quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Ach...zolang ze de kaak niet breken is er niets engs aan.
Is bij mijn vader gebeurt, tandarts zei van . "ff ziekenhuis bellen". Hebben ze hem daar operatief eruit gehaald.quote:
quote:
dank je.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:56 schreef DuchessX het volgende:
Gecondoleerd Wolkmeisje
En verder:[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:45 schreef Wolkje het volgende:
Mijn opa is vanochtend overleden.
Het zat er aan te komen, maar ik voel me toch een beetje verdrietig/somber..
sterkte lieve wolkjequote:Op woensdag 9 november 2005 16:45 schreef Wolkje het volgende:
Och zussie tochquote:Op woensdag 9 november 2005 16:45 schreef Wolkje het volgende:
Zit je via een router op internet? Dat probleem heb ik namelijk ook gehad. En bij mij lag het aan de router. Sindsdien heb ik een internet-connectie die zo stabiel is als maar zijn kan.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:50 schreef mrsj het volgende:
Ik word gewoon sinds gisteren om de minuut van internet afgekieperd..
En ik ben het ZO zat.
quote:Op woensdag 9 november 2005 23:14 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me verschrikkelijk verdrietig... Zit hier echt hysterisch te huilen gewoon. Mijn moeder is vandaag alweer 6 jaar dood, rond deze tijd overleden. En de hele dag probeerde ik er niet aan te denken en dacht ik, doe er niet zo dramatisch over, maar ik voel me gewoon zo rot nu.
Het is al zo lang! en ze heeft al zoveel gemist.. En ze kent ronald helemaal niet.. en.
ik mis dr gewoon. Zoo erg. En Geke is heel lief. En ingrid is geweldig... Maar ze zijn mama niet.
Is dat een verkapte uitnodigingquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef purplerose het volgende:
ik weet niet zo...lustig vooral en hitsig and nowhere to put it
welnee joh, ik bel een scharrel ofzoquote:Op donderdag 10 november 2005 13:53 schreef 0 het volgende:
[..]
Is dat een verkapte uitnodiging
OT: voel me prima.
Verslaafd?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:48 schreef mrsj het volgende:
Ik geloof dat internet het weer optimaal doet...
Alles goed met mij dus![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:55 schreef 0 het volgende:
[..]
Verslaafd?
OT: goed, net lekker gegeten
Voorzichtig hoor, loop jezelf niet voorbij... (dat gebeurt mij nog wel eens.)quote:Op donderdag 10 november 2005 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk dat vanavond mijn dromen in stroomversnellin gaan omdat ik sneller dan snel ben geweest. En ik voel me ook snel. Ik voel me sneller dan snel
Komt wel goed hopelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 19:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Voorzichtig hoor, loop jezelf niet voorbij... (dat gebeurt mij nog wel eens.)
De grootste gek zegt watquote:Op donderdag 10 november 2005 22:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga zo slapen en muziek luisteren.
wat een gekken hier
Melismay voelt alsof ze haar dip krijgt
Alsof ze een 10e zintuig heeft
quote:
Uhm, wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ahhhhhh
Hoe gaat het verder met je?
Ik denk dat je mij verkeerd inschat...maar goed. Misschien schat ik jou verkeerd in ook.
Ik ben niet de grootste gek, ik ben het ultieme. Voor mezelf. En jij bent niet 100 procent neeNooit geweest op fok ook
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, laat ook maar, je hebt gelijk ik ben niet helemaal goed nee![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:00 schreef DuchessX het volgende:
Suf van de narcose in het ziekenhuis.Maar what the heck, mss slaap ik vannacht zelfs wel een keer!
![]()
quote:
Misschien kom je die leuke jongen uit de trein wel weer tegenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
.
.
Ik wil naar Amsterdam vanavond en ik krijg niemand zover om mee te gaan. Dat irriteert me mateloos.
En jij denkt serieus dat jij veilig gaat landenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
Wel ok, al ben ik stiekem blij als we 2 weken verder zijn![]()
Haha dank je!quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:11 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Tof icoontje!
OT: Nu wel weer goed
Dat alles, alleen krijgt t dan net even wat meer vorm op t moment... 't helpt niet echt...quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:00 schreef melismay het volgende:
Moe, Alleen, Bang voor alles wat geweest is en wat allemaal nog komen gaat....
Met andere woorden, gewoon even bagger
Het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 11 november 2005 18:06 schreef QyRoZ het volgende:
geen zin in dit weekend
Ik ook, maar dan zonder kids.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Afgepeigerd en erg moe door de drukke kids van vandaag....
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mwah wel goed!Leuke middag gehad en hopelijk wordt het ook een leuke avond!
Lach erom Qquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:10 schreef QyRoZ het volgende:
Oh, en het hoogtepunt van mijn weekend is dat morgen mijn ouders op bezoek komen. Wat een kutleven. [afbeelding].
Je kan de deurklink er af slopenquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:24 schreef QyRoZ het volgende:
Had ik maar afbrekende handvaten.
Mooiequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:26 schreef ethiraseth het volgende:
Om het met Royksopp te zeggen:
Falling in love was not part of the plan![]()
Hier ook.quote:Op zondag 13 november 2005 02:00 schreef dilligaf het volgende:
moe maar niet moe genoeg om naar bed te gaan![]()
Stumperquote:Op zondag 13 november 2005 11:15 schreef Ratt het volgende:
Verrotkreeg vannacht ik telefoonnummer + emailadres van een toffe meid, pleur ik het net per ongeluk uit m'n telefoon
![]()
![]()
Ik voel me prima; ondanks dat ik het gisteren weer veels te laat en veels te gezellig wasquote:Hoe voel je je nu? deel 374
Moet voor jou toch geen probleem zijn zo'n sociaal leven opbouwen?quote:Op zondag 13 november 2005 18:11 schreef QyRoZ het volgende:
Best okay, alhoewel ik wel zit met het probleem dat ik niet weet hoe ik zometeen in Utrecht een sociaal leven op zou moeten gaan bouwen.
Altijd hetzelfde met jou...quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 18:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met jou...
Verder best okey
Is therapie geen goede keus? Wordt je misschien gezonder van
Ontopic:
Goed
Dus niet...
Verder alles okey.
Gewoon zoals het is. Goed of slecht. Geen tussengrens.
Goed of slecht, zwart of wit, rood of groen. En niet dat trollerige gedoe van, ik doe maar wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |