neequote:Op dinsdag 8 november 2005 14:31 schreef avonne het volgende:
ik ben er effe niet
Weet je wel wat dat kost om alleen haar antwoordapparaat af te luisteren....... dat kost je met zo een kletsmajoor tientallen euro'squote:Op dinsdag 8 november 2005 14:32 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
nee
(en gokken heeft niet zo veel zin denk ik, bellen...)
Dat lijkt me nogal simpel!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
probeer eerst eens het nummer te zoeken van chantal
Hahaquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:03 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Knap, iemand stalken die er niet is!
Niet met die achternaam...quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
er wonen heel veel chantals in amsterdam hoor
Braspenningquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:08 schreef Spekkiemonster het volgende:
k wist de achternaam niet
niet goed!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:10 schreef BlaBlub het volgende:
In de kussensloop bij Menno?
Jep deze is wel goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:10 schreef M-en-A het volgende:
die heeft ze bij Joost in zijn kussensloop gedaan
je zit in de richting..... de helft van het antwoord is goed.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:17 schreef BlaBlub het volgende:
1 keer op een -edit- een maandag (stomme kut fok)
Talpa-site wk4 dag 28 dinsdag 20 septemberquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:17 schreef Rams3s het volgende:
1 keer op 21 september
Je weet toch ondertussen hoe Liesie praat. Als ze achter op een fiets mag meerijden heeft ze vervoer met een prive-chauffeurquote:
Conservatoriom staat op de Talpa site dus daar zal vast wel waar zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je weet toch ondertussen hoe Liesie praat. Als ze achter op een fiets mag meerijden heeft ze vervoer met een prive-chauffeur![]()
![]()
![]()
En Rob mocht van het nederlandse volk blijven.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:31 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Conservatoriom staat op de Talpa site dus daar zal vast wel waar zijn
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:33 schreef avonne het volgende:
[..]
En Rob mocht van het nederlandse volk blijven.
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:33 schreef avonne het volgende:
[..]
En Rob mocht van het nederlandse volk blijven.
![]()
Oke, ik leg me neer bij de beslissing van de vraagsteller. Ben niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:35 schreef Rams3s het volgende:
oke laten we maar de officiele tekst gebruiken van de Talpa site.
Dan kan ik het van M-en-A toch niet goed rekenen en dan heeft BlaBlub deze vraag gewonnen.
ik kan me er wel in vinden dat Blablub deze vraag wint, hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:35 schreef Rams3s het volgende:
oke laten we maar de officiele tekst gebruiken van de Talpa site.
Dan kan ik het van M-en-A toch niet goed rekenen en dan heeft BlaBlub deze vraag gewonnen.
Ja erg hequote:Op dinsdag 8 november 2005 15:41 schreef dragems het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
wel volledig antwoord, anders kan ik het niet goed rekenen. Als tip: het was natuurlijk weer een Joost-actie, dus of je nou echt in de Top-40 Allertijden moet denken met wat hij zong betwijfel ik.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:49 schreef BlaBlub het volgende:
Linda en hij zingt: "Ik ben een vrouw met een piemel”
Was zeker wel origineel, maar net niet wat Joost zongquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:52 schreef dragems het volgende:
vond mijn andwoord ook wel goed
FOUTTT!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:07 schreef dragems het volgende:
chiel montanje
Moet wel toegeven dat je humor hebtquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:10 schreef dragems het volgende:
lol was maar dom gokje lol wacht op een vraag die ik weet
Tuurlijk is het terug te vinden, anders had ik de vraag EN antwoord ook niet gewetenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:10 schreef BlaBlub het volgende:
Ik heb geen flauw idee, is het ergens terug te vinden?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Tuurlijk is het terug te vinden, anders had ik de vraag EN antwoord ook niet geweten![]()
Flauw hoor dat je niet zoektquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Geen zin om me rot te zoeken
Ik doe een gok: Chris Zegers
verborgen HINTquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Flauw hoor dat je niet zoekt![]()
Maar ik had wel wat rapper een antwoord verwacht![]()
Uhhhhhhh.... na Chiel Montanje is dit toch al je 2e antwoord??quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:19 schreef dragems het volgende:
snoop dog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |