Binnenkort vakantiequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep. Je hebt dus nog wat terug te kijken.
quote:Op zondag 18 december 2005 14:42 schreef pberends het volgende:
Die ene gast die getrouwd is en dat kind Puk heeft is gewoon Joost Zwagerman.
Dit was idd een zeer geslaagde satire op het hele rnb/hiphop genrequote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef Stpan het volgende:
V * M * B * O *
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n grafhekel aan de hele r 'n b nederhoprage!![]()
Dat laatste moet niet in subscript maar in superscriptquote:Op zondag 18 december 2005 16:54 schreef Stpan het volgende:
V * M * B * O *
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n grafhekel aan de hele r 'n b nederhoprage!![]()
Idd. Ze zetten die kansloze stakkers echt zo goed neerquote:Op donderdag 22 december 2005 01:35 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat laatste moet niet in subscript maar in superscript![]()
Als ik die fantastische parodie van de Vliegende Panters zie, hoop ik stiekem dat al die Nederhoparrenbie-losers dat ook zien en beseffen hoe kansloos ze zijn.
In januari beginnen ze met de try-outs van hun 4e show 'The Main Event'.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef hose het volgende:
Fantastische serie weer van de Vliegende Panters!
Ik ben ze allemaal op dvd aan het opnemen.
Weet iemand wanneer ze weer het theater ingaan? Ik heb ze een paar jaar geleden gezien in het circustheater en het was werkleijk geweldig!
quote:Deze week hebben de vaders een weekend vrij, arbitreert Trio Met Flag en Fluit een voetbalwedstrijd, gaat Roodkapje op bezoek bij oma en zijn de V*M*B*O-ers terug met de clip Nou en.
Wat had ik dan ook gezegd, Sun?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik had laatst de DVD De Grote Drie gehuurd, maar dat was niks aan.
Sukkel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, kon me niet meer herinneren welke van de 2 het wasSexHype hebben ze ook
of bij de Free Record Shop uit de aanbiedinegnbak vissenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sukkel.
Nou, hup! Ga 'Sex' en 'Hype' huren.
Oeh!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of bij de Free Record Shop uit de aanbiedinegnbak vissen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |