Correctquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:08 schreef BBscanner het volgende:
Eugenia
Goed maar mis nog een element welke artiesten! Je mag hem aanvullen wil er minstens 4 horen! Geld ook voor de anderenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:37 schreef M-en-A het volgende:
In de huid van
Wijn, bier, muziek en lekkere hapjes
Bono...... Cher..... Joss Stone...... Anoukquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:37 schreef M-en-A het volgende:
In de huid van
Wijn, bier, muziek en lekkere hapjes
Aan jouw de eer voor een nieuwe vraag het punt gaat naar Dragems! Of moet ik er nog 1 doen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Bono...... Cher..... Joss Stone...... Anouk
In een 'rijtjeshuis' in Amsterdam?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:47 schreef M-en-A het volgende:
In welke plaats en welk huis is Chantal geboren?
Heb ik net gedaanquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:00 schreef BBscanner het volgende:
Ga even wat anders doen tip plaats de vraag even in een link in de SC!
Haha neeeee, ze kwam wel uit een doosquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:03 schreef dragems het volgende:
in een doos lol nee denk flatje/appartement
Nee, plaats en soort huis is op te zoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:07 schreef dragems het volgende:
wel doos?
YESquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:16 schreef Zeester het volgende:
In een huis voor ongehuwde moeders in Utrecht
"Waar ben je geboren?”, vraagt Rob. Chantal: “In een Huis voor ongehuwde moeders in Utrecht.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef dragems het volgende:
een flat in utrecht????
borstomvangquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:51 schreef avonne het volgende:
cupmaat DD
cijfers geven de omvang van de ribbenkast aan en is dus niet gevraagd
(zo daar lul ik me even uit)
ps "DD" is een bijnaampje voor E, voor de mensen die E te groot vinden klinken
pps Als Naat Cupmaat E heeft, valt ze voorover![]()
eindelijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:40 schreef Zeester het volgende:
AVONNE HEEFT HET GOEEED! yeeej!
bijna goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef dragems het volgende:
25 en 30 (is dacht een getal van 2 cijfers )
we have a winner !quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
25 en 10
bron: De LIVE-uitzending van donderdag 27-10 Deel 3
lege fles door roelquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:17 schreef Spekkiemonster het volgende:
Spekkie heeft een punt ole ole....
NIEUWE VRAAG:
wat werd er door welke BB5-bewoner over de schutting gegooid
Jippieeequote:Op dinsdag 8 november 2005 14:19 schreef Spekkiemonster het volgende:
M-A was t eerste (wat snel zijn jullie zeg!)
volgende keer een lastige vraag voor jullie!
Inderdaad dus niet zo moeilijk, maarrrrr...........quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:28 schreef BB5kijker het volgende:
dido
neequote:Op dinsdag 8 november 2005 14:31 schreef avonne het volgende:
ik ben er effe niet
Weet je wel wat dat kost om alleen haar antwoordapparaat af te luisteren....... dat kost je met zo een kletsmajoor tientallen euro'squote:Op dinsdag 8 november 2005 14:32 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
nee
(en gokken heeft niet zo veel zin denk ik, bellen...)
Dat lijkt me nogal simpel!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
probeer eerst eens het nummer te zoeken van chantal
Hahaquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:03 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Knap, iemand stalken die er niet is!
Niet met die achternaam...quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
er wonen heel veel chantals in amsterdam hoor
Braspenningquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:08 schreef Spekkiemonster het volgende:
k wist de achternaam niet
niet goed!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:10 schreef BlaBlub het volgende:
In de kussensloop bij Menno?
Jep deze is wel goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:10 schreef M-en-A het volgende:
die heeft ze bij Joost in zijn kussensloop gedaan
je zit in de richting..... de helft van het antwoord is goed.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:17 schreef BlaBlub het volgende:
1 keer op een -edit- een maandag (stomme kut fok)
Talpa-site wk4 dag 28 dinsdag 20 septemberquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:17 schreef Rams3s het volgende:
1 keer op 21 september
Je weet toch ondertussen hoe Liesie praat. Als ze achter op een fiets mag meerijden heeft ze vervoer met een prive-chauffeurquote:
Conservatoriom staat op de Talpa site dus daar zal vast wel waar zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je weet toch ondertussen hoe Liesie praat. Als ze achter op een fiets mag meerijden heeft ze vervoer met een prive-chauffeur![]()
![]()
![]()
En Rob mocht van het nederlandse volk blijven.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:31 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Conservatoriom staat op de Talpa site dus daar zal vast wel waar zijn
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:33 schreef avonne het volgende:
[..]
En Rob mocht van het nederlandse volk blijven.
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:33 schreef avonne het volgende:
[..]
En Rob mocht van het nederlandse volk blijven.
![]()
Oke, ik leg me neer bij de beslissing van de vraagsteller. Ben niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:35 schreef Rams3s het volgende:
oke laten we maar de officiele tekst gebruiken van de Talpa site.
Dan kan ik het van M-en-A toch niet goed rekenen en dan heeft BlaBlub deze vraag gewonnen.
ik kan me er wel in vinden dat Blablub deze vraag wint, hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:35 schreef Rams3s het volgende:
oke laten we maar de officiele tekst gebruiken van de Talpa site.
Dan kan ik het van M-en-A toch niet goed rekenen en dan heeft BlaBlub deze vraag gewonnen.
Ja erg hequote:Op dinsdag 8 november 2005 15:41 schreef dragems het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
wel volledig antwoord, anders kan ik het niet goed rekenen. Als tip: het was natuurlijk weer een Joost-actie, dus of je nou echt in de Top-40 Allertijden moet denken met wat hij zong betwijfel ik.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:49 schreef BlaBlub het volgende:
Linda en hij zingt: "Ik ben een vrouw met een piemel”
Was zeker wel origineel, maar net niet wat Joost zongquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:52 schreef dragems het volgende:
vond mijn andwoord ook wel goed
FOUTTT!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:07 schreef dragems het volgende:
chiel montanje
Moet wel toegeven dat je humor hebtquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:10 schreef dragems het volgende:
lol was maar dom gokje lol wacht op een vraag die ik weet
Tuurlijk is het terug te vinden, anders had ik de vraag EN antwoord ook niet gewetenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:10 schreef BlaBlub het volgende:
Ik heb geen flauw idee, is het ergens terug te vinden?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Tuurlijk is het terug te vinden, anders had ik de vraag EN antwoord ook niet geweten![]()
Flauw hoor dat je niet zoektquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Geen zin om me rot te zoeken
Ik doe een gok: Chris Zegers
verborgen HINTquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Flauw hoor dat je niet zoekt![]()
Maar ik had wel wat rapper een antwoord verwacht![]()
Uhhhhhhh.... na Chiel Montanje is dit toch al je 2e antwoord??quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:19 schreef dragems het volgende:
snoop dog?
Nee helaas, ook voor u geen koelkast in de prijzenkastquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:21 schreef Rams3s het volgende:
eminem?
Nou vooruit dan maar, voor deze keer mag je van mij een puntje bijtellen. Als de dame van het scorebord dit ook wil doen dan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:28 schreef dragems het volgende:
ja hallo chiel montanje lol denk het ook wel staat hier boven ook wel das grapje
zijn naam is nu gewoon snoop dogg maarja volgende vraag:quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, voor deze keer mag je van mij een puntje bijtellen. Als de dame van het scorebord dit ook wil doen dan.
talpasite woensdag 5 oktober.
Roel heeft een vriend die sprekend op rapper Snoop Doggy Dog lijkt. Als hij met hem naar feesten gaat, krijgen ze altijd volop aandacht en leuke reacties.
is goed,quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:35 schreef dragems het volgende:
volgende keer als ik grapje maak zet ik er wel [grapje]tag[/grapje] bij
Oef dat wordt ff zoekenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:39 schreef BB5kijker het volgende:
Welke twee BB5-bewoners hebben vier dezelfde achtereenvolgende letters in hun achternaam.
Jimpie, en ik maar zoeken bij de BB-bewoners die nog in het huis zijn. Had er geen rekening mee gehouden dat EX-bewoners ook mochten. Maar gefeliciteerd,quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:42 schreef Rams3s het volgende:
Tanja Slangenberg en Rikkert van Bergen
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:52 schreef M-en-A het volgende:
Cash & Carlo
hoort hier [grapje] grapje [/grapje] omheen te staan, of ben je serieus in je antwoordquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:01 schreef dragems het volgende:
ontbijtkoek en speeksel zo maak ik ze
Okeee...... veel succes en tot laterzzzzquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:04 schreef dragems het volgende:
ja serieus kan toch maar ik ben weg en vanavond trainen dus pas laat weer terug doei
Je was nog net op tijd BlaBlub.... bijna was het juichen je fataal geweest. Gurkie was net te laat, maar zat je op de hielen.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:33 schreef BB5kijker het volgende:
26 jaar
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:18 schreef M-en-A het volgende:
Oke, dan mag wat mij betreft Gurkie nu als troostprijs een vraag verzinnen, maar dan heeft BlaBlub dus nu ook geen kans op punten wat mij betreft. Geen tijd voor vragen is namelijk hetzelfde als geen tijd om te antwoorden op de vraag die nu komt. Is denk ik wel zo eerlijk tegenover de anderen
Dat had je kunnen doen ja. Hoeft niet altijd moeilijk te zijn, toch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]In dat geval had ik een hele makkelijke vraag kennen stellen, maar ik denk ik doe jullie dat niet aan.
Proficiat spekkiemonster.... het is je geguntquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:52 schreef BB5kijker het volgende:
Correct spekkiemonster, dat waren precies de 20 woordne die ik wilde zien.
zo'n vraag van noem 20 dingen die op chantal rijmen, is dan best leukquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]In dat geval had ik een hele makkelijke vraag kennen stellen, maar ik denk ik doe jullie dat niet aan.
Menno heeft het eens uit zitten leggen aan Roel, later kwam Liesje dat ze ook zoiets had.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:56 schreef Spekkiemonster het volgende:
zijn het er twee?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:58 schreef BB5kijker het volgende:
Joost, Menno, Lieske, Rikkert, Chankwal, Rob, Dido, Natte Lie, Ingrid, Ralph en Roel.
Je bent in de war. Dat zou het antwoord zijn op de vraag wiens IQ beneden de 65 ligt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Linda, Tanja en Joscelyn zeker niet aan gedacht????
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:01 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Je bent in de war. Dat zou het antwoord zijn op de vraag wiens IQ beneden de 65 ligt.
Alweer helemaal goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:09 schreef BB5kijker het volgende:
INGRID
Welkom bij het BB5 triviantspel voor als het wat saai is in het huisquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:11 schreef BB5kijker het volgende:
Noem de presentatieduo's (voor en achternaam) van bb1 tot en met bb5.
Nee je bent de eerste.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:42 schreef BlaBlub het volgende:
Heeft nog niemand geantwoord
Dat was Lieske natuurlijk
Hmm, is het dan niet Ralph, omdat nadat Ralph erin ging, Rob eruit moest en er weer in kon komen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:22 schreef M-en-A het volgende:
Strikvraag: Op de eerste dag van BB5 kwam Tanja samen met de ongeboren Joscelyn als laatste binnen. Maar Ralf kwam een dag later als laatste binnen. Aangezien de buik van Tanja als eerste over de drempel was, zullen we het voor het gemak maar even op Tanja houden die als 1 na laatste het bb5-huis binnenkwam .![]()
ik vind dat rob niet helemaal uit het huis is geweestquote:Op woensdag 9 november 2005 09:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hmm, is het dan niet Ralph, omdat nadat Ralph erin ging, Rob eruit moest en er weer in kon komen?
Hij moest eruit, maar mocht weer terug komen...quote:Op woensdag 9 november 2005 10:31 schreef dragems het volgende:
[..]
ik vind dat rob niet helemaal uit het huis is geweest
Rob jij moet BB verlaten ... Klinkt als eruit...quote:Op woensdag 9 november 2005 10:52 schreef dragems het volgende:
hij zat in andere kamer niet in de buitenwereld
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:30 schreef M-en-A het volgende:
Als BlaBlub zich niet op tijd heeft gemeld om aan te geven of er een goed antwoord gegeven is op de vraag hoe lang Nathalie en Ralph een relatie hebben gehad, en als deze Triviant-sessie vol is, dan stel ik voor om door te gaan in de al aangemaakte BB Triviant - deel 5 en dat daar iemand begint met het stellen van een nieuwe vraag, zodat de Triviant-sessie ook gebruikt wordt waarvoor die bedoeld is.
Pfffffff, wat een lange zin![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |