haha, je zit al een half uur op F5 te drukken?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:29 schreef Bjoro het volgende:
is het al tijd voor een uitslag ?
Zilver:quote:Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Zijn jullie vier hier vaker?
Goud:quote:
en de "langste onderschrift in de Sportfoto-onderschrift-competitie ooit"-award gaat naar:quote:Op donderdag 10 november 2005 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Nummer 939 gaat vandaag niet voor de gele of groene, maar voor de bolletjes
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Meid in blauw broekje: "Ja pap, we hebben een leuke jongen ontmoet. (...) Nee we gaan geen rare dingen doen. (...) Nou gewoon, likken, pijpen, neuken, niets bijzonders. (...) Nee die is hier, die gaat mee. (...) Weet ik veel hoe hij heet, hij doet iets met fietsen denk ik, hij is in elk geval behoorlijk gespierd. (...) Ja ik ook van jou, tot morgen." Tegen vriendin: "Ja we mogen de caravan gebruiken."
helaas is daar geen ruimte voor in de statistiekenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:48 schreef SocialDisorder het volgende:De eerste met "de langste onderschrift in de Sportfoto-onderschrift-competitie ooit"-award!!!
????quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:03 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
De eerste poging van Boateng om Van Bommel te blesseren als door een wonder mislukt.
Zilver
Er staat (AM) achter, dus 's ochtendsquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:52 schreef dramslag het volgende:
uitslag vandaag om 11 uur 's avonds bedoelde vaduz waarschijnlijk
Volgens lijkt de bronzen inzending op die van jouquote:Op zondag 13 november 2005 11:59 schreef mikey99 het volgende:
sorry hoor maar vind de winnende inzending toch een beetje plagiaat!!! mijn inzending lijkt er wel erg veel op
Joepie, mijn eerste medaille!quote:Op zondag 13 november 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
is voor Bartoli met: Situps in de lucht zwaarder dan verwacht
[afbeelding]
is voor Sanger met: Vraag me af wat de definitie van zachte landing hier precies zou zijn?!
[afbeelding]
is voor -Schorpioen- met: LAT-relatie volgens Oostenrijks gebruik
Gefeliciteerd en succes met zoeken (en wel op tijd met de uitslag komen)
Neger??? Afro-Amerikaan zal je bedoelen!quote:Op zondag 13 november 2005 14:35 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Neger:"Ik moet toch wat aan dat gezwel doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |