Pas maar op, dalijk heb je een kind waarbij zijn ouders tegelijk ook de oom en tante zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 09:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik heb net met mijn nichtje Koekeloere gezien![]()
Zo'n originele naam heb ik nog nooit gehoord voor een geslachtsdeelquote:Op woensdag 9 november 2005 09:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik heb net met mijn nichtje Koekeloere gezien![]()
Hey nu je hier toch bent, jij bent zeker ook een Linux kneusje of niet?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nee, peer, we hebben ook niet allemaal een motor van 1 jaar oud he![]()
Ohja,mogguh! Geen geschudde koeien
als ontbijt vandaag, maar PEPERNOTEN PEPERNOTEN PEPERNOTEN PEPERNOTEN PEPERNOTEN PEPERNOTEN PEPERNOTE
![]()
Had Bart de Graaf niet de TerrorTubbies?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:54 schreef Herr.Flick het volgende:
Tja, het is een dagelijkse bezigheid he...
En voor je het weet hebben ze nog maar 1 tand, eten ze pap en spelen ze de hele dag op de banjoquote:Op woensdag 9 november 2005 09:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Pas maar op, dalijk heb je een kind waarbij zijn ouders tegelijk ook de oom en tante zijn
dat waren de TeeringTubbiesquote:Op woensdag 9 november 2005 10:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Had Bart de Graaf niet de TerrorTubbies?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:06 schreef richardgie het volgende:
Sodemieters,zal nog is een keertje een middagje gaan werken en en avondje weg gaan.Kan meteen een heel topic bij lezen.![]()
Goeje morgen trouwens.![]()
Je kunt het gewoon niet, das wat andersquote:Op woensdag 9 november 2005 10:14 schreef richardgie het volgende:
Zo,n beetje iedereen heeft ook een nieuw icoon zie ik?![]()
Maakt het er allemaal niet makelijker op.
En nee ik neem geen icoon!!!!
Goei morgen R2-D2
is mijn oudequote:Op woensdag 9 november 2005 10:14 schreef richardgie het volgende:
Zo,n beetje iedereen heeft ook een nieuw icoon zie ik?![]()
Maakt het er allemaal niet makelijker op.
En nee ik neem geen icoon!!!!
Goei morgen R2-D2
Ik ben zeker een cultuurbarbaar als ik niet weet wie die gast op je icon is, en ook niet weet naar wie / wat / welke film dan ook die 'Cheeky Bastard' refereert?quote:
Nee, ben geen kneusje, en weet ook niets van linux, moet je peerke voor hebbenquote:Op woensdag 9 november 2005 10:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey nu je hier toch bent, jij bent zeker ook een Linux kneusje of niet?
Heb ff wat hulp nodig met printen in Linux, begrijpt ge dat?
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Pas maar op, dalijk heb je een kind waarbij zijn ouders tegelijk ook de oom en tante zijn
Snatch (cultuurbarbaar, Hicham the tit is praying, and if he's not, he fucking should be!!)quote:Op woensdag 9 november 2005 10:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben zeker een cultuurbarbaar als ik niet weet wie die gast op je icon is, en ook niet weet naar wie / wat / welke film dan ook die 'Cheeky Bastard' refereert?
Ah, zoals ik al zei had ik dat Linux probleempje al opgelost. Maar voor het kneusje gedeelte kan ik dus nog bij Peerke terechtquote:Op woensdag 9 november 2005 10:29 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nee, ben geen kneusje, en weet ook niets van linux, moet je peerke voor hebben
Geweldige film was dat jaquote:Op woensdag 9 november 2005 10:32 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Snatch (cultuurbarbaar, Hicham the tit is praying, and if he's not, he fucking should be!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |