Heeft Bartoli of ik nou gewonnen ?quote:Op zondag 13 november 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
is voor Bartoli met: Situps in de lucht zwaarder dan verwacht
[afbeelding]
is voor Sanger met: Vraag me af wat de definitie van zachte landing hier precies zou zijn?!
[afbeelding]
is voor -Schorpioen- met: LAT-relatie volgens Oostenrijks gebruik
Gefeliciteerd en succes met zoeken (en wel op tijd met de uitslag komen)
Zilver en brons hebben een donker midden, de gouden plak is ook goud aan de binnenkant. Errug simpel en anders kan je natuurlijk nog naar de bestandsnaam kijken.quote:Op maandag 14 november 2005 09:31 schreef snellejelle het volgende:
de medailles zijn wel lekker duidelijk, zo blijkt. complimenten voor de maker
Geef maar gerust een uitslag hoor. (vind ik)quote:Op maandag 14 november 2005 13:38 schreef Bartoli het volgende:
Omdat ik er dus automatisch van uitging dat Goud de eerste was, zilver de 2e en brons de 3e dacht ik dus dat ik gewonnen had. Moet ik de uitslag nu nog opmaken met deze ongeschikte foto? of vervalt deze ronde nu.
uitslag, hop hopquote:Op maandag 14 november 2005 13:38 schreef Bartoli het volgende:
Omdat ik er dus automatisch van uitging dat Goud de eerste was, zilver de 2e en brons de 3e dacht ik dus dat ik gewonnen had. Moet ik de uitslag nu nog opmaken met deze ongeschikte foto? of vervalt deze ronde nu.
Zilver:quote:Op zondag 13 november 2005 13:46 schreef Ambrosius het volgende:
Populariteit zitvoetbal stijgt tot grote hoogte
Goud:quote:Op maandag 14 november 2005 12:34 schreef Petera het volgende:
Ajax vindt bij VV Geel-Wit eindelijk een nieuwe dragende speler
quote:Op maandag 14 november 2005 00:14 schreef erikh het volgende:
Steeds meer voetballers pleiten voor verplichte dodehoekspiegel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |