Als ik er 1 voor je mee moet nemen volgende week moet je het maar even laten weten.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:39 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ja, die bios bedoelde ik. Hopelijk draait je film niet in de bovenste zaal, want dan moet je héél ver omhoog. Ontzettend veel etages. Mooie bios.![]()
Zo'n metroshirtje ga ik komende zomer misschien wel halen.
+ uitgaven daar á 200/300 euroquote:Op maandag 19 december 2005 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
200 euro voor een hostel
455 euro voor een ticket
Hahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:43 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/644(...)ervoer_New_York.html
wie ging er deze week naar NY
Dat worden blaren voor Jaguarizedquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:43 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/644(...)ervoer_New_York.html
wie ging er deze week naar NY
Je geeft wel even review als je terug bentquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
Hostelling International New York.
Concrete plannen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je geeft wel even review als je terug bent
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
in Februarie als ik het tijdelijke werk blijf houden wat ik nu doe. Dan kan het er wel uit
Ja daar ben ik al geweest en ga ik pas weer heen als mijn oom verhuisd is naar het noorden (gaat dit jaar gebeuren).quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Australie plannen opzij gezet?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
Ah nice.Ik maak wel een filmverslag van de HI.
Klopt, die moet ik ook nog aanschaffen. Maar als de boel plat ligt gaat het moeilijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
openbaar is trouwens best goedkoop (als het rijd)
20 euro voor een weekkaart op alle metro's en bussen of lees ik dat verkeerd
Ja idd maarja dat maakt het reken wel makelijker.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Klopt, die moet ik ook nog aanschaffen. Maar als de boel plat ligt gaat het moeilijk.21 dollar was dat ding ofzo, 17,69 euro....btw er is tegenwoordig ook nauwelijks verschil tussen de dollar en de euro..
Dan alquote:Op donderdag 22 december 2005 08:53 schreef Jaguarized het volgende:
Nog 12 uur en dan naar Schiphol, nog iets meer dan 36 uur voordat ik in The Big Apple zit.
Ik zelf vlieg met Airmiles naar JFK, is zo ongeveer het goedkoopste wat ik kon vinden... Misschien is dat een optie?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:46 schreef Roosje11 het volgende:
ik heb een vraagje: ik ga in mei een week naar New York, en nu ben ik op zoek naar een goede deal voor een mooie prijs. Het hoeft niet super goedkoop, ga met me papa, dus geen hostels ofzo, maar ik wil graag weten of het voordeliger is om vlucht en hotel apart te boeken of in een pakket. En als ik een pakket boek, bij welke reisnorganisatie kan je een reis voor 7 dagen boeken? Want overal zie ik alleen maar 4 daagse reizen, en we willen graag 7 dagen. En wat zijn goede hotels? We willen zowiezo tv, een eigen bakamer en in het centrum. Any suggestions?
wanderers inn, east!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:34 schreef Public_NME het volgende:
Hoi, ik heb ff een vraagje... Ik ben van plan om van 13 t/m 20 April met mijn vriendin naar NYC te gaan, en we willen graag een goedkoop hostel aangezien we er toch alleen maar hoeven te pitten. We willen wel graag een eigen kamer, heeft iemand tips voor een goed en betaalbaar hostel?
linkje doet het bij mij niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef heus het volgende:
Ik heb wat andere fotos erop gezet. zie de MrUber fotos link.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |