abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32143766
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:21 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ik ruik een NYC meet volgend jaar.
Deal. bij de finish
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:37:06 #52
133778 frenklin
de enige echte
pi_32205885
he,, weet iemand hier hoe het zit met als je zomer 2006 naar de yankees zou willen
want ik kan nie echt iets duidelijks vinden over hoe dat zit .. en waar kan je kaarten het beste kopen??
pi_32205947
www.ticketmaster.com, zie ook het vorige deeltje.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:52:38 #54
133778 frenklin
de enige echte
pi_32206234
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 15:40 schreef Jaguarized het volgende:
www.ticketmaster.com, zie ook het vorige deeltje.
aha ja dankje .:) . maar zijn er ook mensen die al een bij zo'n wedstrijd zijn geweest.. en tips of adviezen hebben ofzo ?
  zaterdag 12 november 2005 @ 16:24:56 #55
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_32206934
Vaak kun je tickets ook nog wel op de dag zelf kopen bij de Yankees Club Homes, verspreid over NYC, maar dit is afhankelijk van de tegenstander. Ik was er in Sep, maar er was geen kaartje meer te verkrijgen tegen de Boston RedSox, 2 dagen daarvoor speelde ze tegen Tampa en daar waren nog kaarten voor beschikbaar (niet gegeaan, want ik had Tampa al zien spelen tegen de Toronto Blue Jays, de week ervoor)
  zaterdag 12 november 2005 @ 16:34:53 #56
133778 frenklin
de enige echte
pi_32207147
ah ja cool .. ja kweet nog niet precies de datum van wanneer ik er ben (dus ook nog niet de tegenstander van dan) ,,, maar dat van die club homes is wel handig ja ( als het geen belangrijke wedstrijd is )
pi_32280573
Damn! Cool topic. Ik ga zelf eind november naar New York, en dit gaat zeker van pas komen.

Ik heb alleen wel problemen met een hotel/hostel te vinden onder de 170euro per nacht. Ik heb dat Carter hotel gezien, maar ik heb daar wel heeel erge horror-verhalen over gehoord. Is het echt zo erg als ze zeggen? Of kan je daar prima blijven als je er toch zo weinig mogelijk wilt zijn?

Ik zoek alleen maar een kamer voor 2 personen. (Lieftst private badkamer) en een goeie ligging. (Midtown/theatre district)
pi_32283097
Ik heb zelf 10 dagen in Carter geslapen een jaar geleden, toen geen problemen gehad. Was allemaal wat ouder en zag er niet geweldig uit, maar voor er alleen te slapen en snel onder de douche te springen heb ik geen problemen gehad.
pi_32289058
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef 430n het volgende:
Damn! Cool topic. Ik ga zelf eind november naar New York, en dit gaat zeker van pas komen.

Ik heb alleen wel problemen met een hotel/hostel te vinden onder de 170euro per nacht. Ik heb dat Carter hotel gezien, maar ik heb daar wel heeel erge horror-verhalen over gehoord. Is het echt zo erg als ze zeggen? Of kan je daar prima blijven als je er toch zo weinig mogelijk wilt zijn?

Ik zoek alleen maar een kamer voor 2 personen. (Lieftst private badkamer) en een goeie ligging. (Midtown/theatre district)
Een hostel onder de 170 euro per nacht is niet te vinden? Volgens mij is de jeugdafdeling van het Waldorf Astoria erg snel volgeboekt ja.

Nee maar dat vind je natuurlijk makkelijk. Kijk eens op www.hostelworld.com en www.hostels.com

dinsdag 15 november 2005 @ 16:51:23 #60
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32289722
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:41 schreef Razer het volgende:
Ik heb zelf 10 dagen in Carter geslapen een jaar geleden, toen geen problemen gehad. Was allemaal wat ouder en zag er niet geweldig uit, maar voor er alleen te slapen en snel onder de douche te springen heb ik geen problemen gehad.
ook mijn ervaring
The line is a dot to you!
pi_32295224
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:25 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Een hostel onder de 170 euro per nacht is niet te vinden? Volgens mij is de jeugdafdeling van het Waldorf Astoria erg snel volgeboekt ja.

Nee maar dat vind je natuurlijk makkelijk. Kijk eens op www.hostelworld.com en www.hostels.com

Ik heb in juni tijdens m'n vakantie o.a. New York bezocht en toen in het Dexter House Hostel geslapen (ook te vinden op www.hostels.com voor zo'n 80 dollar per nacht. Gelegen aan 86th street, tussen het Riverside Park en Central Park. De kamers zijn ruim voor New Yorkse begrippen, schoon (ook de badkamer) en de bedden liggen lekker.
The happiness of society is the end of government. (John Adams)
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:13:49 #62
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_32295310
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef 430n het volgende:

Ik heb een hostel gehad voor $75 per nacht en $85 in de weekenden, ze zijn dus zeker wel te vinden... (Ze zijn er al vanaf $30...)

Dat Central Park Hostel is prima, sanitair is schoon en goeie bedden. Aan het eind van het block zit je direct bij Central Park en daar zit ook de metro (103rd st.)... Prima plek!
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  zondag 20 november 2005 @ 15:09:11 #63
17510 _wie
pi_32425841
Ik ga misschien in maart weer NYC. Ik moet in de buurt zijn voor mijn werk, dus misschien een aantal dagen eraan vastplakken
pi_32428684
Hahahaha, er staat een artikel in de NYT vandaag over Hotel Carter. Ik zag het al niet zitten, maar nu al helemaal niet meer.
quote:
What Do You Expect for $99.23 a Night?
It was about 4 p.m. when something crawled on the carpet. A large insect of unidentified species made its way across the hotel lobby, and a group of European tourists tracked it with a cheerful curiosity until a gray-haired man in a baseball cap waiting to check in stomped on it.

No one else noticed the dead bug. The lobby - a sensory overload of neon, mirrors, bright lights, televisions, yard-sale furniture and pay phones - was too distracting. Guests streamed in and out with befuddled stares, mild complaints and curious requests. A woman asked a worker for bug killer after finding a roach in her bathroom. She was handed a spray bottle of kitchen cleaner and sent on her way.

In the rooms upstairs, tales of lodging woe unfolded. One guest said his television played the sound from one channel but showed the picture from another. A couple in Room 500 said they were surprised to discover that they did not have a closet. And a businesswoman from Ukraine on the 23rd floor found that she liked her room better in the dark. "If the curtains close, light is off, it's not that bad," she said.

People have been saying for years that the old Times Square - the seedy, lowbrow ancestor of what is now a largely sanitized, Disneyfied tourist haven - is dead. But those people have never spent a night at the Hotel Carter. The 615-room hotel at 250 West 43rd Street offers travelers a cheap room in an expensive city, and something more: an adventure. In the middle of Manhattan and at the neon-bright Crossroads of the World, the hotel has been a little-known source of grimy hospitality, low-budget accommodations and equal numbers of satisfied and dissatisfied customers from around the world.

As a guest of the Hotel Carter, you may or may not have your room cleaned. You may or may not find the multicolored, multipatterned carpet on the floor and the walls agreeable. You may or may not have a working television and telephone. You may or may not have a smooth check-in, since the front desk keeps track of reservations without the benefit of a computer system.

In short, you may or may not have an enjoyable stay. The answer depends on which room you get - the top floors have numerous large recently renovated rooms with splendid views - and on your answer to this question: What do you expect for $99.23 a night?

The Carter, a tan-brick 24-story hotel on a busy stretch of West 43rd Street between Seventh and Eighth Avenues, is popular with foreign travelers, students and tourists on a tight budget, and recent guests either loved it or hated it.

Tran Truong, 73, the co-owner of the hotel, and his assistant, Elaine Nguyen, said they tried their best to provide safe, clean lodging at a low price for travelers. Mr. Truong, a Vietnamese businessman who lives in the hotel, bought the Carter in 1977. Ms. Nguyen said they did not have the money or the staff of the big corporate hotel chains, but she defended the hotel's customer service and cleanliness. The city's Department of Health and Mental Hygiene conducted an inspection for rodents in July and found no cause for action, according to the report.

"We're not a four-star or five-star hotel," she said. What they are, she said, is "the best bargain for the location."

A two-night stay at the hotel last week illustrated the benefits and the drawbacks of bargain lodging in Times Square. The hotel can be humorously disorienting. People have stood on the sidewalk outside the hotel and tried to decipher, without success, the meaning of one of the hotel's slogans, displayed above its bronze-colored awning: "You Wanted in Time Square & Less."

The lobby is a 24-hour people-watcher's paradise. It can feel, in a narrow room that resembles a cross between a D.M.V. office and a Las Vegas disco, like Saturday night on an early Wednesday morning. At one moment, two elegantly dressed women in evening gowns and high heels appeared. At another, a man sat down and drank from a can of Budweiser. "The best show on Broadway," a former guest wrote on one travel Web site, tripadvisor.com, "is the lobby of the Carter."

Room 1105 was not so much a room as it was a place to lie low. It took eight paces to walk from one wall to the next and 21 paces to get from the door to the window. The telephone was dead. It sat on an old desk, its drawer broken and placed on the stained carpet, a copy of the Manhattan white pages, 1994-5, among the contents inside. The room was lighted by a bare bulb on the ceiling, and the headboard of the bed was a rectangle of blue carpet nailed to the wall. There was a big moldy splotch on the ceiling above the bathtub.
http://graphics8.nytimes.(...)egion/20moldy184.jpg
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_32428814
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_32429486
Yes, van 20 t/m 28 januari 2006 eindelijk naar New York! Excursie van school (ik studeer derdejaars Journalistiek). We vliegen met KLM in de namiddag van Schiphol naar JFK en overnachten in het Beacon Hotel, ligt midden in hartje Manhattan bij Central Park.

Veel journalistieke excursies (CBS studio, New York Times, Max Westerman enzo), maar ook voldoende tijd om zelf wat te gaan doen. Ik word daar trouwens 21, dus dat gaan we zeker vieren met de nodige biertjes
pi_32455303
Nou, ik ga de gok wagen... Ik heb 4 nachten geboekt in het Carter Hotel. Ik ben iig voorbereid op het ergste, dus we zullen het wel zien. (Ik zal hier wel posten)

Ik heb van iemand een tip gehad; Het schijnt dat je s'middags voor hele lage prijzen tickets kan krijgen voor theater voorstellingen. Ze schijnen dan in de buurt van Times Square deze voor dumpprijzen te verkopen... (van die avond dan) Heeft iemand hier weleens van gehoord?
pi_32457394
Is gewoon zo'n (rood) standje OP Times Square 430n. En ja de prijzen zijn er lager. Wanneer ga je?
  maandag 21 november 2005 @ 17:47:49 #69
17510 _wie
pi_32457423
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:19 schreef 430n het volgende:

Ik heb van iemand een tip gehad; Het schijnt dat je s'middags voor hele lage prijzen tickets kan krijgen voor theater voorstellingen. Ze schijnen dan in de buurt van Times Square deze voor dumpprijzen te verkopen... (van die avond dan) Heeft iemand hier weleens van gehoord?
Ja daar is een ticketbooth, vaak 50% off. Een andere optie is vragen bij de theaters zelf naar Rush/student tickets, dam kom je er voor $ 25 binnen
pi_32457593
je moet gewoon die ticket neit eerder kopen anders betaal je veel te veel
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 21 november 2005 @ 18:04:20 #71
34586 kepler
No bounce, no play
pi_32457811
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:19 schreef 430n het volgende:
Nou, ik ga de gok wagen... Ik heb 4 nachten geboekt in het Carter Hotel. Ik ben iig voorbereid op het ergste, dus we zullen het wel zien. (Ik zal hier wel posten)

Hotel Carter heb ik gewoon een goede ervaring mee. Prima om te slapen en verder niet

bij die stand moet je om 15 uur langs gaan, dan komen de nieuwe kaartjes voor die avond vrij
The line is a dot to you!
pi_32472756
Ah bedankt. Weet ik even waar ik moet zoeken. Het maakt me niet veel uit wat voor tickets er zijn, als het maar enigsinds leuk is. Na 15:00 dus.

Ik ga volgende week al, als er plek is in het toestel. (Ik werk voor een luchtvaartmaatschappij) Hopen dat ik mee kan... :|
pi_32507821
Heb zelf 3 nachten doorgebracht in het big apple hostel ( http://www.bigapplehostel.com ). Gewoon hostel altijd open, zag er netjes uit. 100 m van times square. En het was alleen maar om te overnachten. Heb uiteindelijk ¤176 betaald voor 6 nachten.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_32584619
Leuk artikel over de start van het nieuwe shop-seizoen.
pi_32584832
Laatst ook een NYT artikel over het recentste onderzoek over veiligheid. NY was de op drie na veiligste grote stad (500.000+) in de VS. Camden, NJ was de onveiligste stad in de VS.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_32634345
Welke drie waren er voor NYC geëindigd?
pi_32634369
Hoeveel kost een weekje NY nou eigenlijk?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_32634416
Ligt eraan wanneer en wat je er aan wil uitgeven.
pi_32634515
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:34 schreef Jaguarized het volgende:
Ligt eraan wanneer en wat je er aan wil uitgeven.
Das nou net mijn probleem. Ik zeg al een aantal jaar dat ik zo graag eens naar NY wil, gewoon goed georganiseerd waarbij je dus ook echt verscheidene dingen gaat bezichtigen (wijken, cultureel, amusement etc.) maar ik hoor dan ook altijd dat het o zo duur is dus ik weet daar eigenlijk helemaal niks van.
pi_32634598
Ligt helemaal aan de periode. Voor de kerstperiode ben je ongetwijfeld evenveel geld kwijt als in de zomer. Buiten het hoogseizoen is het goedkoper, dit geld ook voor het verblijf. Wat ik ongeveer moet betalen:

Vliegticket: 455 euro
Verblijf: 200 euro
New York Pass: 89 euro

En dan zie ik wel hoe ik uitkom.
pi_32634716
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:41 schreef Jaguarized het volgende:

En dan zie ik wel hoe ik uitkom.
Juist, maar als je meer zoiets hebt van; op eigen initiatief lijkt het me veel lastiger en je dus meer neigt naar dit dan worden de prijzen natuurlijk een stuk duurder.

Verblijf: 200 euro? voor een hele week in een hotel?
pi_32634732
Ja.

En waar doel je precies op in dat topic?
pi_32634799
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ja.

En waar doel je precies op in dat topic?
De folders..
pi_32634845
Dat zijn dagprogramma's uit een reisgids. Die 200 euro zijn trouwens de kosten voor overnachtingen van 23 december t/m 31 december.
  maandag 28 november 2005 @ 00:54:20 #86
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_32634928
Die reisgids geeft grotendeels gratis activiteiten aan, hoor
pi_32635175
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef Douwe het volgende:
Die reisgids geeft grotendeels gratis activiteiten aan, hoor
Keurig

Ik zat eigenlijk aan het volgende te denken:

- weekje New York in Oktober óf December
- goedkoop hotel (liefst in Manhattan??)
- combi van zelf initiatief nemen en folders zoals hierboven ..
pi_32635193
Oktober is goedkoper dan december. En met je hotel zit je vrijwel altijd in Manhattan.
  maandag 28 november 2005 @ 01:05:41 #89
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_32635228
Ik heb zelf in NY ook vrij weinig uitgegeven (ongeveer 1/3e van wat ik had begroot!). Het hotel was eigenlijk het duurste, verder kun je het zo gek maken als je zelf wilt.
pi_32635295
Hoeveel heb je uitgegeven?
pi_32635306
quote:
Op maandag 28 november 2005 01:05 schreef Douwe het volgende:
Ik heb zelf in NY ook vrij weinig uitgegeven (ongeveer 1/3e van wat ik had begroot!). Het hotel was eigenlijk het duurste, verder kun je het zo gek maken als je zelf wilt.
Dus als ik een beetje via hier en wat andere research de juiste info vergader dan moet ik gaan denken aan een ¤ 1000/1500 voor een week NY mét hotel, vliegreis (en geld te spenderen wanneer we eenmaal daar zijn)
  maandag 28 november 2005 @ 01:08:57 #92
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_32635307
250 euro ongeveer. Inclusief al het vervoer, alle maaltijden en alle activiteiten. In 11 dagen!
pi_32635316
Rond de 1000 euro is een goede schatting.
pi_32635323
quote:
Op maandag 28 november 2005 01:08 schreef Douwe het volgende:
250 euro ongeveer. Inclusief al het vervoer, alle maaltijden en alle activiteiten. In 11 dagen!
Dat ga ik ook proberen.
  maandag 28 november 2005 @ 01:10:20 #95
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_32635342
Ik was onder de 21 (heck, dat ben ik nog steeds ), dus geen alcohol. Misschien dat dat hielp?
pi_32635353
Oh ruk, ik ben nu 21. Opletten dus bij de liquor store.
pi_32635388
quote:
Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef Douwe het volgende:
Ik was onder de 21 (heck, dat ben ik nog steeds ), dus geen alcohol. Misschien dat dat hielp?
  maandag 28 november 2005 @ 01:14:01 #98
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_32635434
Ik heb wel verschillende malen geprobeerd alcohol te krijgen, en één keer lukte het! In een of ander achterafzaakje in The Bronx bij een veel te dikke negerin
pi_32635679
quote:
Op maandag 28 november 2005 01:14 schreef Douwe het volgende:
Ik heb wel verschillende malen geprobeerd alcohol te krijgen, en één keer lukte het! In een of ander achterafzaakje in The Bronx bij een veel te dikke negerin

Ok
reis in oktober 2006; 400 euro (incl. tax)
verblijf; ? (waar vind ik hotels voor 300 euro voor 7 dagen?)
pi_32635688
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')