Ik zie Grygera niet vertrekken eigenlijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Heijtinga, natuurlijk, waarom niet? Gewoon een kans geven om uit zIjn dip te komen. Betere alternativen zijn er in de huidige selectie voor volgend seizoen toch niet. Gry gaat weg, vlaar komt nog niet... maduro wil je daar niet hebben....
2006 --> 2007quote:Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zie Grygera niet vertrekken eigenlijk.
Tot wanneer heeft die nog een contract eigenlijk?
Twee pagina's terug, pagina 4.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef fernando_redondo het volgende:
Waarom is mijn opmerking over Van Geel weg gehaald?
deze? Het grote AFC AJAX-topic #217: Leve de play-offs!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:11 schreef fernando_redondo het volgende:
Waarom is mijn opmerking over Van Geel weg gehaald?
Als hij ooit nog eens in vorm komt is hij in mijn ogen de beste oplossing. Snel, sterk in de lucht, verdedigend in orde, goede pass.quote:
Neequote:Op donderdag 10 november 2005 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze? Het grote AFC AJAX-topic #217: Leve de play-offs!
Dit was hij, dus toch verkeerd zitten kijkenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:17 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Het is alleen maar om te laten zien dat Van Geel onzin verkoopt, want Ajax heeft het in de laatste 10 jaar veel beter gedaan met spelers van buiten Nederland dan van binnen Nederland en verder haalde Van Geel bij AZ op Huysegems alleen spelers waar hij zelfde mee werkte.
Het is gewoon bullshit wat hij loopt te verkopen.
P.S. Tobiassen was ook al een goed voorbeeld
helaas had het geen effect, tis wel hèt systeem ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
Ze speelde tegen NEC eigenlijk het vertrouwde 3-4-3-systeem, mét inschuivende vier en een echte tien.
Maar zodra Trabelsi weer fit is en Pienaar en Galasek weer te terug zijn, dan vervallen ze weer in het oude.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
Ze speelde tegen NEC eigenlijk het vertrouwde 3-4-3-systeem, mét inschuivende vier en een echte tien.
Bij ajax bleef je vroeger omdat je voor de prijzen ging hoe dan ook. Tegenwoordig mag je al blij zijn als je door bekert!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard wil hij weg en rijk worden, dat willen we/ze allemaal....
Maar bij Ajax zou je een heel leuk begin kunnen maken, maar het bestuur is nogal op de knip...
Je had toen toch Reiziger die menig spits eruit liep om rug dekking te geven aan de boer of de centrale mandekker. Wie moet dat klusje nu opklaren?? Je had overmars die wel eens een man of 3 eruit liep en zo voor zorgde dat de andere kant door de dekking altijd voor de opkomende middenvelder half open stond .. je had bogarde die een spits gewoon onder de zoden trapte als het moet. Je had centraal over de hele as slimme voetballers lopen. Die heb je nu niet. Ze presteerden niet zomaar goed.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, want de technische staf van Ajax weet volgens mij zelf niet eens meer hoe Ajax in der periode 1994-1996 onder Louis van Gaal precies speelde. Want tegenwoordig spelen er aanvallend ingestelde backs, terwijl onder Louis van Gaal de backs juist de mandekkers waren en zelden de middenlijn passeerden.
nou niet voor een tikkie breed iigquote:Op donderdag 10 november 2005 14:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ajax heeft te lichte spelers die bang zijn voor een tikkie...
Bij PSV kan je wel prijzen winnen en vertrekt ook iedereenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij ajax bleef je vroeger omdat je voor de prijzen ging hoe dan ook. Tegenwoordig mag je al blij zijn als je door bekert!![]()
Nou niet in zulke mate als bij Ajax en de binnenlandse aanvoer is bij PSV gewoon beter omdat ze om een of andere reden PSV verkizen boven Ajax. Misschien het Ajax imago verbeteren???quote:Op donderdag 10 november 2005 14:19 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Bij PSV kan je wel prijzen winnen en vertrekt ook iedereen
2005: Lee, Bouma, Park, Van Bommel, Vogel
2004: Hofland, Rommedahl, Kezman, Robben, Waterreus
2002: Van Nistelrooy
2001: Nilis
1998: Stam, Cocu, Zenden, Numan, Jonk
1996: Ronaldo
ja maar psv is geen mooie clubquote:Op donderdag 10 november 2005 14:19 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Bij PSV kan je wel prijzen winnen en vertrekt ook iedereen
2005: Lee, Bouma, Park, Van Bommel, Vogel
2004: Hofland, Rommedahl, Kezman, Robben, Waterreus
2002: Van Nistelrooy
2001: Nilis
1998: Stam, Cocu, Zenden, Numan, Jonk
1996: Ronaldo
Goede heldere post. De optie die je geeft is de juiste, zo zou ik het ook graag zien.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
-knip-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |