quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:08 schreef Kleintje het volgende:Lekker Simpel, hier maar even verder? Ik had je uitleg gemist dat jij en MrO. dezelfde waren. Dus vandaar dat ik je leugenaar noemde. Dan nog heb je lopen liegen. Want Mr.O. schreef wel degelijk dat LS zijn buurman was.
Ik hou niet van dat Kloon gedoe.
Mijn post icon bij die post had een knipoog. Je schreef zelf dat jij je zou inschrijven als Natte Lie. Dus ik maakte een geintje hierover. Alleen ging jij er gelijk persoonlijk op verder.
Ja, ik ben een webcamgirl, maar moet dat zo hard in ieder forum gegild worden? Is dat nou echt nodig? Webcamgirl of webcamhoer is wat anders. Vind het niet echt nodig dat je dat roept.
Dus... kan je nu weer ff normaal doen? Lijkt me wel zo gezellig voor de sfeer!
Ik had al tekst en uitleg gegeven waarom ik had gezegd en "gelogen"' over dat buurman verhaal. Want ik zat in de race voor die date, dus LS moest ff weg, en heb die "leugen" verzonnen om toch door te kunnen blijven posten. Als MrO.
Ik baalde alleen van je jaloesie (wat ik dus wel vaker over me heen krijg) dat ik fdan wel daar ben geweest en dat gesprek met Hummie en BB gehad. Sommige mensen reageren er agressief/jaloers op. En dan zeg ik gewoon rake dingen terug.
Net zoals jij niet graag hoer wordt gnoemd (liever girl), zo word ik niet graag voor leugenaar uitgemaakt.
Dus zand erover.... ok?