Antwerpen:quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:08 schreef RZero het volgende:
Tjolder; link?
Hier heb je ze allemaal in 1 keer: www.krantenkoppen.bequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:08 schreef RZero het volgende:
Tjolder; link?
Zoiezo: slechtquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef addie84 het volgende:
Ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen..
ik begrijp niet waarom er veel mensen dit soort daden toejuichenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:03 schreef JohnDope het volgende:
Ik hoop dat er nog wat zelfmoord aanslagen gaan plaats vinden, dan zal er pas echte paniek heersen en iedereen massaal los gaan
ik juich het niet toe was een beetje cynisch bedoeld..... maar wilde eigenlijk zeggen als al qaeda bestaat, dat ze nu aanslagen in europa aan het voorbereiden zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
ik begrijp niet waarom er veel mensen dit soort daden toejuichen
Ik was er net over aan het praten met een vriend en die zei ook al "Vroeg of laat escaleert het toch, nou doubt about it. Als het dan toch moet gebeuren laat het dan zo snel mogelijk zijn, nu zijn er 1 miljoen moslims over 10 jaar 2 miljoen om nog maar niet te spreken over de getallen over heel europa"quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zou bij god niet weten wat er dan gebeurt, maar dan is er wel een grote crisis(strategisch gezien is nu het optimale moment voor terroristen), wat er ook gebeurt, de islam verbieden zal in ieder geval nooit een optie zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:56 schreef sp3c het volgende:
en dan escaleert het ... dan wat?
islam verbieden? grondwettelijk niet mogelijk
moslims naar eigen land? meeste probleemgevallen zijn hier geboren en getogen
etc. etc. etc.
de rellen in Frankrijk zijn zo geescaleert door politieke onwil om er wat tegen te doen, zag je in New Orleans ook en daar is bijna iedereen christelijk
Ik ook niet. Nergens.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Inderdaad, rellen en aanslagen plegen zijn gewoon altijd fout, en als je zulke daden toejuicht ben je niet beter dan degenen die zich er schuldig aan maken en dan mag je van mij net zo hard worden aangepakt als die relschoppers.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Zal tegenvallen, je kan je best doen om de rellen te beperken en relschoppers te arresteren maar het stoppen ligt bij 1 partij: de relschoppers, als zij doorgaan en steeds meer mensen mee gaan doen, is het moeilijk om het onder controle te krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:26 schreef ondeugend het volgende:
Ik mag hopen dat Frankrijk en andere landen deze rellen gauw onder controle gaan krijgen.
Denemarken toch ?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Vitalogy het volgende:
Welke andere landen moeten dat zijn? Algerije?
Tot nu toe hebben die steeds toegeslagen op momenten dat het niet verwacht werd. Misschien dat wat wannabe's dit aangrijpen om eens met wat internetrecept-bommen te gaan experimenteren. Maar dat zullen gelegenheids-amateurtjes zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
(strategisch gezien is nu het optimale moment voor terroristen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |