Dat zou je toch niet zeggen!quote:Op woensdag 9 november 2005 10:19 schreef hicham het volgende:
Never mind roadkill. Linux print probleempje is al gefixed
[..]
Je kunt het gewoon niet, das wat anders
Volgens mij komt cheeky bastard uit "lock stock and two smokin' barrels"quote:Op woensdag 9 november 2005 10:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Geweldige film was dat ja![]()
Zelden zo gelachen, kan me alleen niet het cheeky bastard gedeelte herinneren
Belangrijste van de film is dat je het gewoon kunt kijken samen met pa & ma *, want volgens mij kwam er geen vrouwelijke onzedelijkheid in naar voren
* Belangrijke factor voor het kijken van films in een islamitisch georienteerd gezin, of zoals er ooit in een column stond: Als je TV aan het kijken bent in een Marokkaans huis dan is het alsof de duivel ermee speelt, als je pa binnenkomt krijgen ze het zelfs bij de EO voor elkaar om net op dat moment een neukend stel oid in beeld te brengen
Dat heb ik ook zelf al gezegd, dat ik dat niet kanquote:
Das die film waarin sting een kroegbaas speelt?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:53 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Volgens mij komt cheeky bastard uit "lock stock and two smokin' barrels"
Jep diequote:Op woensdag 9 november 2005 11:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Das die film waarin sting een kroegbaas speelt?
Dan heb ik de goeie film al weer in me hoofd zittenquote:
Kan je beter in je dvd spelert stoppenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:08 schreef bwt het volgende:
[..]
Dan heb ik de goeie film al weer in me hoofd zitten
Ideetje voor komend weekend om te huren. Als ik in de videotheek sta weet ik nooit wat te huren en als je een keus hebt gemaakt is het vaak verkeerdquote:Op woensdag 9 november 2005 10:53 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Volgens mij komt cheeky bastard uit "lock stock and two smokin' barrels"
Echt een bezigheid voor mij,DVD kijken,heb ongeveer 25 pauzes verdeeld over 3 dagen en dan afvragen waar de film eigenlijk over ging.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ideetje voor komend weekend om te huren. Als ik in de videotheek sta weet ik nooit wat te huren en als je een keus hebt gemaakt is het vaak verkeerd![]()
Know the feeling...quote:Op woensdag 9 november 2005 11:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Echt een bezigheid voor mij,DVD kijken,heb ongeveer 25 pauzes verdeeld over 3 dagen en dan afvragen waar de film eigenlijk over ging.![]()
Neequote:Op woensdag 9 november 2005 11:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Zou je trouwens zo'n kuipje (makkelijk) passend kunnen maken op een GS?![]()
Jij bent toch niet een tovenaarquote:Op woensdag 9 november 2005 11:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Als ik wil dat het kan, dan kan het ook!![]()
![]()
Kom jij eens even hier...quote:Op woensdag 9 november 2005 11:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet een tovenaar
'Tis het heus, tis gek het is raar maar waar
een Ti, Ta Tovenaar
Uut Fry hy-hy-hyslaant
![]()
Dat kan vast wel, maar das ongeveer hetzelfde als jou in een XXXL overall stoppen en dan zeggen dat het stoer isquote:Op woensdag 9 november 2005 11:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Zou je trouwens zo'n kuipje (makkelijk) passend kunnen maken op een GS?![]()
[afbeelding]
Of zoiets.. van een GSX 1100.. voor maar 175 euri![]()
Ik zou het graag voor je betalen met als voorwaarde dat je het op je fiets monteerd en de hele zomer van 2006 ermee rond gaat rijdenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Of zoiets.. van een GSX 1100.. voor maar 175 euri![]()
Dat je dat ding ooit weg hebt gedaan, ik blijf het zonde vinden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar![]()
in de all risk zitten, samen met 5.000 euro aan accesoires.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |