegen. Want Mr.O. schreef wel degelijk dat LS zijn buurman was.
Ik hou niet van dat Kloon gedoe.
Mijn post icon bij die post had een knipoog. Je schreef zelf dat jij je zou inschrijven als Natte Lie. Dus ik maakte een geintje hierover. Alleen ging jij er gelijk persoonlijk op verder.
Ja, ik ben een webcamgirl, maar moet dat zo hard in ieder forum gegild worden? Is dat nou echt nodig? Webcamgirl of webcamhoer is wat anders. Vind het niet echt nodig dat je dat roept.
Dus... kan je nu weer ff normaal doen? Lijkt me wel zo gezellig voor de sfeer!
Ik stook niet in een goed (aanstaande) huwelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 18:36 schreef flugeltje het volgende:
En we houden allemaal weer van elkaar???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |