overooien naar excel had je niet moeten doen, heb zelf juist het schema in excel gemaakt! kan je nu precies vertellen wie welke foto heeft gewoon enzo, maar goed, zo kan het ookquote:Op woensdag 9 november 2005 17:57 schreef vertelmeer het volgende:
@ Snellejelle, supersnel gedaan die getalletjes...
Ben zo vrij geweest het ff over te gooien naar excel en die op het web te gooien... (heb toch veel ongebruikte webspace)
Linkje
Zal m'n best doen om het up to date te houden!
gimme gimme je mailadres!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:06 schreef mikey99 het volgende:
jelle, gimme gimme dat overzicht!
misschien een idee om deze afbeeldingen (medailles) ook in OP op te nemenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:28 schreef Goofup het volgende:
Brons:
[afbeelding]
Zilver:
[afbeelding]
Goud:
[afbeelding]
daar dacht ik vorige keer dat ik de uitslagen bekend maakte ook al aan vergat het alleen te posten...quote:Op donderdag 10 november 2005 11:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien een idee om deze afbeeldingen (medailles) ook in OP op te nemen
evenals het linkje van de statistieken ?
Zilverquote:Op woensdag 9 november 2005 13:28 schreef Lionheaad het volgende:
[afbeelding]
Rossi ziet overstap naar A1GP niet zitten - Wheely blijkt niet mogelijk
Goudquote:Op woensdag 9 november 2005 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Voor de reconstructie zoekt de redactie: een passende band, een rood witte voorvleugel (bij voorkeur een die ook echt vliegt), 643 moertjes boutjes en schroefjes, een nieuwe voorwielophanging, rood witte lak, een rookbom en een Japanse stuntman.
En klasse Jelle, goed statistiekenwerk!
Lionheaadquote:Op woensdag 9 november 2005 16:15 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
TomTom Go: na 300 m. slaat u rechtsaf
morgen mag je ze weer zoeken !!!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef Goofup het volgende:
[..]
daar dacht ik vorige keer dat ik de uitslagen bekend maakte ook al aan vergat het alleen te posten...Ik moest eerst het vorige topic openen om ze terug te vinden.
Gaan we aan werken!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien een idee om deze afbeeldingen (medailles) ook in OP op te nemen
evenals het linkje van de statistieken ?
te voor de hand liggend?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:23 schreef Bjoro het volgende:
waarom maakt niemand een opmerking over dat "schitterende" shirt van nr 934 ???
voor de lens staand bedoel je?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
te voor de hand liggend?
Vond 'm zelf niet al te leuk....quote:Op donderdag 10 november 2005 12:06 schreef rubbereend het volgende:
Brons
[afbeelding]
[..]
Lionheaadwaarom moet je je onderschrift nou aanpassen. Die je eerst had was hoger geeindigd
ik moest heel hard lachen toen ik hem las.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Vond 'm zelf niet al te leuk....
wat was het?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moest heel hard lachen toen ik hem las.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |