Oke, ik leg me neer bij de beslissing van de vraagsteller. Ben niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:35 schreef Rams3s het volgende:
oke laten we maar de officiele tekst gebruiken van de Talpa site.
Dan kan ik het van M-en-A toch niet goed rekenen en dan heeft BlaBlub deze vraag gewonnen.

ik kan me er wel in vinden dat Blablub deze vraag wint, hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:35 schreef Rams3s het volgende:
oke laten we maar de officiele tekst gebruiken van de Talpa site.
Dan kan ik het van M-en-A toch niet goed rekenen en dan heeft BlaBlub deze vraag gewonnen.

Ja erg hequote:Op dinsdag 8 november 2005 15:41 schreef dragems het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5

wel volledig antwoord, anders kan ik het niet goed rekenen. Als tip: het was natuurlijk weer een Joost-actie, dus of je nou echt in de Top-40 Allertijden moet denken met wat hij zong betwijfel ik.quote:

quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:49 schreef BlaBlub het volgende:
Linda en hij zingt: "Ik ben een vrouw met een piemel”

Was zeker wel origineel, maar net niet wat Joost zongquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:52 schreef dragems het volgende:
vond mijn andwoord ook wel goed

FOUTTT!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:07 schreef dragems het volgende:
chiel montanje

Moet wel toegeven dat je humor hebtquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:10 schreef dragems het volgende:
lol was maar dom gokje lol wacht op een vraag die ik weet

Tuurlijk is het terug te vinden, anders had ik de vraag EN antwoord ook niet gewetenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:10 schreef BlaBlub het volgende:
Ik heb geen flauw idee, is het ergens terug te vinden?

quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:12 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Tuurlijk is het terug te vinden, anders had ik de vraag EN antwoord ook niet geweten![]()

Flauw hoor dat je niet zoektquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Geen zin om me rot te zoeken
Ik doe een gok: Chris Zegers

verborgen HINTquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Flauw hoor dat je niet zoekt![]()
Maar ik had wel wat rapper een antwoord verwacht![]()

Uhhhhhhh.... na Chiel Montanje is dit toch al je 2e antwoord??quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:19 schreef dragems het volgende:
snoop dog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |