Ze krijgt nu te horen dat de opdracht is mislukt omdat het geld is beschimmeld toen het in Chantal's poes zat...quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid krijgt nu te horen dat het geld niet in ondergoed mag worden gestopt ?
IDD Hulde voor roelquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Roel heeft Chantal zohooohooo door.
Vind ik nog dat ie het snel doet. Met dat roken had de Rookpolitie hem pas door bij zijn 18,5ste peuk, en NOG werd ie niet gepakt.
Je kunt Roel een homo noemen, maar dat geld heeft hij wel degelijk erg terecht verdiend, en heeft hij ons een week super-TV gegeven.
geld stinkt toch alquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid krijgt nu te horen dat het geld niet in ondergoed mag worden gestopt ?
Hij schijnt zich tehebben verluld tegen Dido vanmorgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
Waarom heeft BB Roels geld laten afpakken dan?
Dat is waar en dit is een klotenstreek, hoe hilarisch ook.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vind ik nog dat ie het snel doet. Met dat roken had de Rookpolitie hem pas door bij zijn 18,5ste peuk, en NOG werd ie niet gepakt.
Je kunt Roel een homo noemen, maar dat geld heeft hij wel degelijk erg terecht verdiend, en heeft hij ons een week super-TV gegeven.
Die briefjes hebben nu de staat : gevaarlijk chemisch afval.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze krijgt nu te horen dat de opdracht is mislukt omdat het geld is beschimmeld toen het in Chantal's poes zat...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze krijgt nu te horen dat de opdracht is mislukt omdat het geld is beschimmeld toen het in Chantal's poes zat...
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond het al laag dat hij het nog moest verstoppen nadat hij het had verdiend. Dat was er namelijk niet bij gezegd toen hij de opdracht aannam.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik probeer als een gek terug- en mee te lezen hier, maar volgens mij weet niémand wat ze nu PRECIES aan het doen zijn.
Op de talpa site is de info ook heel vaag.
Ze zijn in ieder geval aan het zeulen met Roels' geld, maar waarom en waar het uiteindelijk toe moet leiden is onduidelijk.
Dat is over het hek geschreeuwdquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:46 schreef jessie het volgende:
En hoe weten de andere bewoners dat Roel 500 euro kreeg voor elke gerookte peuk?
Zou jij nog een briefje beetpakken wat bij sjankkwal in haar *** heeft gezeten?quote:
heeft tanja eens gezegdquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:46 schreef jessie het volgende:
En hoe weten de andere bewoners dat Roel 500 euro kreeg voor elke gerookte peuk?
het levert in iedergeval weer leuke streams opquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij schijnt zich tehebben verluld tegen Dido vanmorgen
Wie zegt dat ze dat weten?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:46 schreef jessie het volgende:
Dat schijnt al meerdere malen over de schutting te zijn geroepen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:46 schreef jessie het volgende:
er staat nergens dat ze dat wetenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:46 schreef jessie het volgende:
Dat schijnt over het hek te zijn geroepen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:46 schreef jessie het volgende:
De veronderstellinghier op het forum is dat hij dat vanmiddag al te horen heeft gekregen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef Zw0rld het volgende:
Weet Roel het nou of niet dat zijn rookpoen weg is.
Oke thnxxquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja geld is geldquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:47 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Zou jij nog een briefje beetpakken wat bij sjankkwal in haar *** heeft gezeten?![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo min bij Lieske, want eerst wat het gewoon de keuze tussen 5000 en veel eten. Ze koos de 5000 en hoorde toen pas dat ze het geld moest verstoppen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het al laag dat hij het nog moest verstoppen nadat hij het had verdiend. Dat was er namelijk niet bij gezegd toen hij de opdracht aannam.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:47 schreef BorTheWolf het volgende:
Shit ff weg lopen om te pissen is er nu ook niet bij. DAN MAAR FF IN DE PLANTENBAK.
Waar staat dat ze er geld mee kunnen verdienen ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:50 schreef MissX het volgende:
Toch wel triest van de bewoners, het is ze allemaal neit om het geld te doen en daarvoor zitten ze echt niet in het huis. En Menno wordt gebashed omdat hij voor het spel en het geld gaat.
Maar als er nu geld is te verdienen gaan ze allemaal door het lint.
Menno had al een vermoeden. Dat werd later bevestigd door Joost die het hoorde van mensen die het over de schutting aan het roepen waren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:46 schreef jessie het volgende:
Ok met handschoenen aan, dan en meteen gaan storten.quote:
Wel op een avond oorlog.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Een filmavond. Laten we hopen dat het niet lukt dus, want een filmavond zitten de streamers helemaal niet op te wachten lijkt me.
ff in een kussensloop en dan in de wasmachinequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:52 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ok met handschoenen aan, dan en meteen gaan storten.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:50 schreef Zw0rld het volgende:
Zaterdag een film avond!
Titel: Roel en de vermiste centen.
Ik zie een rode Opel Kadett voor me met spoiler, race strepen en een 400 watt installatie op de achterbank...............quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat werd later bevestigd door Joost die het hoorde van mensen die het over de schutting aan het roepen waren.
Ik niet, wordt echt heel leuk om dan naar de streams te kijkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:50 schreef Snaptnix het volgende:
Filmavond.. yeah, daar zat ik echt op te wachten.
Roel moet zn mond spoelenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
ROEL: WIE HEEFT ER AAN MIJN SPULLEN GEZETEN?
roel: KANKERZOOI (sorry krib en anderen maar dat zei die)
nee volgens mij flipt ie echt nuquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Roel acteert volgens mij nu....
Moet er nog drank in ook nog.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:56 schreef FuTilE het volgende:
Haha, ik wist het... Hij baalt zo hard. Nu drank erbij!
ik nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:56 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind het echt sneu voor Roel
Nou ik heb toch gezegd dat dit fun isquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:56 schreef TheVulture het volgende:
HET HOOGTEPUNT VAN BB5 TOT NU TOE!!!
Maar ik denk dat Rob Roel tot een bekentenis moet dwingen en dat hij het dan terugkrijgt
Hij staat volgens mij echt op jankstand watervalquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Roel's ware aard komt naar boven![]()
![]()
Dank u BB!
Zouden ze dan toch wat met het mailtje van bommie hebben gedaan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Roel's ware aard komt naar boven![]()
![]()
Dank u BB!
Door de mand.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:58 schreef Coos het volgende:
Roel valt bij mij nu echt door de mand!!!
Scanman ik schaar mij achter Lieske.
Klotestreek? Terecht dat hij zijn poen kwijt is. Geld verdienen met roken, bespottelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:57 schreef ART het volgende:
Dit gaat niet goed.
En ik vind het een klotestreek.
Boeiuh!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:58 schreef Gert het volgende:
Ja hahahaha leuk hè, Roel ziet net zijn wereldreis door zijn neus geboord worden. Hahahaha.![]()
Wat een aansteller, hahahaha![]()
roel heeft ook niet aan zijn afspraken gehoudenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:57 schreef ART het volgende:
Dit gaat niet goed.
En ik vind het een klotestreek.
Bommie je wil is geschiet dankjewelquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
ROEL DBK!
Precies.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef BB5kijker het volgende:
Klotestreek? Terecht dat hij zijn poen kwijt is. Geld verdienen met roken, bespottelijk.
Weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Goed, als Roel relaxt terugkomt is hij het geld waarschijnlijk niet kwijt en als hij nog meer flipt dan is hij het kwijt.
Ja, ik denk dat Roel heel erg teleurgesteld en verdrietig is. Hij wilde ervan op wereldreis, wie weet had hij die hele reis al in gdachten uitgestippeld en nu wordt de droom hem heel hard ontnomen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef BlaBlub het volgende:
Ik kan het wel begrijpen, het voelt gewoon alsof iets van hem gestolen is. Dat overdreven agressieve gedrag is een beetje te, maar de woede en verdriet van Roel begrijp ik wel.
Mocht ze willen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:01 schreef Inca het volgende:
lieske heeft 5000 euro????????
veilige redeneringquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Goed, als Roel relaxt terugkomt is hij het geld waarschijnlijk niet kwijt en als hij nog meer flipt dan is hij het kwijt.
Er komt een beetje leven in de brouwerij.quote:
Vrouwen maken meer kapot dan je lief is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Roel heel erg teleurgesteld en verdrietig is. Hij wilde ervan op wereldreis, wie weet had hij die hele reis al in gdachten uitgestippeld en nu wordt de droom hem heel hard ontnomen.
