roel heeft ook niet aan zijn afspraken gehoudenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:57 schreef ART het volgende:
Dit gaat niet goed.
En ik vind het een klotestreek.
Bommie je wil is geschiet dankjewelquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
ROEL DBK!
Precies.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef BB5kijker het volgende:
Klotestreek? Terecht dat hij zijn poen kwijt is. Geld verdienen met roken, bespottelijk.
Weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Goed, als Roel relaxt terugkomt is hij het geld waarschijnlijk niet kwijt en als hij nog meer flipt dan is hij het kwijt.
Ja, ik denk dat Roel heel erg teleurgesteld en verdrietig is. Hij wilde ervan op wereldreis, wie weet had hij die hele reis al in gdachten uitgestippeld en nu wordt de droom hem heel hard ontnomen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef BlaBlub het volgende:
Ik kan het wel begrijpen, het voelt gewoon alsof iets van hem gestolen is. Dat overdreven agressieve gedrag is een beetje te, maar de woede en verdriet van Roel begrijp ik wel.
Mocht ze willen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:01 schreef Inca het volgende:
lieske heeft 5000 euro????????
veilige redeneringquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Goed, als Roel relaxt terugkomt is hij het geld waarschijnlijk niet kwijt en als hij nog meer flipt dan is hij het kwijt.
Er komt een beetje leven in de brouwerij.quote:
Vrouwen maken meer kapot dan je lief is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Roel heel erg teleurgesteld en verdrietig is. Hij wilde ervan op wereldreis, wie weet had hij die hele reis al in gdachten uitgestippeld en nu wordt de droom hem heel hard ontnomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |