abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2005 @ 10:54:23 #226
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32141963
Nou ja: 'het is een stap vooruit in een mooiere competitie, grote club, mooie historie, leren van de wereldspelers.........'

Oftewel een standaard verkapt ik-wil-nog-veel-meer-geld-verdienen-maar-durf-het-niet-hardop-te-zeggen-excuus.....!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 10 november 2005 @ 10:58:33 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32142058
Uiteraard wil hij weg en rijk worden, dat willen we/ze allemaal....

Maar bij Ajax zou je een heel leuk begin kunnen maken, maar het bestuur is nogal op de knip...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32142118
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef BoNi het volgende:

[..]
pi_32142218
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:49 schreef Jajong het volgende:

[..]

hij is 20... hij heeft nog zeker zon 15 jaar te gaan.
Tsja, van Basten lag er ook voor z'n dertigste uit met die enkel van 'm...
pi_32142226
De Jong is niet slecht, maar als je 5 miljoen voor hem kunt vangen, dan moet je dat zeker doen als Ajax zijnde. Ik kan echter nauwelijks geloven dat Manure bereid is om 5 miljoen te betalen voor een bijna transfervrije speler.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32142269
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard wil hij weg en rijk worden, dat willen we/ze allemaal....

Maar bij Ajax zou je een heel leuk begin kunnen maken, maar het bestuur is nogal op de knip...
Het bestuur de schuld geven is ook weer pure bullshit. Van der Vaart heeft zelf gezegd dat hij voor het geld niet weg had gehoeven. Je gaat toch niet je hele beleid om zeep helpen omdat een paar jochies bizarre bedragen willen verdienen?

Ik vind dat Nigel hier maar even wat meer water bij de wijn te doen. Wat is er nou zo moeilijk aan om voor een miljoen per jaar nog 3 jaar bij Ajax te voetballen? Hoe lastig kan dat zijn? Je bent goed genoeg voor de top en het Nederlands elftal, dan ga je vanzelf wel binnen lopen qua geld. Als je dan de club die jou heeft opgeleidt en de kansen heeft geboden, niet iets terug wilt geven en alleen voor een belachelijk salaris wilt blijven, puur om het geld, dan zak je voor mij echt heel diep in waarde.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:10:20 #232
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32142370
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik snap De Jong trouwens ook niet hoor. Altijd een hoop geblaat over liefde voor de club en een echte clubspeler, daar merk je nu dan bijster weinig van.
Of de sfeer is nu zo verrot dat hij zoiets heet van: dit is mijn club niet, de groeten
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_32142419
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef cultheld het volgende:
De Jong is niet slecht, maar als je 5 miljoen voor hem kunt vangen, dan moet je dat zeker doen als Ajax zijnde. Ik kan echter nauwelijks geloven dat Manure bereid is om 5 miljoen te betalen voor een bijna transfervrije speler.
Lijkt me ook niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 10 november 2005 @ 11:16:22 #234
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32142553
quote:
Juventus, AC Milan chasing Ajax ace Sneijder
tribalfootball.com - November 10, 2005

Juventus and AC Milan are chasing Ajax midfielder Wesley Sneijder.
Juve director general Luciano Moggi and Milan vice-president Adriano Galliani have instructed their agents to start talks with Sneijder's representatives about a summer move to Italy.

The race has just kicked off, but both clubs have already been made aware that no less than £8 million will be considered by Ajax for the Holland international.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32142607
Alsof de Jong bij Manchester, Milan en Juve wel een basisplaats in het vooruitzicht heeft, misschien bij Manchester, maar bij die andere 2 niet lijkt me. Bovendien, iedereen reageert hier alsof hij al vertrokken is maar niemand weet wat de Jong zelf wil, allemaal speculaties uit vage blaadjes als ELF enz. laten we eerst maar eens de reactie van de Jong afwachten.

Verder ben ik het wel eens met andere posters hier, het lijkt erop dat ze bij Ajax niets geleerd hebben van het verleden, al die aflopende contracten, zog. kutaanbiedingen die gedaan worden aan spelers. Volgens mij is er nog vrij weinig aan die houding van het bestuur verandert, de 'wij zijn Ajax, je moet blij zijn hier spelen' houding die ze een paar jaar terug ook hadden. Hopen dat van Geel dat er een beetje uitkrijgt, en de Jong, maar ook Grygera bv. een vet contract in het vooruitzicht stelt waar waardering van uitstraald.
pi_32142620
Ik zie Sneijder het liefst nog bij Ajax blijven
pi_32142660
TribalFootball is al helemaal niet serieus te nemen. Die komen met de vreemdste dingen.
That's all folks!
  donderdag 10 november 2005 @ 11:21:34 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32142724
En toch lijkt het alsof iedereen het bij Ajax heeft opgegeven, weg, en wel zo snel mogelijk..

Nee, gaat weer lekker met de mooiste club van de wereld...
Get woke, go broke!
  donderdag 10 november 2005 @ 11:22:30 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32142746
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
TribalFootball is al helemaal niet serieus te nemen. Die komen met de vreemdste dingen.
Het blijft dan ook een voetbalsite uit Australië, te vergelijken met software-ontwikkelaars uit België.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32142819
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:18 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zie Sneijder het liefst nog bij Ajax blijven
uiteraard.
pi_32142858
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het blijft dan ook een voetbalsite uit Australië, te vergelijken met software-ontwikkelaars uit België.
Vergelijkbaar met bestuurders uit Duivendrecht.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32142871
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:23 schreef PyTh het volgende:

[..]

Heitinga centraal achterin?
Wilhelmson rechtshalf?
Van de Borre is niet te betalen voor ajax
Heijtinga, natuurlijk, waarom niet? Gewoon een kans geven om uit zIjn dip te komen. Betere alternativen zijn er in de huidige selectie voor volgend seizoen toch niet. Gry gaat weg, vlaar komt nog niet... maduro wil je daar niet hebben....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 10 november 2005 @ 11:27:19 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32142880
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Soms ben je nog wel grappig .
Get woke, go broke!
  donderdag 10 november 2005 @ 11:28:28 #244
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32142917
quote:

[..]

De eerste nuttige bijdrage van cultheld in een AFC Ajax-topic. Hulde!
pi_32142936
quote:

[..]

Moderator / Redactie Sport donderdag 10 november 2005 @ 11:35:44 #246
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_32143060
ajax wint de CL maar dan mogen ze net zoald Liverpool mee doen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_32143096
Wishfull thinking....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 10 november 2005 @ 11:38:52 #248
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32143136
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:35 schreef borisz het volgende:
ajax wint de CL maar dan mogen ze net zoald Liverpool mee doen
Wat zonde nou... In je gedachte was het nog wel zo'n goeie grap...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32143147
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:21 schreef HeatWave het volgende:
En toch lijkt het alsof iedereen het bij Ajax heeft opgegeven, weg, en wel zo snel mogelijk..

Nee, gaat weer lekker met de mooiste club van de wereld...
Voorlopig zijn het allemaal geruchten. Wacht maar een maandje en dan zien we wel wat er allemaal gaat gebeuren
  donderdag 10 november 2005 @ 11:43:53 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32143272
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:39 schreef rompompom het volgende:

[..]

Voorlopig zijn het allemaal geruchten. Wacht maar een maandje en dan zien we wel wat er allemaal gaat gebeuren
Tuurlijk. Maar ik krijg het zinkende schip gevoel. Elke speler weet/denkt dat hij goed is en dat het aan het geheel ligt. Dus waarom niet naar een ander, goed lopend team en lekker meeballen. Ipv elke week ploeteren.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')