Neeheeee, die had ze.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:01 schreef Inca het volgende:
lieske heeft 5000 euro????????
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:02 schreef BBscanner het volgende:
Ruzie in de hut!! Zet de streams aan een en al paniek, Roel zijn geld gevonden?
Roel kan duidelijk niet met telleurstelklingen om gaan. Hij word agressief zoals eerder al bleek en het komt er nu uit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Als Roel zojuist echt flipte en het geen acteerwerk was dan vind ik hem nog enger dan ik dacht![]()
Idd zet hadden allang 5x10.000 in dat huis moeten laten verstoppen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef Rica het volgende:
Het was toch al oneerlijk dat alleen Roel 10.000 heeft kunnen verdienen. Ja en Lieske 5.000 dan maar verder niemand.
En moet je er maar niet over lullen
Ik wist dat hij licht ontvlambaar was...maar zo...creepy hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Als Roel zojuist echt flipte en het geen acteerwerk was dan vind ik hem nog enger dan ik dacht![]()
Wehehehe.quote:
Ja!! Zo gewonnen, zo geronnen Gert!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Door de mand.![]()
Ik wil jou wel eens zien als er je portemonnee met twee twintigjes gerold is. Dan ben je meer overstuur dan Roel nu.
Wat had je gemaild naar BB?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
afstraffen meneer "ik stuur me broer op je af"
een man een man een woord een woord...hij zou niets vertellen aan de andere bewoners en hij dreigt ...
geld afpakken en wegkicken die drol met z'n 20 keer K roepen!
Precies, dat heb ik van het begin af aan gevonden. Het zou iets anders zijn als iedereen zo iets voor geschoteld had gekregen, maar deze willekeurquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef Rica het volgende:
Het was toch al oneerlijk dat alleen Roel 10.000 heeft kunnen verdienen. Ja en Lieske 5.000 dan maar verder niemand.
En moet je er maar niet over lullen
Overal zit wat: in het reservebeen van Rob, in de BH van Chantal en in 't kruis van Ingrid.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:06 schreef Lamon het volgende:
Christus man! Wat een chaos in dat huis.
Ik snap er geen bal van.
Heeft Rob nu al het geld of heeft Ingrid ook nog wat?
Roel huilde ook bij Dido's speech aan tafel dat ze ook wel iets voor hem voelde.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:05 schreef Falco het volgende:
Roel is de laatste bewoner die nu jankt he? Alle andere bewoners hebben al eens gejankt geloof ik
Rica, heb jij je bewust van de lijst afgehaald in het BB spel.quote:
Met alles eens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:04 schreef BB-King het volgende:
Ik kan me Roel's uitbarsting goed voorstellen.
Er wordt hem misschien wel 10.000 ballen door de neus geboord.
Wel goede tv trouwens...![]()
nee, verklapt waar het lag door bb aan Ingrid en Chantalquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:05 schreef Timon223 het volgende:
Ik val net binnen
Geld van Roel gevonden????
Nee, Schimmelkut wil niet dat ROEL meer drinktquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:06 schreef Zw0rld het volgende:
Schimmelkut wil niet meer verder drinken.
Hoppa nog een paar liter er in . op 45%
hahahaha ik dacht ok dat ze Klaar zei, maar het kwam nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:06 schreef pullup het volgende:
Dido: ik ben er zo..... (Klaar mee ? maar ze zei het net niet)
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:06 schreef BlaBlub het volgende:
Wordt een beetje moe van het bemoederende gedrag van de groep tegenover Lieske![]()
Deels begrijpelijk, maar dan heeft hij zich te vroeg rijk gerekend.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Roel heel erg teleurgesteld en verdrietig is. Hij wilde ervan op wereldreis, wie weet had hij die hele reis al in gdachten uitgestippeld en nu wordt de droom hem heel hard ontnomen.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:07 schreef Rica het volgende:
Maar er kon hem iig niet verweten worden dat hij niet zichzelf was net.
All those who believe in telekinesis, raise my legquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
Inmiddels is de dbk aan gort geslagen
Door Roel's broers, uiteraard
Was dat niet exact waar ze over viel van Mennoquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:09 schreef avonne het volgende:
Chantal kan liegen dat het gedrukt staat
"wat doe je hier? Je staat met je poeperd omhoog ! Ik word er paranoia van. Ik weet van niks"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |